וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום שיש בו הכי הרבה מזל בשנת 2023 מגיע החודש - רשמו ביומנים

עודכן לאחרונה: 6.3.2023 / 14:33

אסטרולוגים טוענים שאחד הימים בחודש מרץ נחשב ליום שיש בו הכי הרבה מזל בשנה - ולכן לא כדאי לכם לפספס אותו. כך תדעו כיצד לנצל אותו נכון

המעבר מהחורף לאביב מבורך לאוהבי השמש: אולי אצלנו בישראל החורף פחות הורגש, אך במקומות רבים בעולם הקור הכבד מתחיל לפנות את מקומו לטמפרטורות מתונות יותר - ואור היום נמשך זמן רב יותר, משעה מוקדמת יותר ביום ועד שעה מאוחרת יותר בערב. השנה חילופי העונות מביאים עימם מנה מסוימת של וייבים טובים מהקוסמוס, אומרת האסטרולוגית אלכסנדריה לטמן ל-well+good.

בעוד שהיום הראשון של האביב מגיע ב-20 במרץ, השמש תזרח למחרת, ה-21 במרץ, במזל הראשון שבגלגל המזלות - מזל טלה, ותתחיל את השנה האסטרולוגית החדשה, במקביל לירח חדש במזל טלה.

צירוף המקרים הנדיר של ירח חדש ביום הראשון של השנה האסטרולוגית, יכול להפוך אותו ליום המאושר ביותר בשנת 2023, אומרת לטמן.

21 במרץ. ShutterStock
זה התאריך: ה-21 במרץ 2023. היום עם הכי הרבה מזל בשנה/ShutterStock

עוד בנושא:
עוד ימים בשנה הזאת שהולכים להיות מאוד מוצלחים עבורכם - וכדאי שתרשמו לכם אותם


בדרך כלל, תחילתה של שנה אסטרולוגית חדשה - שמגיעה תמיד בסביבות ה-20 או ה-21 במרץ - היא הזמן שאנו נוטים להרגיש "בעלי השראה להתחיל דרך חדשה ולהגדיר כוונות שיפרחו לאורך כל השנה", אומרת לטמן. אכן, אסטרולוגים מסכימים שתאריך זה מתאים יותר לקביעת יעדים להמשך השנה מאשר ה-1 בינואר. זה תקף בעיקר השנה, בהתחשב בכך שהתחלנו את שנת 2023 עם מספר כוכבי לכת שנמצאים ברגרסיה.

אנו מקבלים גם איפוס אנרגטי דומה כשזה מגיע לירחים חדשים, המסמלים "התחלות חדשות קוסמיות", אומרת לטמן. זה אולי נכון שבעתיים עם ירח חדש במזל האמיץ והעצמאי שהוא הטלה, "שיכול להניע אותנו לקחת את המושכות בניווט חיינו לכיוון חדש, במקום לחכות שהגורל ישחק בידו", היא אומרת.

יחד עם אווירת ההתחלה החדשה של השנה החדשה האסטרולוגית ב-21 במרץ, אנרגיית הירח החדש תהפוך את היום המאושר ביותר בשנת 2023 ליום מעצים ותעניק לנו את האפשרות להתחיל פרק חדש בחיינו בביטחון רב. עם זה לא מספיק, פלוטו, כוכב הטרנספורמציה והעוצמה שבמזל גדי החרוץ, ייתן לנו דחיפה נוספת של ביטחון לומר "כן" ו"לרדוף אחר המטרות שלנו בגישה אסרטיבית ונועזת", היא אומרת.

רשמו לעצמכם ביומנים: ה-21 במרץ 2023. זה הזמן להאמין בעצמם, לצאת לדרך חדשה עם הרבה אומץ וביטחון, להתגבר על הקשיים שלכם, לשנות את הנרטיב בחייכם ולדחוף את עצמכם קדימה. זה יוכיח את עצמו בהמשך השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully