וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיזה יום להתחתן? כך תחליטו על תאריך שיביא לכם מזל והצלחה

יפעת אורלב נומרולוגית קבלית ומערבית

עודכן לאחרונה: 21.1.2024 / 23:24

מתלבטים באיזה יום לסגור אירוע? מהו היום הנכון לחתום על חוזה גדול? ומתי כדאי להתחיל עבודה חדשה? הנומרולוגיה תעזור לכם לבחור את היום המושלם עבורכם שיביא לכם מזל והצלחה

חמש עובדות שלא ידעתם על חתונות/מערכת "אסור לפספס"

הנומרולוגיה, תורת המספרים של הפילוסוף והמתמטיקאי פיתגרוס, נחשבת כמעט בכל העולם לכלי אבחון פופולרי ומדוייק לשם יעוץ, טיפול והכוונה.

מספרי הגורל או שביל הגורל של כל אחד מאיתנו הם נגזרת תאריך הלידה הלועזי המלא שלנו. כאשר אנחנו מצמצמים את תאריך הלידה שלנו למספר חד ספרתי, נקבל את מספר הגורל שלנו - שנותן לנו קוד או דנ"א נומרולוגי שמכיל בתוכו הרבה ידע על התכונות שלנו והיעוד שלנו.

איך מחשבים מספר גורל?
ניקח לדוגמא גבר בשם יוסי שנולד בתאריך: 1.1.2001.
נחבר את יום הלידה + חודש הלידה + שנת הלידה ונצמצם למספר חד ספרתי. כך:
1+1+2+0+0+1 = 5.
מספר הגורל שלו יוסי הינו 5.

יש לציין שאם נקבל תוצאה של מספר דו ספרתי, נצמצמו שוב עד שנקבל תוצאה של מספר חד ספרתי בטווח המספרים 1-9.

אנשים נוהרים לנומרולוגים כדי לקבל הכוונה על התאמות זוגיות, התאמות עסקיות, בחירת מקצוע, בחירת תחום לימודי ועוד. אחד הדברים הנשאלים ביותר ביעוץ עם נומרולוג היא שאלת העיתוי היומי. מהו העיתוי הנכון לנו?

נומרולוגיה וכסף. ShutterStock
חישוב של עיתוי נכון יכול להניב לכם הצלחה/ShutterStock

מהו עיתוי יומי?

עיתוי יומי הוא הטיימינג שבו אנחנו נמצאים 365 ימים בשנה והוא משתנה אצל כל אדם בהתאם למספר גורלו. עיתוי יומי חשוב על מנת שנתכנן נכונה את לוח הזמנים שלנו בהתאם לתדר היומי המתקבל. שאלת העיתויים היומיים מגיעה פעמים רבות בקביעת מועד לחתונה, מועד ללידה בניתוח קיסרי, מועד לגירושין, חתימה על חוזים, התחלת עבודה או סיום עבודה.

גם במסכת שבת ובזוהר הקדוש, חכמי ישראל הכירו את לוחות הזמנים במהלך השנה שטובים וטובים פחות לעשות דברים (בקבלה מחשבים את ימי א' בחודש ועד ימי ל' בחודש). לדוגמא: בתקופת בין המיצרים ועד תשעה באב הם ימים שאינם טובים לחתימות חוזים ואירועים משמחים.

בנומרולוגיה המערבית מחשבים את העיתוי היומי בדרך הזו:
לוקחים את מספר הגורל שלנו על פי החישוב שעשינו למעלה (לדוגמא - מספר גורל 5) ונחבר את מספר הגורל עם היום והחודש הקלנדרי (ללא השנה הקלנדרית). לדוגמא: אם מספר הגורל שלי הוא 5 והיום בו אני רוצה לעשות אירוע הוא ה-20.7.2023, אז אני אבצע חיבור כזה:
5+20+7 = 32.
עכשיו נצמצם את התוצאה (32) למספר חד ספרתי:
3+2 = 5.
כך יוצא שבתאריך ה-20.7.2023 אני בעיתוי יומי 5.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
חתן וכלה. ShutterStock
לא לסגור תאריך לפני שאתם בודקים/ShutterStock

מה עושים עכשיו? עוברים לפיענוח:

אם קיבלתם את התוצאה 1 - אתם נמצאים בעיתוי של התחלות חדשות. העיתוי הזה מתאים להתחלת עבודה חדשה, קשר חדש, לחתונות ושמחות. יום מומלץ לחתימות על חוזים חדשים. מנגד בעיתוי זה מומלץ גם להיות לבד - לא ממקום של התבודדות אלא ממקום של חיזוק וגדילה.

אם קיבלתם את התוצאה 2 - אתם נמצאים בעיתוי של יצירת קשרים זוגיים או עסקיים. תאריך זה מצויין לדייטים, מצויין לגישור או התחלת הליך של יעוץ נישואין. יום מצויין לשיווק מוצר או פתיחת קליניקה עם נגיעה לקהל נשי כמו קוסמטיקה, מכירת בגדי נשים, מכון ציפורניים. מנגד: זהו יום רגיש במיוחד אצל נשים. שימו לב לא לקחת ללב במיוחד ביום זה. למחרת תרגישו טוב יותר.

אם קיבלתם את התוצאה 3 - זהו יום מצויין למעברים: מעברי משרד, מעברי דירה. יום טוב לניתוחים קוסמטיים או כל תכנון שיש לו נגיעה לעיצוב או אומנות. זהו יום של הזדמנויות בכל התחומים. יום מומלץ גם לחתונה או לשינוי תעסוקתי. עם זאת ביום זה יש צורך יותר בהגנות על נפשותיכם. היזהרו בדרכים במיוחד ביום זה.

אם קיבלתם את התוצאה 4 - זה יום טוב להורדת הילוך, יום טוב להתעסק בכל העניינים האישים הקשורים לבית ולמשפחה. יום של התכנסות פנימית בבית או במשרד. יום טוב לסידורי כספים, חשבונות ובנקים. כן מומלץ ביום זה לבצע שיפוצים בבית או במשרד. זהו גם יום טוב לבישול ואפייה. ביום זה לא מומלץ להתחתן. לא מומלץ לחתום על חוזה.

עוד בנושא:
מה מספרת הנומרולוגיה על השם שלכם ומתי מומלץ לשנות אותו?

כך תחשבו את מספר הגורל שלכם ותגלו דברים שלא ידעתם על עצמכם

חתימה על חוזה. ShutterStock
צפויים לחתום על חוזה חשוב? כדאי שתבדקו אם זה היום הנכון לעשות זאת/ShutterStock

אם קיבלתם את התוצאה 5 - זהו יום מצויין לקחת חופש, לעשות ספורט, לנוע, לנסוע, לבלות. אחלה טיימינג למסיבות, טיסות לחו"ל, שינויים אישיים. יום מעולה למכירות ושיווק, יום ממוזל בכללי. חמסה.

אם קיבלתם את התוצאה 6 - יום מצויין לפתיחת עסק משפחתי. יום טוב לשיחות וטיפול בבני המשפחה, יום הרמוני בו אנחנו יותר מפוייסים עם עצמנו ועם בני המשפחה שלנו. מנגד זה יום רגיש שיתכנו בו גם מריבות עם בני המשפחה. אחד הימים המומלצים לקביעת חתונה או מסיבת אירוסין.

אם קיבלתם את התוצאה 7 - זהו יום משוב. לא מומלץ לחתום על חוזים, לא מומלץ לעבור דירה ביום זה, לא מומלץ להתחתן ביום זה. כן מומלצים ביום זה בדיקות רפואיות, סדנאות ולימודים. חולשה ועייפות יתכנו ביום זה. לא להיבהל מזה.

אם קיבלתם את התוצאה 8 - יום טוב לעסקים, רכישות בכללי וניהול משא ומתן. יום טוב למכירות - מכירת רכב או מכירה והשכרת דירה. תפרסמו דברים למכירה ביום זה. הוא יביא לכם מזל וברכה. מנגד, זהו יום שאתם יכולים להיות יותר מלחמתיים אז לספור עד 10 ולנשום.

אם קיבלתם את התוצאה 9 - זהו יום של סגירת מעגלים. יום מצויין לתכנון היריון, יום מצויין ללידה (9 מלשון תשעה ירחי לידה), יום טוב לעזיבת מקום עבודה או לתכנון ושיתופי פעולה עסקיים. לתכנן היום ולבצע רק למחרת.

בנימה אישית אומר, שעיתוי יומי מאוד חשוב לתכנון השבוע שלכם. אם אתם בני זוג שרוצים תכנון זוגי ויש לכם עיתויים שונים, העיתוי הפחות טוב של אחד מכם קובע את התכנון. הכוונה היא שאם אני בעיתוי 1 ולבן הזוג יש עיתוי 7 ואני רוצה לחתום על חוזה הדירה, אפעל תמיד על פי התוצאה הפחות טובה. בהצלחה!


הכתבת היא יפעת אורלב, מתקשרת ונומרולוגית קבלית ומערבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully