וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייעוץ זוגי מקלפי הטארוט: "זמן לתת צ'אנס אמיתי לאהבה"

עודכן לאחרונה: 7.6.2023 / 9:19

המסר החשוב של קלף שמונה גביעים הנוגע למערכות יחסים יסייע לכם להתקדם שלב נוסף בדרך לאהבה הנחשקת. הנה כמה דברים שכדאי לכם לעשות השבוע במסלול הרומנטי

איך למצוא זוגיות בעזרת 9 חרבות?/Youtube/Sagie Mendelboim

כולנו מכירים את קלפי הטארוט בהקשר של חיזוי ומיסטיקה, אבל בעבר הקוראת בקלפים הייתה גם הקואצ'רית, הפסיכולוגית ואפילו הרופאה של הקהילה - בעיקר ללב שבור. הקלפים מייצגים ארכיטיפים שמצויים בנפשנו והסיפור של הקלף מספק עצות שרלוונטיות עבורנו ממש היום ועכשיו.

זוגיות ומערכות יחסים הם הדבר שהכי מרתק אותנו בעולם. אולם מעבר לתשוקה ולדרמה, מערכות יחסים מציבות בפנינו שיעורים רוחניים מורכבים וגם אתגרים קונקרטיים. אז איך נפיק את המיטב ונלמד את שיעור האהבה שכל קלף מציע לנו? קודם נבין את משמעותו, ואז נשאב ממנו הכוונה בתחומי האהבה השונים של חיינו: זוגיות, משפחה, פנויים-פנויות וחברים.

הסיפור והמסר - התרופה של המיתולוגיה
זהו סיפור בסגנון טלנובלה, על האל קופידון ובת האנוש, פסיכה. יש בו את כל הרכיבים של אופרת סבון: חמות כעוסה, אהבה ממבט ראשון, משימת הרג שהופכת לרומן רומנטי וגיבור שנראה כמו מפלצת מכונפת (טוב אולי זה פחות נפוץ ביפים והאמיצים). קופידון התאהב בפסיכה. בשלב מסוים גילתה פסיכה סוד כמוס של קופידון ואכזבה אותו קשות. כעת היא מנסה לזכות שוב בלבו וכן באמונה של אפרודיטה, אימו הבלתי אפשרית. בקלף זה נקראת פסיכה על ידי האם לבצע משימה קשה, לרדת אל השאול ולהביא פריט חשוב - פודרה, אין ספק שאיפור זה חשוב מאוד, אבל האם זה שווה את סיכון חיה של פסיכה? זה הרי לא העניין, אלא המבחן לאהבתה כלפי קופידון ונאמנותה. פסיכה נאלצת פשוט לוותר על שליטה ולהגיד "מה שיהיה יהיה".

איפה זה פוגש אותנו בחיים?
זוהי דוגמה להמון מצבים בחיינו, שבהם אנחנו לא באמת בשליטה בסיטואציה. משהו חזק מאיתנו מתרחש, ולכן אנחנו צריכים לתת לדברים לקרות, להתמסר לתהליך גם אם הוא כואב או מפחיד, ולהאמין שהכול יסתדר איכשהו בסוף. לא פעם אנחנו מפקידים אמון בידי אחרים - רופאים, מנתחים, מטפלים, עורכי דין ואפילו נהגי האוטובוס. כן כל אלה לפעמים מכתיבים את הדרך, גם כאשר אנחנו לכאורה בשליטה מלאה על חיינו. מתישהו נצטרך להגיד "אוקי - אתה תוביל" ובמקרה זה - זהו היקום שלוקח את ההגה, ואנחנו צריכים בעיקר להיות פאסיביים ולאפשר לדבר הנכון לקרות.

המסר החשוב של שמונה גביעים במערכות יחסים

טארוט קלף שמונה גביעים. וואלה, מערכת וואלה!
קלף שמונה גביעים/מערכת וואלה!, וואלה

לא פעם אנחנו משקיעים בקשרים את המיטב שלנו - בחברים, במשפחה, בדייטים או בבני זוג, אבל הקלף מזכיר לנו את השיעור החשוב מכול - אי אפשר לאהוב בכוח. מה זה אומר? זאת האמרה הידועה "צריך שניים טנגו". אי אפשר שרק צד אחד ירצה, ישקיע ויהיה בעל חזון מגובש של הקשר. אי אפשר שרק צד אחד ירגיש ש"זה זה" או שאפשר לפתור הכול. אנחנו שואפים לשליטה מלאה בחיים שלנו, אבל העובדה הפשוטה היא שבמערכות יחסים השליטה שלנו תמיד תהיה מוגבלת. אנחנו עושים את המיטב אך גורל הקשר מצוי באותה המידה בידי הצד השני והגורל. לכן, לפעמים לדעת להרפות ולראות לאן הקשר הזה "לוקח" זה הלקח והשיעור החשוב מכול. אנחנו נוכל רק לבחור איך להתבונן בשינויים שהקשר סופג. אגב, זה לא אומר שצריך תמיד "לקבל שינויים באהבה". אם מתרחשת פרידה מותר לנו לכעוס, לכאוב ולהרגיש צער, אבל בסוף מערכת היחסים עם עצמנו היא זו שתימשך לנצח.

מסר שבועי להתנהלות מול חברים ומשפחה
השבוע כדאי להיות במצב רוח מאפשר. לנסות לשחרר מחוקים, מ"מי התקשר למי פעם אחרונה", מחישובים והתחשבנויות - ופשוט לזרום. יוצא להיפגש? יופי, לא יוצא - גם טוב. ברור שעל דברים עקרוניים וחשובים לא מתפשרים, אבל כדאי לבדוק איפה כן אפשר להתפשר ולא להיות נוקשים מדי. שחרור וספייס ייתנו יותר מקום לאהובים בחיינו להיות עצמם ולתקשר איתנו כשבאמת יתחשק להם. אם מישהו לוחץ לנו על נקודה כואבת במיוחד, כדאי לנו לבדוק לפני הכול - איפה זה יושב אצלנו בנפש, מה זה מעורר ומהדהד בנו מההיסטוריה האישית שלנו. רק אחר כך כדאי לדבר על הדברים עם הסביבה הקרובה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אנשים חושבים. ShutterStock
השבוע כדאי להיות במצב רוח מאפשר. לנסות להשתחרר מחוקים/ShutterStock

מסר לדייטים וסינגלס
השבוע, כיאה לנושא, כדאי להיות משוחררים וקשובים למציאות. לא להכריח דייט שלא קורה, לוותר כשכיוון מסוים לא נפתח באופן טבעי ובאותה נשימה - אם משהו מגיע באופן טבעי לנתיב - לאפשר לו. במילים פשוטות, אם יש מחזרים שלא זורמים אתכם ומשום מה הדייטים קשים, נדחים, בעייתיים מבחינת מרחק או תיאום ציפיות - כדאי להניח לדברים, אבל אם יש מחזרים שמגיעים בקלות לנתיב, והכול זורם - יאללה - לתת צ'אנס ולהיות פתוחים למתרחש.

מסר לזוגיות קיימת
כאן יש שתי עצות: הראשונה, בדומה לסינגלס, לנסות לזרום עם ההתרחשויות השבוע, להכניס אוויר וקלילות למערכת, להיות ספונטניים ואם תכנית מסוימת לא קורית - זה הזמן להתאמן בשחרור והתאמה לסיטואציה. כלומר, אם תכננתם לנסוע בסופ"ש לחברים וזה לא קורה, לא להתבאס. פשוט לזרום לדבר הבא. אם סרט שתכננתם ללכת אליו פתאום מתחלף בהצעה לדינר - אוקי מגניב. פשוט לזרום.

המסר השני הוא, לשים לב השבוע לטריגרים, כלומר למקומות שבהם אתם מופעלים רגשית ממשהו שהפרטנר עושה או אומר. אולי אלו הזדמנויות להעמיק את ההבנה העצמית, לגלות למה בעצם הטריגר כל כך מפעיל אתכם ולעשות שינויים מושכלים בהרגלי הזוגיות.

מאחל לכם ייעוץ זוגי שמח, מחזק ומעצים!

הכותב הוא מנדלבוים שגיא. מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully