וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 23-29 באפריל 2023

עודכן לאחרונה: 25.4.2023 / 21:07

השבוע נחווה 3 מגמות: זווית מתוחה בין השמש לפלוטו היצרי שממליצה להוריד מינון בויכוחים, ונוס הרגשית שלא יוצרת זוויות וממליצה לא לטאטא משברים והילוכו האחורי של מרקורי שמכריח אותנו ליזום פחות ולהשקיע יותר במה שיש. התחזית המלאה

הורוסקופ. ShutterStock
זמן ליזום פחות ולהשקיע יותר בקיים. התחזית השבועית/ShutterStock

מעבר ליום הזכרון ויום העצמאות שנציין השבוע, אנו נחווה בימים הקרובים שלוש מגמות: האחת - זווית של מתח בין השמש לפלוטו היצרי, שממליצה להוריד מינון בויכוחים ועימותים - ולדבר על מה שחשוב באמת. השנייה - ונוס הרגשית ללא זוויות, כך שחשוב לנסות ולא לוותר לדבר על רגשות ויחסים ולא לטאטא משברים. השלישית - הילוכו האחורי של מרקורי מכריח אותנו לפעול קצת אחרת מבחינה תקשורתית, שזה אומר ליזום פחות ולהשקיע יותר במה שיש, עם תובנות לגבי מה שהיה.

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:
1. ונוס במזל תאומים לא יוצרת זוויות עם כוכבים אחרים.
2. מרקורי עוצר ונע באיטיות בהילוך אחורי במזל שור.
3. זווית הפעולה האגרסיבית בין פלוטו היצרי לשמש נמשכת כמעט עד סוף השבוע.

הזווית המתוחה של השבוע - המתח בין השמש לפלוטו הגיע לשיא כבר בסופ"ש האחרון ומכאן נמצא בירידה איטית לאורך השבוע, אבל עדיין קיים פוטנציאל נפיץ שעלול להסלים בכל מה שקשור לויכוחים וחילוקי דעות וגם בכלל: נסו להפוך את המתח לאתגר ודווקא בגללו - לפתוח דברים, לנקות משקעים ולדבר על הכל. כן, גם את פלוטו החמוץ אפשר להפוך ללימונדה.

הרגשות השבוע - ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל תאומים התקשורתי והתקשורת שלנו ביחסים ובאהבה קלילה וזורמת. אולם, חוסר זוויות של ונוס עלול לגרום לנו להרגיש קצת לבד. זה הזמן לקחת יוזמה, להרים טלפון ולא לחכות שיתקשרו אלינו. מקסימום תגידו שהאסטרולוג המליץ. קדימה.

התקשורת השבוע - מרקורי, כוכב התקשורת, שוהה בהילוך אחורי כעת ופרק הזמן הזה מתאים בעיקר לסגירת מעגלים שמיצו את עצמם ולא לפתיחתם של חדשים. כרגיל - כדאי לשמור טוב על מפתחות, ארנק, סלולרי וכו' כי הם נוטים ללכת לאיבוד. לעומת זאת - זה זמן טוב לחידוש קשרים מהעבר. הרבה עיסוק בנוסטלגיה.

אישה מסתכלת בטלפון. ShutterStock
. זה הזמן לקחת יוזמה, להרים טלפון ולא לחכות שיתקשרו אלינו/ShutterStock

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות

טלה
מרס, שליט המזל שלכם, עדיין במזל סרטן ואתם חסרי מנוחה. זוויות מעשיות שיוצר מרס עם מרקורי ואורנוס מאפשרות שיתופי פעולה מצוינים - הן מקצועית והן לצורך בילוי משותף. הירח שוהה בימים אלה במזל תאומים המאכלס את בית התקשורת שלכם והופך את הטלה שלנו לפטפטן. זמן מצוין לשיחות, לתקשורת יוזמת ולהרבה מילים.

שור
השמש שוהה במזל שלכם בהילוך רגיל ומרקורי שוהה בו בהילוך אחורי - שילוב מעניין של שתי מגמות השבוע, האחת נעה קדימה והשנייה מכריחה אתכם להתבונן בעבר. כשגם הירח וגם ונוס בבית ההנאות שלכם, זה הזמן להשקיע בשיחה טובה ומגע חם.

תאומים
מרקורי, שליט המזל שלכם, שוהה בהילוך אחורי ובמזל שור המעשי. המיקום הזה מכריח אתכם להתמודד עם פחדים הקשורים לעבר ולסגור מעגלים שמיצו את עצמם. צפו לכמה ימים פחות יציבים.

סרטן
מקבץ הכוכבים במזל שור - שמש, אורנוס ומרקורי - הופך את השבוע הזה לחברתי וחברי. זמן מצוין לצאת מהקונכיה הסרטנית ולהכיר אנשים חדשים ומעניינים.

אריה
השמש, שליטת המזל שלכם, ממשיכה לנוע במזל שור. זמן לטיולים והרבה פעילות פיזית. הילוכו האחורי של מרקורי עלול לגרום לאי הבנות: חשוב לדבר וללבן עניינים דווקא עכשיו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

צפו בתחזית המורחבת:

עוד בנושא:

רוצים לקבל טיפ אסטרולוגי יומי? הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" בלחיצה כאן >>

בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>

למה לעשות סצנה? אלה המזלות הדרמטיים ביותר לפי האסטרולוגים

בתולה
ונוס ממשיכה לנוע בבית הקריירה והתדמית שלכם ואתם מקסימים מתמיד השבוע. זמן ליוזמה מקצועית חדשה אבל גם לשפע של בילויים וחברויות חדשות ומעניינות.

מאזניים
ונוס, שליטת המזל שלכם, ממשיכה לנוע במזל תאומים התקשורתי - אולם חוסר זוויות שלה עם כוכבים אחרים עלול לגרום לכם להרגיש קצת לבד. זמן טוב לחדש קשרים עם אנשים אופטימיים. חוסר הזוויות לכוכבים אחרים מכריח אתכם ליזום יותר, לתקשר ולקבל חיבוק.

עקרב
זווית הפעולה של השמש עם פלוטו, שליט המזל שלכם, עדיין בשטח - וגם השבוע הזה עלול להיות מתוח בתחילתו אולם בהמשך המתח יתפוגג. שבוע מצוין לחזרה לשורשים. מקבץ הכוכבים במזל שור מגביר את הצורך בתקשורת זוגית חמה ואוהבת.

קשת
ונוס שנמצאת בבית הזוגיות והיחסים שלכם משפיעה עליכם לטובה בכל מה שקשור לזוגיות ולאהבה. זהו זמן לפתוח את הלב ולאפשר לונוס לרכך, לעדן ולהיפתח לרגש. זמן לתקשורת כנה וישירה עם הפרטנרים שלכם או לכמה היכרויוות מעניינות ומפתיעות.

גדי
הפעילות במזל שור המאכלס את בית הרומנטיקה והיצירתיות מרככת את הגדי שלנו והילוכו האחורי של מרקורי עשוי להזכיר ואפילו להחזיר אנשים מהעבר הרומנטי. אלה גם ימים מצויינים לפגישות עם חברים ובני משפחה - ולכמה יוזמות לחידוש והעמקת קשרים.

דלי
למרות הכובד שמביא איתו הילוכו האחורי של מרקורי במזל שור בנושאי משפחה, הרי שונוס במזל תאומים משפיעה גם עליכם כשהיא מביאה איתה אווירה קלילה. צאו לבלות עם חברים ונסו להכיר אנשים חדשים שישפיעו על חייכם לטובה.

דגים
ונוס הרגשית שוהה בבית המשפחה שלכם ומביאה איתה יכולת להחזיר את תחושת הביחד, לארח ולהתארח - ולהרגיש שוב בבית. זמן להחזיר לחייכם את השמחה של פעם. שבוע בייתי במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully