וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשים מאמינים שהשימוש במספר הזה יהפוך אותם למיליונרים. האמנם?

21.6.2023 / 0:02

הנומרולוג גארי גרינברג טוען כי מי שנולד בתאריך הספציפי הזה או משתמש במספר הזה עבור עסקיו עשוי להתעשר בגדול. הנומרולוגית יפעת אורלב חושבת שיש דווקא מספרים אחרים שהם "מספרי העושר"

מספר העושר בנומרולוגיה/Tiktok/@gg33academy

הנומרולוג ו"איש המספרים" כפי שהוא מכנה את עצמו, גארי גרינברג, הפך למשפיען בתחום הנומרולוגיה עם כמעט חצי מיליון עוקבים בטיקטוק (GG33Academy). במספר סרטונים שלו, שצברו מליוני צפיות, חושף גארי מהו "מספר העושר": מהו המספר שאם נולדתם בו או תשמשו בו עבור העסק שלכם - יגדיל את סיכוייכם להתעשר.

אז מהו מספר העושר לפי גארי? 28. חכו, יש מי שטוען אחרת.

באחד מסרטוניו, גארי - שסיפר כי הוא הנומרולוג היחיד שביקר בבית נשיא ארה"ב - מסביר כי מי שנולד ב-28 בחודש, מי שסכום תאריך הלידה שלו הוא 28 או משתמש במספר 28 עבור עסקיו - יתעשר בענק. הוא מסביר: "אני יכול לספר לכם ש-28 הוא מספר העושר. האיש העשיר בעולם הוא אילון מאסק והוא נולד ב-28 בחודש. אני יכול להגיד שהאיש העשיר ביותר לפני מאסק היה ביל גייטס שנולד גם הוא ב-28". הוא גם נותן לדוגמא את שעוני הרולקס, כשבמודעות הפרסום של המותג מופיע תמיד המספר 28.

בהמשך הוא עובר לדבר על סטיב ג'ובס שנולד ב- 24.2.1955. אז נכון, המספר "28" לא מופיע אצלו בתאריך הלידה אך, לדבריו, אם מחברים את הספרות של תאריך הלידה שלו (2+2+4+1+9+5+5) מקבלים את המספר 28. גארי טוען גם שג'ובס פתח את החברה שלו ביום ה-28 בחודש וכשהמגיש שלצידו נשמע מזלזל בדבריו, גארי משיב לו: "אתה יכול לצחוק אבל הוא מיליארדר שהשתמש במידע הזה".

בסרטון נוסף שלו, שצבר יותר מ-2 מיליון צפיות, הוא ממליץ למי שרוצה להתעשר להתחתן ב-28 בחודש. הוא אומר בקטע הקצר שצבר מאות אלפי לייקים: "28 הוא מספר העושר. אם אתם לא רוצים להתחתן ב-28, אם לא נולדתם ב-28 - אז תביאו לעולם ילד שיוולד ב-28 וזה יביא לכם כסף".

ומנגד

אלה המספרים הכי חסרי מזל בעולם - והסיבה שכדאי לכם להימנע משימוש בהם

לכתבה המלאה

"מספרי העושר הם בכלל 8 ו-26"

הנומרולוגית יפעת אורלב מכחישה את הטענה של גארי וטוענת שמספרי העושר הם דווקא 8 ו-26. היא מסרה בתגובה לוואלה: "בהיבט הקבלי של עץ החיים וגם בהיבט המערבי, מספרי העושר הם 8 ו-26. המספר 8 הוא סימבול העושר וההצלחה. הוא מספר טיפולוגי שמסמל ביהדות ניסים ועוצמה כגון שמונת ימי החנוכה, שמונה ימי מילה. בנוסף מספר 8 יושב על ספירת ההוד, הספירה של אהרון הכוהן, הכוהנים והחשמונאים שהפכו את המספר 8 לסמל הכח, העושר וההצלחה. גם אצל הויקינגים נוהגים להוסיף את הספרה 8 לקמיעות המזל וגם בכישופים הברזילאיים. בהיבט היהודי אגב המשפט: 'בן פרת יוסף' שהוא משפט להגנה וברכה מכיל בתוכו את הספרות 888 (כהגנה על הכסף, הרכוש, המזל וההצלחה)".

על המספר 26, היא אמרה: "גם המספר 26 נחשב למספר של כסף היות ועל פי עץ החיים הקבלי הוא נתיב שיושב על האותיות ע'- עבודה ופ'- פרנסה. האמונה אומרת שמי שנולד ב-26 לחודש ויש בשמו את האותיות ע' או פ', העושר יהיה מנת חלקו במשך כל חייו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully