וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה בקלפים: תחזית למאי 2023 לפי המזל שלכם

רוני טארוט

עודכן לאחרונה: 1.5.2023 / 17:50

הקוראת בקלפים "רוני טארוט" ביצעה פתיחה אסטרולוגית לחודש מאי 2023 לפי חלוקה למזלות. הנה הטיפים שלה לחודש הקרוב

פתיחה בקלפים לחודש מאי 2023/רוני טארוט - tiktok.com/@ronistarot

לרוני, קוראת בקלפי טארוט ומתקשרת, יש אתר וערוץ טיקטוק עם מגוון סרטונים של פתיחות בקלפי טארוט והעברת מסרים. מדי חודש היא מבצעת פתיחה אסטרולוגית לכל המזלות - ולפניכם הפתיחה שלה לחודש מאי 2023.

שור - מזל טוב ליום הולדתכם! החודש כדאי להתקרב לחברים ולבלות זמן יחד. כל יציאה מחוץ לבית תהיה מבורכת, השארו בתנועה. חלקכם תקבלו הודעה ממישהו מהעבר זכרו לא לפעול ממקום של ריצוי האחר על חשבונכם. בנוגע לזוגיות, אתם צפויים לשים את החופש שלכם להיות מי שאתם במקום הראשון. תניעו תהליכים ואל תשארו במקום!

תאומים - אתם תעברו חודש שיהיה בו לפחות שינוי אחד משמעותי. האם יש סוד בליבכם? האם יש אשמה? אי אפשר להמשיך ככה. תצטרכו לתכנן את הדרך מחדש ולהשתחרר ממה שלא מקדם אתכם יותר, אין מה להתלבט יותר! השינוי מבורך ויוריד אבן מהלב. בנוגע לזוגיות, צריכה להיות שיחה כנה בארבע עיניים, אי אפשר עוד ללכת סביב הזנב של הקשר הזה, לא הכל צריך להיות גם על גבכם!

סרטן - ככל שתאמינו יותר בעצמכם ותפגינו ביטחון עצמי, ככה תרוויחו. חודש רווי במפגשים חברתיים וחגיגות, שבהם תרגישו על גג העולם! זכרו החודש יותר מתמיד שעדיפה הכנות והאמת על פני שקר והסתרה, זה כולל גם סטוקינג ברשתות חברתיות. בזוגיות נראה שיש לכם המון אהבה לתת, השאלה האם אתם מקבלים את האהבה שאתם ראויים לה בחזרה?

אריה - האושר כאן! אין צורך לחכות שיבוא, רק צריך לשנות נקודת מבט. החודש לא כדאי להתבודד ולחפש תשובות עמוקות בנפשך. כל העשייה שלכם מקורה בעזרה לאחר וזה מבורך. בנוגע לזוגיות, תמשיכו לעבוד על הקשר. המחשבות על האקס לא עוזבות או שאתם מרגישים שאתם נותנים מעצמכם יותר מדי לצד השני, אחד מהשניים.

בתולה - מסר מצמרר לחלק מכם: מישהו מהמשפחה שעבר מהעולם יגיע בחלום ויעביר מסר חשוב! הקשיבו לו והדליקו לו נר נשמה. החודש נראה שאתם מתמודדים עם אנשים וסיטואציות מורכבות, שחלקן ידרשו מכם לקבל את מה שיש. החודש מתחיל בירידה שלאחריה תהיה עלייה משמעותית באנרגיות. חודש שעלול להוביל לשינוי דרמטי. בנוגע לזוגיות, צריך לשחרר את העבר, לגדול ולהתפתח בקשר הנוכחי.

מאזניים - חודש נפלא! אתם בשיא שלכם, חיונייים נמרצים ומקבלים מהיקום פידבק שאתם בדרך הנכונה! התקדמו הלאה ביציבות ותסמכו על עצמכם. בזוגיות חלקכם נכנסים לקשר חדש ורציני - ומי מכם שכבר בקשר, האהבה עולה שלב. אתם במקום שיכולים להעניק מעצמכם בלי שיחסר לכם דבר וזה מבורך, המשיכו כך!

@ronistarot לתחזית חודשית אישית, הזמינו בלינק בביו☘️ #טארוט #תחזיתלמזלות #מזלות ♬ September (Instrumental) - Sparky Deathcap

עקרב - לפעמים צריך לעזוב ולהמשיך הלאה גם אם זה נראה עצוב מדי. אתם נוטים להקריב המון מעצמכם וזה גובה מכם מחיר נפשי כבד. אם אתם נמצאים בקשר רעיל, קחו את הרגליים ותצאו משם הכי מהר שאפשר. אל תסובבו את הגב למי שטוב אליכם, תשמרו על כמה חברי נפש. בנוגע לזוגיות, אל תרדפו אחרי אף אחד.

קשת - המזל לצדכם, אז למה שתתבלבלו ותשארו תקועים במקום? לכו קדימה, כל בחירה תהיה טובה. אל תכנסו החודש לעימותים עם אנשים שגם ככה לא פתוחים להקשיב לדעות אחרות. הצעה עסקית חדשה תקדם אתכם שלב! תתקדמו, גם אם אחרים לא יאהבו את הבחירה שלכם. בנוגע לזוגיות, הצד השני משקף לכם בדיוק את מה שאתם צריכים לעבוד עליו עם עצמכם, תסתכלו במראה לפני שמגיבים.

גדי - החודש תהיה הצעה שלא תחזור על עצמה! היא תהיה בתחום הרגשי שקשור בחברות, זוגיות ומשפחה. כדאי לקבל אותה ולזכות בעזרה והתמיכה שיציעו לך. הזהרו לא להתבלבל מעודף מחשבות וחלומות בהקיץ. המצב הכלכלי משתפר וגם המצב הבריאותי. החודש זכרו את המשפט "טובים השניים מן האחד", תפעלו בשיתוף פעולה.

דלי - חודש בסימן התחלה חדשה, ורוח חדשה שנכנסת לחייכם. תאמצו גישה יותר זהירה ופחות פזיזה. שמרו על הכסף שלכם שלא יתבזבז. אנשים יתייעצו איתכם יותר מהרגיל, בגלל האמפתיה שהם מקבלים מכם. בנוגע לזוגיות, מישהו מהעבר חושב עליכם בלי סוף, ומתגעגע אליכם, אבל ניסיון העבר שלכם מאותת שכנראה לא כדאי לחדש קשר ישן.

לתחזית היומית לכל המזלות לחצו כאן >>

דגים - האומץ, העוצמה והבטחון שלכם צפויים לאיים על אחרים, אז אל תקחו את זה אישית, תסכימו לעצמכם לפרוח גם אם אחרים לא אוהבים זאת. כדאי לחסוך כסף, ובכל מקרה יהיה שיפור כלכלי ויציבות. תעמדו על שלכם במשימות משותפות אבל גם תדעו לשחרר שליטה כשצריך. בנוגע לזוגיות האהבה פורחת, ואתם מרגישים מושכים!

טלה - שימו את איכות השינה שלכם במקום הראשון החודש, עשו מדיטציה והכנסו למיטה מוקדם יותר. מצד שני שימו לב למסרים שעולים בחלומותיכם. לקראת אמצע החודש תצטרכו לפעול לפי האינטואיציה ולקראת סוף החודש תחוו שיפור כלכלי ויציבות. בנוגע לזוגיות, צאו לדייט, תפתחו להיכרויות! חלקכם ישקלו ללכת לטיפול רגשי שיעזור להפיג חרדות ודאגות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully