וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחנו בשנת הארנב הסינית: מה זה אומר בעצם?

עודכן לאחרונה: 3.5.2023 / 9:41

שנת 2023 היא שנת הארנב בסין, כשזו החיה הרביעית בגלגל המזלות הסיני. שנה זו נחשבת מוצלחת במיוחד ומתאפיינת ברגיעה וחשבון נפש

שנת הארנב הסינית. ShutterStock
הידעתם שאנחנו בשנת הארנב הסינית?/ShutterStock

כל שנה בלוח השנה הירחי מיוצגת על ידי חיה, כשישנן 12 חיות בגלגל המזלות הסיני: עכברוש, נמר, שור, ארנב, דרקון, נחש, סוס, כבשה, קוף, תרנגול, כלב וחזיר. בנוסף, ל-12 החיות, יש חמישה יסודות של אדמה, מים, אש, עץ ומתכת. כל שנה מקושרת לחיה וליסוד. 2023 היא שנת הארנב.

בעוד 2022 הייתה שנת הנמר המאופיין בחוזקה, חיות, צמיחה, דינמיות - שנת 2023 מיוצגת בידי הארנב שנחשב לחיה העדינה והרכה ביותר מבין 12 החיות בגלגל המזלות. על פי אסטרולוגים, השנה הנוכחית נשלטת על ידי היין-יאנג, שמאופיין בזרימה, רגיעה, דממה והרהורים. 2023 היא שנה לרגיעה וחשבון נפש, מנוחה וטיפול בגוף ובנפש. לדברי האסטרולוגית הסינית ג'ופיטר לאי, "הארנב הוא עדין, שקט וכנוע. עם זאת הוא פיקח ונע במהירות". האנרגיה ב-2023 הינה באופן כללי עדינה ורגועה ואנשים מחפשים כעת "חיים מאוזנים יותר". מנגד, השנה גם מלאה בנסיעות משום שהארנב "נע במהירות בעת הצורך", הוסיפה האסטרולוגית.

כל מה שכדאי לדעת על שנת הארנב:

גם עקרון היין-יאנג תורם לאווירה הרגועה של 2023, בשל היותו "מקבל ומכיל. בשנת הארנב תהיו מודעים לסדר העדיפויות שלכם ותוכלו לקפץ בקלות מהסחות הדעת ולהישאר ממוקדים ביעדים שלכם". חשוב מכל, שנת הארנב היא שנה של תקווה, משום שהארנב מקושר עם שלום, שגשוג וחיים ארוכים באסיה. בתרבות הסינית, הארנב הוא בר המזל ביותר מבין 12 החיות של גלגל המזלות ומסמל אנרגיה, אלגנטיות ויופי.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
גלגל המזלות הסיני. טוויטר, צילום מסך
גלגל המזלות הסיני/צילום מסך, טוויטר

שלא כמו לוח השנה הגרגוריאני, שקובע כי ה-1 בינואר הוא יום הפתיחה של כל שנה חדשה, ראש השנה הירחי הסיני תלוי בשלבי הירח כשהשנה החדשה חופפת לירח חדש. בסין, חגיגת ראש השנה הירחי נמשכת 15 ימים, מירח חדש ועד מלא, ומגיעה לשיאה בפסטיבל הפנסים. שנת הארנב תסתיים ב-9 בפברואר 2024 ואחריה תגיע שנת הדרקון.

  • עוד באותו נושא:
  • סין
  • מזלות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully