וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 30 באפריל עד ה-6 במאי 2023

עודכן לאחרונה: 1.5.2023 / 11:57

זמן לסגור מעגלים ולקבל החלטות משמעותיות הנוגעות להתנהלות העתידית שלנו. לצערנו נפטון הופכת הכל לרגשי מדי ומקשה עלינו לקבל החלטות. שבוע מבולבל עם לא מעט סימני שאלה בנוסח "דרכנו לאן?"

הורוסקופ. ShutterStock
שבוע מבולבל, מעורפל, עם לא מעט סימני שאלה/ShutterStock

מפגש משמעותי מתרחש השבוע בין השמש שהולכת קדימה ומרקורי שהולך אחורנית - והוא מסמל לא רק את השבוע הזה, אלא את פרק הזמן הזה שבו אנחנו נמצאים, שבו אנחנו חייבים לסגור מעגלים מצד אחד, אך גם לקבל החלטות משמעותיות בדבר התנהלות עתידית מצד שני, בעוד זווית הפעולה בין ונוס ונפטון הופכת את הכל לרגשי ומקשה עלינו בנושא. שבוע מבולבל, מעורפל, עם לא מעט סימני שאלה בנוסח "דרכנו לאן?". מוכנים אליו?

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:
1. צמידות בין השמש שנעה קדימה לבין מרקורי שנע אחורנית במזל שור.
2. צמידות בין ונוס הרגשית לנפטון המטשטש והמערפל.

צמידות בין השמש שנעה קדימה לבין מרקורי שנע אחורנית במזל שור - זו זווית משמעותית, שאומנם קצרה יחסית אבל היא גם סמלית למצב הדברים שבו נמצאים כולנו בימים אלה. מצד אחד הצורך לסגור מעגלים שמיצו את עצמם בשלושת החודשים האחרונים ומצד שני הצורך לפעול ולנוע קדימה מגיעים השבוע למפגש ומכריחים אותנו לקבל החלטות משמעותיות לגבי מה שקרה בשלושת החודשים האחרונים כאן ולגבי איך ובאיזו צורה ממשיכים מכאן הלאה. שבוע של לבטים, הן ברמה האישית והן ברמה החברתית והפוליטית.

הרגשות השבוע - כאן נמצא את ונוס הרגשית כשהיא יוצרת זווית פעולה לנפטון המטשטש והמערפל ומביא איתו מעורבות רגשית גבוהה במיוחד. בגדול, הצמידות הזו רק מוסיפה לבלבול שנגרם בעקבות הילוכו האחורי של מרקורי, כוכב התקשורת שלנו. המעורבות הרגשית הגבוהה בצד הצורך לסגור מעגלים רגשיים יוצרת עכשיו ערפול ובלבול לגבי הצעדים הבאים שלנו, בין אם אישית ובין אם כלכלית. מכיון שונוס גם אחראית על נושא החומר והכספים, חשוב להיזהר בהוצאות שלנו עכשיו ולהימנע מהוצאות שאינן הכרחיות לנו כעת.

התלבטות. ShutterStock
שבוע של לבטים, הן ברמה האישית והן ברמה החברתית והפוליטית/ShutterStock

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל סרטן ולהביא איתו אי הבנות ודרמות קטנות. חשוב לא לכעוס כשדברים יוצאים משליטה: גלו איפוק וחפשו את הדרך הרגועה לדבר ולהתפשר.

שור
השמש ממשיכה לנוע קדימה במזל שלכם ולחגוג לכם ימי הולדת, ואז פוגשת את מרקורי כוכב התקשורת שלנו שנמצא בהילוך אחורי וגם אתם תצטרכו לקבל החלטות חשובות השבוע.

תאומים
מרקורי, שליט המזל שלכם, ממשיך לנוע בהילוך אחורי ופוגש את השמש בהילוך רגיל. זמן מעניין שמאפשר לכם להתבונן במצב כעת יחסית לעבר ולסגור מעגלים שמיצו את עצמם.

סרטן
הילוכו האחורי של מרקורי ופגישתו עם השמש ידאגו שתסגרו מעגלים חברתיים ותצרו קשר עם חברים מהעבר שהקשר איתם נותק.

אריה
השמש, שליטת המזל שלכם, שוהה בבית הקריירה ושם גם פוגשת את מרקורי בהילוכו האחורי: זהו זמן טוב לתכנן מחדש מהלכים בקריירה, לשנות גישה ולראות את כל התמונה.

בתולה
נושאים הקשורים לנסיעות, ללימודים ולהרחבת אופקים עשויים לעלות מחדש על הפרק, בעיקר כאלה שלא התאפשר לבצע אותם בעבר. זה הזמן לממש ולסגור מעגלים אלה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

צפו בתחזית המורחבת:

רוצים לקבל טיפ אסטרולוגי יומי? הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" בלחיצה כאן >>

בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>

למה לעשות סצנה? אלה המזלות הדרמטיים ביותר לפי האסטרולוגים

מאזניים
ונוס, שליטת המזל שלכם, יוצרת השבוע זווית פעולה עם כוכב נפטון הרגשי והמעורבות הרגשית הופכת גבוהה במיוחד. שבוע מבולבל, מלא באי וודאויות ובנדנדה של שינויי מצב רוח.

עקרב
השמש משתחררת בהדרגה מזווית הפעולה עם פלוטו היצרי, אבל פלוטו ממשיך ויוצר זווית פעולה עם האופק של המדינה, זווית קטלנית שמעלה את אחוז הפיגועים והאלימות. זהירות.

קשת
ונוס, ששוהה עדיין בבית הזוגיות והיחסים שלכם, עוזרת לכם לפתוח את הלב לאהבה ולא רק להרפתקאות אבל הזווית שלה עם נפטון מביאה גל רומנטי מוזר. נסו להתמסר.

גדי
מפגש בין השמש לבין מרקורי בהילוך אחורי עשוי להביא איתו זכרונות רומנטיים מהעבר בצד הצורך ללכת דווקא עכשיו עם הלב. זה הזמן לגדי הקשוח לתת עדיפות לאהבה... יפה לכם.

דלי
נושאי בית ומשפחה עשויים להיכנס לקונפליקט עם תכניות עתידיות שלכם וזה הזמן לקבל החלטות ארוכות טווח עם הראש ולא עם הלב. זמן טוב לתכנן כמה צעדים קדימה.

דגים
צמידות בין ונוס הרגשית לנפטון, שליט המזל שלכם, מביאה איתה מעורבות רגשית דגית מקסימלית כעת וחשוב להשאיר את הרגליים על הקרקע השבוע. הצמדו לעובדות ולפרטים הקטנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully