וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל חוגגת 75: זה מה שצפוי לה השנה על פי הנומרולוגיה

יפעת אורלב נומרולוגית קבלית ומערבית

עודכן לאחרונה: 25.4.2023 / 21:28

בניתוח תאריך הלידה של מדינת ישראל, ה-14.5.1948, נקבל את המספר 5 המדבר על הרבה אקשן, תנועה, אי שקט, אתגרים, מלחמות, התמודדויות בתוך המדינה ומחוצה לה - לצד הרבה מאוד מזל ושמירה. זה מה שצופה לה השנה

דגל ישראל. ShutterStock
מדינת ישראל חוגגת 75 - זמן להבין לאן היא הולכת?/ShutterStock

מדינת ישראל חוגגת 75 והיא נולדה ב-14.5.1948. תחילה אשמח להתייחס לשמה של ארצנו "ישראל" - ומשמעות השם שלה בראיה של הנומרולוגיה הקבלית והמערבית.

ישראל - בגימטריה 541 ובצימצום למספר חד ספרתי: הספרה 1. ישראל הוא השם השני של יעקב שנלחם בדמות פלאית ונקרא ישראל אחרי שניצח אותה. אגב, מאותו שינוי של שמו של יעקב אבינו לישראל, למדנו שעל פי הראיה הקבלית שינוי שם לאדם משנה תכונות ותדר על פי קריאת שמו.

השם "יעקב" (בגימטריה 2) העניק ליעקב תכונות של רגישות וחיבור לדמות האם רבקה אמנו שהעדיפה אותו, כך אומרים, על בנה הבכור עשיו. מרגע שיעקב שינה את שמו לישראל, הוא קיבל יכולות של מנהיג אמיתי והנהיג את העם.

ישראל הוא שם עם כוח (משמעותו: "שר האל"). גימטריית השם 1 מדברת על עליונות, יחודיות, עוצמה וכוח - ועל זה נאמר: "אחד אלוהינו, אלוהינו , אלוהינו שבשמים ובארץ" (פיוט של ליל הסדר). אנו נקראים במקורות בני ישראל (מהכוונה שאנו הבנים של יעקב אבינו). השם "ישראל" מוזכר רבות במקורות כנאמר "הארץ אשר הכה ה' לפני עדת ישראל ארץ מקנה הוא ולעבדיך מקנה" ( במדבר ל"ב ).

אז מזל טוב לארץ ישראל שלנו: ב-14.5.1948 הוחלט להעניק לך את השם החזק, הנכון והיחודי רק לך, "ישראל". מה אפשר ללמוד משמך?

ישראל על מפת העולם. Vrezh Gyozalyan, ShutterStock
ישראל מככבת על המפה העולמית - אך זו הולכת להיות שנה של תיקון עבורה/ShutterStock, Vrezh Gyozalyan

בניתוח תאריך הלידה של מדינת ישראל, 14.5.1948, אקבל את מספר הגורל או הקוד הנומרולוגי שהוא "5". חברו את יום הלידה + חודש הלידה + שנת הלידה של מדינת ישראל וצמצמו אותו למספר חד ספרתי. מספר הגורל של מדינת ישראל בצמצומו למספר חד ספרתי הינו: 5.

המספר 5 מדבר על הרבה אקשן, תנועה, אי שקט, אתגרים, מלחמות, התמודדויות בתוך המדינה ומחוצה לה לצד הרבה מאוד מזל ושמירה.

14.5.1948
כשנצמצם את יום הלידה 14, נקבל שוב את הספרה 5. חודש הלידה, חודש מאי, הוא גם 5. כל סך תאריך הלידה בצמצומו למספר חד ספרתי יביא שוב את הספרה 5. איך אומרות הסבתות שלנו? חמסה, חמסה חמסה: 555 לטוב ולרע. מצד אחד מספר שנותן הגנה ומצד שני מספר שגם זקוק להגנה.

מדינת ישראל, למרות גילה הצעיר יחסית, הגיעה בגאווה גדולה להישגים לא מבוטלים בתחומי הטכנולוגיה, הכלכלה, התרבות והחינוך, אך לצד ההישגים המדהימים הללו, מדינת ישראל ספגה ועודנה סופגת הרבה מאוד אתגרים לא פשוטים.

שנת 2023 ( 2+0+2+3 בצמצום לחד ספרתי נקבל את הספרה 7)
בכתבה הקודמת שלי דיברתי על כך ששנת 2023 הינה שנת תיקון גלובלית. הספרה 7 מזוהה בכל התרבויות כמעט כספרה שמדברת על תיקון, רוחניות, ניתוק ושבתון. ישראל נמצאת, כבר עוד לפני יום הולדתה (עוד מ-2022), לא רק בשנת שבתון גלובלית - אלא בעיתוי נומרולוגי נקודתי של תדר 7. הכוונה היא שליתר דיוק אנו חווים תיקון כבר מהשנה הקודמת בנוסף לתיקון הגלובלי העולמי (קרי: תיקון כפול). לצערי אותו תיקון ימשיך לו לאורך כל שנת 2023 ונרגיש אותו עד הסוף - וכמו שצריך.

עוד בוואלה!

תחזית נומרולוגית לשנת 2023 - כולל טיפים לרונאלדו, מסי ונועה קירל

לכתבה המלאה
נומרולוגיה. ShutterStock
גימטריית השם, 1, מדברת על עליונות, יחודיות, עוצמה וכוח/ShutterStock

ישראל חוגגת 75 שנה. 75 מכיל בתוכו שתי ספרות מאוד מעניינות: ה-5 שכמו שציינתי מדבר על אקשן, שינויים, תנועה, מזל ואתגרים, וה-7 השובת (מלשון שבת שבו אנו שובתים וצריכים זמן) והמזוהה גם לדת, לצורך בהגנה, תפילה, ניתוק ושמירה.

למעשה במספר 75 אנחנו מקבלים אנרגיה של שני קצוות שונים: ה-5 שהוא מלא באש ואקשן וה-7 שרוצה לעצור, לברוח, לשבות או לא להתמודד. הניגוד שיש במספרים הללו יכול להשליך על הרבה כאוס, אי הסכמות, רצון לשנות מצד אחד ואי יכולת ממש להתקדם כמו שצריך, בדיוק כמו הסיפור עם הכלב שרץ אחרי הזנב של עצמו.

השנה צפויה להמשיך להיות מאתגרת. למזלנו הרב ישראל מאוד שמורה. יום הולדת 75 יבוא בסימן של שנה של דיסאוננס אנרגטי חזק. מצד אחד, נקבל את ההגנות של ה-5 (החמסה המסורתית), האקשן והאי שקט - ומצד שני את החיבור הרוחני, האטה, חוסר יכולת להתמודד נכונה והניתוק של הספרה 7 .

בחיבור שתי הספרות: 7 + 5 (75) נקבל את המספר 12 ואם נצמצמו למספר חד ספרתי נקבל את הספרה 3, סיפרה שמדברת על שמירה, הזדמנויות ומעבר של תדרי אנרגיה.

בהיבט של השנה האישית בו נמצאת המדינה (לכל תאריך לידה יש שנה אישית שמדברת על אותו תדר שילווה אותנו לאורך כל השנה), ישראל נכנסת מיום הולדתה ב-14.5 לשנה 8 המתחזקת לה לאחר שנת המשוב (שנה 7) . שנה 8 היא שנה חזקה מצד אחד, אך מלחמתית, עקשנית ובלתי מתפשרת שלה שתשליך על תחומי הכלכלה, הביטחון הפנים ארצי ומחוצה לה. עיתוי של שנה אישית 8 הוא עיתוי הרבה יותר קשוח, עקשן ומלחמתי לצערי ובא עם תוצאות השנה.

עלינו לזכור שמדינת ישראל, ארצנו האהובה והקטנטונת למרות מה שהיא חווה עכשיו, היא חזקה מהכל. הגימטריה של השם שלה חזקה, יום הולדתה מדבר על המון שמירה לצד הרבה מאוד אתגרים והשנה נמשיך לחוות קשיים לצד שינויים רציניים שיבואו הפעם בדרך הקשה כדי לחולל שינוי שיביא איזון ושקט אמיתי לדורות.

יום הולדת שמח לארץ ישראל שלי! אני מקדישה לך את השיר הידוע של רבי עקיבא שהוא המתכון העתיק לפיוס ואהבת חינם, כי כולנו אחים - בואו לא נשכח זאת לרגע.
אָמַר רַבִּי עֲקִיבָא,
אָמַר רַבִּי עֲקִיבָא:
וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ
לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ
זֶה כְּלָל גָּדוֹל, גָּדוֹל בַּתּוֹרָה
זֶה כְּלָל גָּדוֹל בַּתּוֹרָה

הכתבת היא יפעת אורלב, נומרולוגית קבלית ומערבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully