וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה האות הראשונה בשם המשפחה שלך מעידה עליך? זמן לגלות

יפעת אורלב נומרולוגית קבלית ומערבית

עודכן לאחרונה: 21.1.2024 / 23:20

עץ החיים הקבלי מעניק משמעות לשם המשפחה שלנו, כשהאות הראשונה של השם מעניקה תכונות הגורעות או מוסיפות לתכונותינו הכלליות. זה מה שהאות הראשונה בשם המשפחה שלכם אומרת עליכם

כך תטפלו בעין הרע בשלושה ימים/יפעת אורלב נומרולוגית קבלית ומערבית

נומרולוגים ומקובלים רבים מדברים ומספרים על כוחו של השם הפרטי שלנו. עוד מימי התנ"ך, התייחסו לאבותינו - אברהם, יצחק ויעקב ולאימהות שלנו שרה, רבקה, רחל ולאה על פי שמותיהם. ההתייחסות ניתנה הן לגבי משמעות השם, הן לגבי כח האותיות שלו והן לפי הגימטריה המלאה בשם.

עם השנים, ניתנו פרשנויות רבות לגבי השמות שלנו בהצלבה לתאריך הלידה הלועזי או העברי שלנו. עץ החיים הקבלי שבעצם ממפה את השם המלא שלנו (השם הפרטי ושם המשפחה) נותן משקל נוסף לשם המשפחה שלנו. שם המשפחה שלנו מדבר על הקארמה המשפחתית, שם נעורינו ומאיפה בעצם הגענו.

כאשר אנחנו נקראים בשמנו עוד בימי הגן ובית הספר, אנחנו נקראים בשמנו המלא כדי לא לבלבל בין "איתן כהן" ל"איתן בובליל". אז כמה כח מהווה שם המשפחה שלנו בשכלול השם ואילו תכונות הוא מוסיף או גורע בהתייחסות לתכונותינו הכלליות?

חשוב לציין שבשמות המשפחה מתייחסים רק לאות הראשונה של השם, הפירוש הינו פירוש כללי בלבד. השם שניתן לנו מלידה שבא במארז של תכונותינו המולדות והנרכשות יקצין או יחליש את הקארמה המשפחתית בהתאם ליעוד הנקבע ותאריך הלידה המלא שלנו.

שם משפחה שמתחיל באות א':
מעיד על קארמת המלכים, משפחה שזקוקה למרחב שלה, תשאף לחיות ברווחה, אנרגיה שמתקרבת ומתרחקת. הפגישות המשפחתיות הן בדרך כלל בשביל ההתכנסויות. במשפחה כזו צריך לקחת מרחב ולהימנע מלהתערב אחד בחיי השני.

שם משפחה שמתחיל באות ב':
מדבר על קארמה של אנשי בית, ביצועיסטים, חיבור חזק לאוכל, לישיבה ביחד בבית, משפחה עם מנטרה חשובה של שילוב עבודה ובית. תתכן איכפתיות יתרה מהילדים והנכדים של השבט המשפחתי.

עץ משפחה. ShutterStock
עץ החיים הקבלי מעניק משמעות לשם המשפחה שלנו/ShutterStock

שם משפחה שמתחיל באות ג':
אנרגיה זכרית דומיננטית. אבא שרוצה קרדיט וכבוד. כדי שתהיה הרמוניה, בבית צריך להיות איזון בין צרכי האישה לצרכי הגבר במשפחה. אבא שאצלו ההישגים של הילדים חשובים מעל הממוצע הרגיל במשפחות אחרות.

שם משפחה שמתחיל באות ד':
האנרגיה הדומיננטית היא של האישה. בבית הזה יש לביאה אחת ואסור שיכנסו לה למטבח או לטריטוריה. האישה קובעת שם את הכללים וזה גם נכון שראש השבט הנקבי בבית יקבע את הכללים למען השקט התעשייתי.

שם משפחה שמתחיל באות ה':
אנשים שהם צעירים לנצח, מאוד מחוברים לחוויות הילדות, מחוברים לצבע האדום ולשמחת החיים.

שם משפחה שמתחיל באות ו':
אנשים הישרדותיים, מאוד אמינים, מלח הארץ, לפעמים מקובעים בגלל שהם פרקטיים ולוגים. התפתחות רוחנית תקרה במשפחות הללו לרוב אחרי שיעור או בגילאים מאוחרים יותר.

שם משפחה שמתחיל באות ז':
הרבה תקשורת. עם זאת הרבה עבודה על מצב הרוח , לפעמים נטיה לעוקצנות או מלחמתיות מיותרת. גם בבית הזה צריך הרבה מרחב והמון עבודה על התקשורת.

שם משפחה שמתחיל באות ח':
אנרגיה אמהית. כל המשפחה נשענת על האמא. לרוב לאמא עם שם משפחה כזה קשה לשחרר במיוחד את הבן או בן הזוג במשפחה. התיקון של דמות האם בבית כזה היא לדעת לסמוך גם על בני המשפחה ולהטיל עליהם מטלות.

שם משפחה שמתחיל באות ט' :
גם פה האישה דומיננטית אבל הבעל יקבל את הקרדיט. בבית הזה דמות הגבר צריכה מאוד לטפח את בת הזוג. בבית כזה התיקון של האישה הוא לפתח קריירה וחיים משלה, גם אם אין לה צורך כלכלי במשרה.

שם משפחה שמתחיל באות י':
בית נקי, מאוד מטופח, חיבור לאנרגיה של הצבעים הלבנים. הסדר, העיצוב והראייה לפרטים הקטנים מצויה בבית זה. מומלץ לא להיות ביקורתיים מידי.


עוד בנושא:
באיזה יום להתחתן? כך תחליטו על תאריך שיביא לכם מזל והצלחה

מה מספרת הנומרולוגיה על השם שלכם ומתי מומלץ לשנות אותו?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אבא ואמא עם שלושה ילדים. ShutterStock
שם המשפחה שלכם מתחיל באות ה'? אתם אנשים שמאוד מחוברים לחוויות הילדות/ShutterStock

שם משפחה שמתחיל באות כ':
משפחה שעובדת על בנייה של דברים, אבל יכולים להיות גם עליות וירידות של בני הבית במצב הרוח. בדרך כלל שם משפחה זה הוא שבטי, ולכן יכולים להיות מלחמות או אינטריגות בהתאם. עם זאת, בשעת צרה משפחה כזו תמיד מתאגדת ומסייעת בתוך המשפחה ומחוצה לה.

שם משפחה שמתחיל באות ל':
אנרגיה של חוכמה ומלא שאפתנות. צריך להקשיב לבני המשפחה ולתת לכל אחד מרחב ודעה משל עצמו. הגמישות המחשבתית נחוצה בשם משפחה זה.

שם משפחה שמתחיל באות מ':
משפחה שצריך לדבר בה על תקשורת רגשית ולא תקשורת אינפורמטיבית. לעבוד על הביטחון הרגשי של בני המשפחה ולא רק דאגה לצרכים הפיזיים וההישרדותיים בה.

שם משפחה שמתחיל באות נ':
משפחה מעניינת שצריכה כל הזמן שינויים בתוך הבית ומחוצה לו . אנשים שגדלים במשפחה זו לרוב מוצלחים ובתנאי שלא תהיה להם תקיעות תעסוקתית או מחשבתית. עובדת על טרנפורמציה ושינויים.

שם משפחה שמתחיל באות ס':
אנשים שמומלץ להם בית פרטי. אם זה לא מתאפשר, מומלץ לבני המשפחה לקחת ספייס ושכל אחד מבני הבית יקבל ספייס. תתכן במשפחה זו נטייה לסגירות רגשית של אחד מבני המשפחה.

שם משפחה שמתחיל באות פ':
משפחה שיושבת על נתיב ההישרדות בעץ החיים. אלוהים תמיד ידאג שלא יחסר כלום במשפחה הזו, אך תמיד משום מה אחד מבני המשפחה תמיד יחשוש לביטחונו העתידי. בדרך כלל לשם משפחה כזה יש בסיס חזק ובתנאי שיבנה את עצמו לאט, נכון ובטוח. לדמות האב יש משמעות חזקה במשפחה זו. שמות משפחה באות פ' טובים לעסקים משפחתיים.

שם משפחה שמתחיל באות צ':
לרוב יהיו במשפחה זו שיעור קארמתי וקשרים קארמתיים מגלגולים קודמים. ישנם מטענים רגשיים שאותם חייבים לפתור במשפחה זו.

שם משפחה שמתחיל באות ק':
משפחה שיש בה הרבה יכולות לצד הרבה הדחקות. מומלץ לעבוד על צ'אקרת הדיבור, לדבר, לתקשר ולהוציא מטענים רגשיים כדי שלא ישפיעו בעתיד על אזור האגן והרגליים.

שם משפחה שמתחיל באות ר':
משפחה שצריכה רוב הזמן אקשן, רעש, כל אחד מושך לכיוון אחר. במשפחה זו צריך לאפשר לדמות האב לעשות סדר ולתת כבוד לאם המשפחה.

שם משפחה שמתחיל באות ש':
משפחה שיש הרבה שמירה אחד על השני, כמו חטיבה אחת. כניסה של מישהו זר למשפחה כבן זוג, כלה או חתן יעברו ביקורת של בני המשפחה כדי לאפשר כניסה שלו לשבטיות המשפחתית. רב הנסתר על הגלוי ועדיף למי שמצטרף למשפחה זו לכבד את ראשי השבט במשפחה.

שם משפחה שמתחיל באות ת':
הרבה מיוחדות בבית הזה. אחד מבני המשפחה יוולד כילד אינדיגו, קושי עם מסגרות ועם חוקים משל עצמם. עם זאת יש בהם מסתוריות מעניינת לצד גאונות ויצירתיות.


הכתבת היא יפעת אורלב, מכשפה ירוקה, מתקשרת ונומרולוגית קבלית ומערבית.
לעמוד הטיקטוק של יפעת אורלב לחצו כאן >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully