וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי אתם מארבעה הבנים? אלה המזלות החכמים, הרשעים, התמימים ואלו שאינם יודעים לשאול

עודכן לאחרונה: 11.4.2023 / 10:13

מתברר שדי פשוט לשייך כל מזל לאחד מארבעה הבנים בהגדה של פסח, אז זה הזמן שלך לגלות: האם אתה חכם, רשע, תם או זה שאינו יודע לשאול?

המזלות הקשים ביותר בגלגל המזלות/@owenpiersonxo

החכמים

גבר חכם. ShutterStock
חכם מה הוא אומר?/ShutterStock

מזל תאומים (21 במאי - 20 ביוני)

בני מזל תאומים ידועים באינטליגנציה שלהם. הם אוהבים ללמוד דברים חדשים ולהשתפר בכל תחום. בדרך כלל הם מעדיפים ללמוד דברים חדשים על ידי התרועעות עם אנשים ונסיעות בעולם. הם מצליחים בכל עסק בזכות האינטליגנציה המעשית שלהם וחיים את החיים שהם רוצים - כשהם לא מוכנים להתפשר על פחות.

מזל דלי (21 בינואר - 18 בפברואר)

מזל דלי הוא אחד המזלות היצירתיים ביותר באסטרולוגיה. יש להם פתרונות ורעיונות מעשיים שאף אחד לא חשב עליהם. מכיוון שבני מזל דלי הם בעלי דם קר, הם יכולים להציל את המצב גם אם הדברים יצאו משליטה. גם אז, הם לא יקחו שום דבר באופן אישי וימשיכו לשאוף לתוצאות הטובות ביותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מזל גדי (22 בדצמבר - 20 בינואר)

בני מזל גדי מאורגנים מאוד. הם עובדים על נושא בהתמדה ואינם נחים עד שהם לומדים את פרטיו המלאים. מכיוון שהם מאוד עקשניים, הם לא עוזבים שום עבודה מבלי לחשוב על כל הפרטים. הודות לאינטליגנציה המולדת שלהם, הם תמיד מצליחים במה שהם עושים.

הרשעים

גבר רשע. ShutterStock
רשע מה הוא אומר?/ShutterStock

מזל טלה (20.04 - 21.03)

יש להם אישיות תוססת מלכתחילה. באופן טבעי הם נוטים להתגונן בכל פעם שמישהו מדבר נגדם והם לא ייתנו לאף אחד לרמוס אותם. הטלה שונא כשמישהו גונב לו את אור הזרקורים - לא משנה כמה הצד השני באמת טוב יותר ממנו. הוא ידאג להשמיץ היטב את יריבו כדי לא לתת לו שום סיכוי להביס אותו.

מזל אריה (23 ביולי - 22 באוגוסט)

הם יעשו הכל כדי לתפוס את תשומת הלב שהם רוצים. מוחם הזדוני יכול לחשוב על כמה דרכים לשחק מלוכלך ולהשליך את יריביהם לבוץ בצורה מאוד הרסנית. האריה לא יוותר על שום סיכוי להתפרסם, גם אם זה אומר שעליו לרמוס מישהו אחר בדרך לשם.

מזל עקרב (23 באוקטובר - 21 בנובמבר)

מזל עקרב מייצג את היצור הארסי שלא יהסס לעקוץ אדם אחר אם מתחשק לו. המזל הזה עשוי להציג צד רע מאוד וערמומי להפליא. הם מסוגלים ליצור את התוכנית המורכבת ביותר להריסתו של אדם אחר - כשהם יצאו מזה חפים מפשע.

מזל קשת (22 בנובמבר - 21 בדצמבר)

אז נכון, מבין המזלות המרושעים - הם אלו שהרוע פחות ניכר בהם, אבל הם עשויים להיות שתלטניים, מה שעלול להתבטא בהתנהגות מעט מרושעת כשדברים לא מתנגנים לפי החליל שלהם. היזהרו.

התמימים

גבר תמים. ShutterStock
תם מה הוא אומר?/ShutterStock

מזל סרטן (22 ביוני - 22 ביולי)

בני מזל סרטן חושבים שכולם נחמדים וטובי לב. הם יצורים פגיעים ועשויים לסמוך על זרים גמורים. הם זקוקים לתמיכה תמידית מהסובבים אותם וזו כנראה הסיבה שהם סומכים על אנשים כל כך בקלות. לצערם, הם גם לא לומדים מהטעויות שלהם - מה שגורם להם ליפול שוב במלכודות של אחרים.

מזל מאזניים (23 בספטמבר - 23 באוקטובר)

מזל מאזניים מאמין באנשים על עיוור. הם ידידותיים, מתחשבים ודיפלומטים מושלמים. במקרה של בעיה, הם יודעים מה לומר לאחרים כדי להרגיע אותם וליישב את המחלוקת. עם זאת, יש להם מעט מאוד ביטחון עצמי ולכן דעתם של אחרים חשובה להם מאוד. הם חולקים ברצון את סודותיהם, הפחדים והספקות שלהם מבלי לוודא האם הם באמת יכולים לסמוך על האדם שמאזין להם.

שאינם יודעים לשאול

שאינו יודע לשאול. ShutterStock
מי כאן נוטה שלא לדבר?/ShutterStock

מזל שור (21 באפריל - 20 במאי)

בני מזל שור אינם לגמרי מופנמים, אבל הם מעדיפים לשמור על מעגלים פנימיים קטנים. לקרובים הם חמים ומצחיקים, אבל עם הרחוקים הם לא ידברו הרבה. הגיוני יותר שחוסר הרצון שלהם להיפתח נובע מבעיות לא פתורות מהעבר ופחות בחוסר רצון להיפתח.

מזל בתולה (23 באוגוסט - 22 בספטמבר)

בני מזל בתולה היו קרובים להיכנס לקטגוריית החכמים, אך הם יותר מאלה שאינם יודעים לשאול. כלומר, הם מאמינים בכך שהם יכולים לעשות הכל לבד באופן מושלם בלי לבקש עזרה או לשאול אדם אחר לעצתו. הם עצמאיים מאוד, פרפקציוניסטיים ותמיד בטוחים שהם יודעים מה הכי טוב בשבילם ובשביל אחרים. בניגוד לבן שאינו יודע לשאול, הם דווקא פחות ביישנים ולא מוותרים על מקומם בקלות.

מזל דגים (19 בפברואר - 20 במרץ)

מזל דגים הוא הייצוג הנכון ביותר לבן שאינו יודע לשאול. הוא המופנם ביותר בגלגל המזלות. בני מזל דגים חולמים בהקיץ ומפנטזים על תרחישים פיקטיביים. הם אינם נוטים לשאול שאלות וחיים בעולם משלהם. מה שקורה להם בראש הרבה יותר מעניין אותם מהמציאות סביבם.

  • עוד באותו נושא:
  • מזלות
  • פסח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully