וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה לעשות סצנה? אלה המזלות הדרמטיים ביותר לפי האסטרולוגים

19.4.2023 / 0:07

עבור מלכי ומלכות הדרמה האלה, העולם הוא במה ובכל רגע נתון תפקידם להופיע. הנה המזלות שאוהבים לעשות סצנות ולאבד את זה - גם אם אין באמת על מה

המזלות שאוהבים להציק לאחרים בשאלות מטופשות/tiktok.com/@astroguyco

אז נכון, כל אחד מאיתנו מסוגל מדי פעם לצאת מגדרו ולעשות קצת דרמה, אבל יש כאלה שנוטים לעשות זאת בתדירות גבוהה כזו, שהדרמה הופכת להיות חלק מהותי משגרת היומיום שלהם. אתם יודעים על מי אנחנו מדברים: אותו חבר שמספיק שתזרקו לו הערה אחת לא במקום והוא יעשה לכם סצנה ברחוב מול כולם.

הדרך שבה אנשים מתמודדים עם דברים שמרגיזים אותם קשורה לעיתים קרובות למיקומו של מרס - כוכב הרצון שנקרא על שמו של אל המלחמה - במזל שלנו. מזלות מים מובילים ברגשות, מזלות האוויר במילים, אש בכוח ואדמה בתסביך העליונות.

הנה 4 המזלות הדרמטיים ביותר בגלגל המזלות:

אני דרמתי?. Giphy
אני דרמטי?/Giphy

מזל תואמים

בני מזל תאומים אוהבים דרמות, כשרק לעיתים רחוקות הם מצליחים לשתוק לדברים שלא באים להם בטוב. הם אוהבים לדבר וחשוב להם לעבד כל מידע בשיחה. הם פשוט צריכים להוציא את זה - ואוהבים לדבר בקול רם. זרם הפטפוט האינסופי הזה יכול בקלות לעלות על גדותיו ולהגיע אל רכילות, שמועות ועקיצות. כתאומים הבלתי יציבים שהם, עמדתם בכל סוגייה היא מטלטלת - והצורך שלהם להביע את דעתם בלתי נדלה. יש לנו שם את דונלד טראמפ, סקוט דיסיק, קניה ווסט ואיגי אזליה: כמה מבני מזל תאומים אלה הגנו על הדרמטיות שלהם כסוג של אמנות פרפורמנס ציבורית. אז לא: המזל שלהם מסגיר שהם פשוט אוהבי דרמות - ועדיף שלא ינסו להתגונן.

הורוסקופ מזל תאומים >>

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ ביציאה ממגדלי טראמפ, לקראת הגעתו לבית המשפט, מנהטן ארה"ב, 4 באפריל, 2023. רויטרס
אתם כבר יודעים כמה הבחור אוהב לייצר דרמות. נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ/רויטרס

מזל אריה

מזל אריה יוצר דרמה רק כדי להפעיל את הדופק. היכולת להסית אחרים גורמת לבני מזל אריה להרגיש חזקים יותר - והיותם זה שאחרים מגיעים אליהם כדי לספר להם דברים, גורם להם להרגיש כמו בני המלוכה שהם כל כך רוצים להיות.

כל פרסום הוא פרסום טוב לאריה. הם ייקחו את הצל והאור, השבחים והרדיפות, כל עוד מישהו מדבר עליהם - הם מאושרים. הם אוהבים לפעול מעל כל זה, גם ובמיוחד כאשר הם המקור לכל הדרמה.

ברשימת בני מזל אריה הדרמטיים במיוחד תמצאו את מדונה השנויה במחלוקת, ביל קלינטון ומרתה סטיוארט.

הורוסקופ מזל אריה >>

מדונה מופיעה בטקס ה-VMA 2021. Jeff Kravitz/MTV VMAs 2021/Getty Images for MTV/ViacomCBS, GettyImages
חובבת הדרמות, מדונה/GettyImages, Jeff Kravitz/MTV VMAs 2021/Getty Images for MTV/ViacomCBS

מזל מאזניים

בני מזל מאזניים אוהבים דרמה. וואו, כמה שהם אוהבים דרמה. למאזניים יש עיסוק בצדק ובשיוויון, אך לעיתים קורבות הוא גורם לצרות ומעורר דרמה רק כדי שיוכלו לתפוס את עמדת הקורבן, המושיע או מפיץ הסמכות המוסרית.

בני מזל מאזניים אוהבים ליצור כאוס אותו יוכלו לפתור בעצמם. כן, אם אין דרמה סביבם - הם ידאגו ליצור אחת כזו. ברשימת המזלות הזו תמצאו את קארדי בי וג'ון מאייר.

הורוסקופ מזל מאזניים >>

קארדי בי. Giphy
מלכת הדרמות קארדי בי/Giphy

מזל סרטן

כתוצאה מהרגישות העל טבעית שלהם והיעדר גבולות אישיים או מסננים נפשיים, סרטן חווים הכל בצורה דרמטית: עליות וירידות, המתוק והמר. כמזל מים קרדינלי, הביטוי שלהם לחוויה זו לובשת צורה של צורך/רצון/דרישה שכולם מסביבם ישתחוו או יתייחסו במלוא תשומת הלב לאוקיינוס הרגשות שלהם. ברגע שזה לא קורה - וואי וואי, כמה דרמות יהיו פה.

בני מזל סרטן גם אוהבים לגונן על אלה שהם אוהבים והם לא מתביישים לעשות סצנות כשמישהו יפגע בכבוד של אדם היקר להם. המטרה חשובה, אבל למה בכזו דרמטיות?

הורוסקופ מזל סרטן >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully