וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסר השבועי של הקלפים: "זמן להתנסות ולחשוב מחוץ לקופסה"

קלף השבוע שלנו הוא קלף המיזוג ולו יש מסר חשוב עבורכם לימים הקרובים: המיזוג הוא המלאך השומר שלנו, רגעי ההארה בחיינו, התחושה שפתאום דבר מה נפתר באורח פלא וההרגשה העדינה שיש שינוי כלשהו באוויר

איך למצוא זוגיות בעזרת 9 חרבות?/Youtube/Sagie Mendelboim

הקלפים הם המתנות בחיינו. הם נותנים לנו כיוון, מחזקים אותנו, מאתגרים במידה, תומכים בנו בדרך ומעניקים לנו אור של ממש. אור של חכמה ואנרגיה. אז לכל קלף אור ייחודי משלו - והנה הדרך של קלף המיזוג להאיר לכם את היום! אראה לכם מה הסיפור שעליו הקלף מבוסס, אדגים את כוח הקלף - מהקורס עצמו ואפרט מה הקלף מעניק לכם - אור ומסר!

מה הסיפור של הקלף?
קלף המיזוג הוא הגשר שלנו אל האמונה. אמונה היא מילה גדולה ומסתורית, אבל דרך טובה לחשוב על אמונה היא כעל אנרגיה שאנחנו מושכים או מקבלים מהיקום. חישבו רגע על הדרך שבה חוויות חיוביות עיצבו את עולם המושגים שלנו. אם כל החיים קיבלנו המון עזרה, כנראה נאמין שקל לקבל עזרה בעולם. אם אמרו לנו כל החיים כמה אנחנו יפים, כנראה נאמין בכך ונקרין זאת. מצד שני - אם חסכו מאיתנו את האמונות החיוביות הללו, במובנים רבים לא נתנו לנו את האנרגיה הזו. אנרגיה היא דבר שנבנה, מתעצב וגדל, וההתנסויות שלנו בעולם לא פעם יוצרות את האמונה ואת מערך האמונות שלנו (או פוגעות בהם).

עם זאת המיזוג אומר שגם אם נשללה מאיתנו אמונה מסוימת, הגישה שלנו יכולה לשנות את פני הדברים, כוח האמונה - בונה אמונות חדשות. המיזוג קורא לנו להמשיך לעצב את חיינו, את אישיותנו ואת מאגר האנרגיה שבנו, גם אם התנאים הראשוניים לא היו מושלמים, ואפילו גרועים ממש. בדיוק ככה אנשים שהגיעו "מכלום" משגשגים והופכים לטייקונים, גאונים או פשוט אנשים שגאים בהישגיהם. המיזוג עוסק גם ביכולת ליצור "יש מיש", לקחת כמה אלמנטים קיימים וליצור משהו חדש בתכלית, מרגש ומקורי.

יש סיפור מודרני שממחיש את כוחו של המיזוג? בטח! הדוגמה הכי מדהימה למיזוג היא אופרה ווינפרי. בגדול, לא ברור איך היא שרדה עוני מחריד, התעללות, תנועה מתמדת בין ההורים לסבים שלה ולבתי אומנה ועוד. רוב האנשים לא היו שורדים, אבל אופרה מצאה תקווה, אמונה ויכולת להמשיך מכל נקודה בה שרדה. היא פיתחה תעצומות נפש, המשיכה להאמין בעצמה, ביכולת לשפר את מציאות חייה ובכישרון שלה - וגם יצרה את אחת התכניות הכי מהפכניות בתולדות הטלוויזיה. היא לקחה פורמט קיים - תכנית אירוח, והפכה אותה להזדמנות למפנה פסיכולוגי, הבעה עצמית, שינוי תודעה ובמובנים רבים - כלי של ריפוי.

טארוט קלף המיזוג temperance. ShutterStock
טארוט - קלף המיזוג/ShutterStock

מהו המסר לשבוע הזה?

המיזוג מעניק לנו אנרגיה של ניסים. תחושה של אמונה ממשית גם כשהמצב נראה נואש, של ידיעה שיש מקור כוח שעדיין זמין לנו, אופטימיות וידיעה שאנחנו לא לבד בעולם, שיש לנו תמיכה בלתי נראית מהיקום כמו גם תמיכה ממשית מהסביבה שרואה את היופי שבנו, ומחזירה לנו בדרכים קטנות - את האמונה. הקלף מעניק לנו הרגשה של טוהר, פשטות והרגשה שכל רגע הוא הזדמנות ליצירה מחודשת של איזון ושל יופי. וגם השראה לייצר משהו חדש מהאלמנטים היומיומיים שסביבנו. המיזוג הוא המלאך השומר שלנו, רגעי ההארה בחיינו, התחושה שפתאום דבר מה נפתר באורח פלא, ההרגשה העדינה שיש שינוי כלשהו באוויר. לכך אנחנו יכולים להתחבר השבוע.

המסר השבועי הוא לנסות לראות השבוע בכל מה שמתרחש את ההזדמנות להאמין - להאמין בעצמנו, לשנות את האמונות שלנו ולהאמין שדברים יכולים להסתדר. זה הזמן להביא תגובות רכות יותר אל ההתרחשויות, לראות את הברכה בכל דבר ולבדוק איך אנחנו יכולים לפתח כל אירוע למקום של פרשנות מיטיבה יותר. זה גם זמן לחשוב מחוץ לקופסה, לשלב דברים חדשים מבחינה סביבתית, קולינרית ובכלל. להתנסות, לבדוק מה עובד, לשלב תחביבים, עיסוקים, חברים ובחירות אישיות, לשנות מיקומים, לעשות פנג שוואי ולתת מרחב למשהו חדש להיוולד.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אנשים חושבים. ShutterStock
זמן לחשוב מחוץ לקופסה/ShutterStock

איך הקלף מקדם אותנו לשלב הבא בחיים?

רעות, תלמידה בקורס, שואלת האם לעזוב את העבודה. היא מרגישה נתק משמעותי מהקולגות שלה בחברה. העבודה סבירה אבל התחושה שאין לה שם אפילו חבר אחד, פוגעת בה מהותית, והיא מרגישה נטושה למדי. קלף המיזוג הראה לנו, שיש סיכוי שהמצב החברתי משקף את האמונה שלה שהיא "אף פעם לא מוצאת חברים במסגרת". זה משהו שמלווה אותה עוד מבית הספר, למרות שהיא כבר בת 30. אבל המיזוג גם מראה לנו שיש תקווה. שהיא צריכה למצוא איך 'להתמזג' חברתית ואולי להביא קצת יותר מ"עצמה האמיתית" לשם. והאמת - מצאנו דרך! הצענו לה להרים יום כיף קטן לצוות שבו היא תתאמן על טארוט! בינינו? אנשים שעובדים בחברות כאלה לרוב אוהבים לצאת מהשגרה ואין יציאה מהשגרה כמו ערב מסרים מקלפי טארוט. רעות עשתה את זה. מתוך 20 נשים בחברה הגיעו חמש, וכבר היא מרגישה שינוי משמעותי באווירה בעבודה.

עוד בנושא: ייעוץ זוגי מקלפי הטארוט - "זמן לתת צ'אנס אמיתי לאהבה"

איך לקבל יותר מהמתנה של הטארוט? - להפוך למנטורים
ברגע שאנחנו לומדים את הקלפים, את הקשרים ביניהם, את השיעורים שלהם ואת המסר אנחנו מתחילים לכבוש מטרות, להתגבר על דפוסים מעכבים, למצוא נתיבים פתוחים ומיטיבים עבורנו וגם - אנחנו מתחילים לגלות את יכולות המנטורינג שלנו. את היכולת להפיק מכל קלף משאבים של ממש שיכוונו בדרך, יבהירו לנו איך להתנהל וייצרו מודעות עצומה פי כמה למצב שלנו - ולפתרונות הזמינים לנו. עם הקלפים, הסיכוי שמשבר יהפוך לאתגר גובר פי כמה ובעיקר - נפתח בנו ערוץ יצירתי שמייצר פתרונות שלא חשבנו עליהם עד היום. אבל את כל זה צריך לבוא ולחוות, להרגיש ולהתנסות. ככה בונים מנטורינג משמעותי וגם מקצוע שיש בו חמלה, תבונה והמון עוצמה להוביל.


הכותב הוא מנדלבוים שגיא. מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully