וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר שרקי, סטטיק ואביב גפן: הסלבס שיצאו השנה מעבדות לחירות - ומה המספרים מייחלים להם

יפעת אורלב נומרולוגית קבלית ומערבית

5.4.2023 / 0:01

יאיר שרקי, סטטיק (לירז רוסו) ואביב גפן עברו השנה כמה חוויות משנות חיים, כשכל אחד מהם עבר סוג של יציאה מעבדות לחירות. הנומרולוגית יפעת אורלב ניסתה לפענח דרך תאריך הלידה שלהם מדוע זו הייתה שנה כה דרמטית עבורם - ומה מצפה להם בהמשך

סטטיק בריאיון לפודקאסט "ועדת תרבות"/צילום: ראובן קסטרו, במאי: ניתאי בארי, סאונד: אילן לוי, תאורה: יוסי אדיג'ס, הפקה: חגית ברק ושי ורקר, עריכה: ירדנה עבודי פוקס

"והוצאתי אתכם מתחת סבלת מצרים והצלתי אתכם מעבודתם וגאלתי אתכם בזרוע נטויה ובשפטים גדולים ( שמות,ו, ו')

בחג הפסח, חג החירות, יצאו בני ישראל ממצרים לחופש ולחירות. מהי בעצם עבדות? עבדות היא מצב של כבילות. לאו דווקא כבילות פיזית כמו שאבותינו חוו עקב עבודתם המפרכת והקשה - אלא יציאה מעבדות לחירות ושחרור מכבילות רגשית.

להיות בן חורין זה בעצם לצאת מקיבעון, מדעות קדומות שלנו ושל אחרים כלפינו, לצאת גם מ"אזור הנוחות" שלנו ולשחרר את כל מה שלא יושב לנו טוב בנשמה. הסימבול המהותי של החג הוא בניקיונות לפסח, כשבעצם הכי חשוב לנו הוא לנקות את הנשמה שלנו.

חג האביב, עם פריחת הפרחים והשמש המלטפת שיוצאת לה אחרי החורף האפרורי, נותנים לרובנו הרגשה של התחלות חדשות לצד ניקיונות פנימיים שלנו ויציאה לחירות אמיתית. החירות האמיתית בעיניי היא לנהל דו שיח עם עצמנו, לקבוע מטרות שנכונות לנו ולשאול את עצמנו מה מתאים לנו בחיים, מה חוסם אותנו, מה מנתקים או משחררים מחיינו או מה ואת מי אנו ממגנטים אל חיינו כדי להיות חופשיים ומאושרים באמת?

אז אילו סלבס ואנשי תקשורת יצאו השנה מעבדות לחירות?

יאיר שרקי, סטטיק ואביב גפן - הסלבס שיצאו מעבדות לחירות. ראובן קסטרו, ניב אהרונסון,
יאיר שרקי, סטטיק ואביב גפן - הסלבס שיצאו מעבדות לחירות/ראובן קסטרו, ניב אהרונסון

יאיר שרקי

תאריך לידה: 5.2.1993 - יום לידה 5, נתיב ספירת הגבורה בעץ החיים הקבלי. מספר גורל 2.

יאיר הוא בחור מאוד רגיש , מולטי טאלנט עם כריזמה כובשת שיצא השנה מהארון עם המשפט: "אני אוהב בנים ואת הקדוש ברוך הוא" . רבים בירכו אותו על האומץ שלו ובמיוחד על הכנות המרגשת שלו. למה יציאתו מהארון הוגדרה כאומץ? כל זאת בגלל אותה סביבתיות שיאיר חי בה שלא מקבלת כנראה, את השונה. דווקא בשל כך יאיר מבחינתי יצא באמת משעבוד לאותן מוסכמות חברתיות בהן הוא גדל, אל החירות והשחרור בהם הוא מרגיש סוף סוף שלם עם הבחירות שלו.

המשפט שהוא בחר בו כדי לצאת מהארון הוא משפט מאוד חכם היות ויאיר העביר מסר שאין שום "ניגוד אינטרסים " בין אהבת הבורא והאמונה בו, לבין הבחירות שבלב.

בראיה הנומרולוגית לא אגיד שמספר הגורל שלו ( 2) הוא מספר של אומץ. אני בטוחה שיאיר ניהל מונולוגים רבים עם עצמו ימים כלילות, לפני שהחליט לצאת עם אותה אמירה.

בזכות יום הלידה שלו 5 שיושבת על ספירת הגבורה בעץ החיים הקבלי ובהיבט המערבי יושבת על התקשורת והתנועה, היה לו "קל יותר" "לצאת מהארון" מה גם שהכריזמה והכישרון שלו באו לטובתו העליונה ובתקופה יחסית קלה ומטיבה יותר.

מפברואר 2023 נכנס יאיר שרקי לשנה 5 שעל פי הנומרולוגיה היא שנה של שינוים, כך שסביב להניח ששנת 2022 שהייתה שנת משוב עבורו (שנה 4) הביאה אותו להחלטה שהגיע הזמן לחירות אמיתית.

אין כמו לצאת לחירות בשנה אישית 5 שבאה אחרי כמה שנים טובות של "חשבון נפש אישי".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אבא של יאיר שרקי בתגובה ראשונה ליציאה מהארון. צילום: רשת 13/מעריב

סטטיק - לירז רוסו

תאריך לידה: 8.12.1990 - יום לידה 8 שמחובר לקרן ההוד - קרן השפע בעץ החיים הקבלי, מספר גורל 3.

סטטיק, לירז רוסו - אין ספק שהבורא "נגע בו". הוא מזליסט ומוכשר אך המתנה הזו באה לו עם המון התלבטויות ודיסאוננס שמגיעים לו בעיתוי של סגירת מעגלים בחייו שיכולים להוליד לו ספקות ופרפרים בבטן. בסטטיק יש צד אחד חזק ( יום לידה 8), שולט ויציב וצד אחר מוכשר ומלא ביקורת פנימית שמופנית תמיד פנימה אל אותו ילד קטן שמחפש תשובות ואולי הישענות על איזה מבוגר אחראי שיאשר לו לעשות צעד כזה או אחר בחייו. לירז מצא את את "העזר שנגדו" שבאה בדמותה של שרית פולק (30.5.1991 - מספר גורל 1 שמראה על אישה שיודעת מה היא רוצה ויש לה אמירה, אג'נדה ונוכחות למרות שהיא באה במעטפת של "השותקת החביבה"), אך בסופו של דבר חוסר ההתאמה הנומרולוגית ביניהם אמרה את דברה.

השנה סטטיק נפרד משרית פולק לדבריו עקב חוסר התאמה שגם ניתן לראות בהיבט הנומרולוגי: מספר גורל 1 של שרית מול מספר גורל 3 של סטטיק שדורש מצד אחד מעטפת מחבקת לצד המון חופש פעולה ומחשבה והכרה בכישרון שלו. סטטיק נפרד גם מבן אל תבורי הפרטנר המוסיקלי שלו ואצלו היציאה לחירות באה עם הבנה שהוא חזק ומסוגל להיות וליצור גם לבד.

לא פשוט לצאת בשנה אחת משתי מערכות יחסים עסקיות ואישיות, ולכן סטטיק עדיין חווה לדעתי עליות ומורדות במצבו הרגשי. עם זאת כדי לגדול רגשית זה היה צעד נכון עבורו. מבחינתו

ה נ י ת ו ק הוא ת י ק ו ן (בהיפוך אותיות) ויציאה מעבדות לחירות אמיתית עם עליות וירידות עד סוף דצמבר 2023.

אביב גפן

תאריך לידה: 10.5.1973. מספר גורל 8, יום לידה 10 - ספירת המלכות בעץ החיים הקבלי שמדבר על מלך שמרגיש לפעמים בלי ממלכה.

אביב עקשן, רגיש מאוד, עם כח הישרדות חזק אך אוהב את השליטה והלבד .למרות שהיה בזוגיות רבת שנים עם שני פרידן הוא ידע לקחת את הספייס שהוא זקוק לו בתוך הזוגיות וההורות הקיימת.

אביב הולך עם היושרה שלו. יש לו כוח הישרדות מצוין, לצד המון התבודדות ומורכבות רגשית. היציאה אצלו מעבדות לחירות באה לו מהמקום של סגירת מעגלים אישיים ומשפחתיים ואפילו חיבור לעולמות הרוחניים במקום שהייה בעולם החומר המוכר, הלוגי והיציב לכאורה.

הצורך שלו בזוגיות כרגע אינה משאת חייו, אביב גם לא מתחבר רגשית כל כך מהר. הוא מעדיף לרפא פצעים מהעבר שלו ולסגור קארמות כדי להיות יותר שלם עם "אביב הילד".

היציאה האישית שלו מעבדות לחירות היא יותר בהיבט האישי .דווקא אצלו אני רואה תהליך קצת יותר ארוך, מורכב ומאתגר שיכול להמשיך עד 2024.


חג הפסח הוא חג בו אנו יוצאים מעבדות לחירות, היציאה לחירות היא בחירתו של האדם, אלוהים ברא אותנו בצלמו והשאיר לנו את זכות הבחירה מבחינת: "הכל צפוי והרשות נתונה". אל תשכחו זאת. חג שמח לכולם!

הכתבת היא יפעת אורלב, נומרולוגית קבלית ומערבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully