וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטרולוגית פענחה: זה יהיה היום הטוב ביותר שלכם ב-2023 לפי חלוקה למזלות

עודכן לאחרונה: 27.1.2023 / 16:57

האסטרולוגית מריה סופיה מרמנידס טוענת שיש יום אחד בשנה שהמזל ישחק לטובתנו - אז אולי כדאי שתסמנו לעצמכם את היום הזה ביומן

2023 הולכת להיות שנה מוצלחת במיוחד למזל הזה/Tiktok/innerworldsastrology

התחזית האסטרולוגית לשנת 2023 הראתה לנו שהמילה שהכי מייצגת את השנה הזאת היא "שינוי". מספר כוכבי לכת דוריים - כוכבי לכת עם השפעה על התודעה הקולקטיבית שלנו - יעברו השנה למזלות חדשים, כולל פלוטו למזל דלי, סטורן לדגים ויופיטר לשור. השינויים האלה יביאו לכמה ימים בשנה הזאת שמאוד כדאי לפעול בהם, ליזום ובעיקר לשנות - תלוי כמובן במזל שלכם.

האסטרולוגית מריה סופיה מרמנידס, מחברת The Oracle Card Journal, חשפה בפני Wellandgood שהשינויים שבדרך אלינו ישפיעו על כל מזל בדרך אחרת, חלקם בצורה טובה ועוצמתית יותר מאחרים (כמו הטלה והשור שזו לגמרי השנה שלכם). עם זאת, לדבריה, לכל מזל יהיו מספר ימים בשנה הזאת שהשינויים יהיו בולטים יותר ומוצלחים יותר. היא פענחה את מה שהיא מאמינה שזה יהיה היום הטוב ביותר בשנה לכל אחד מהמזלות שבגלל המזלות שלנו. רשמו לעצמכם ביומנים:

בני ובנות מזל שור: זו לגמרי הולכת להיות השנה שלכם

היום הטוב ביותר לשנת 2023 לכל מזל

מזל טלה: 11 באפריל
רוב הסיכויים שיהיו לכם הרבה ימים טובים בחלק הראשון של השנה הזו, כשיופיטר מחייך אל המזל שלכם. ב-11 באפריל גם השמש מתיישרת עם כוכב הלכת הזה - כמעט באותה רמה של מזל טלה, מה שמבשר על "הרבה מזל, התרחשויות מטורפות ומפגשים קוסמיים", אמרה מרמנידס.כדי להפיק את המירב, היא מציעה להשיק משהו חדש - למשל חתימה על חוזה, הקמת עסק או שיתוף פעולה חדש. "לכל המיזמים שיתחילו ביום הזה יהיו אנרגיות נהדרות וטונות של אווירה משמחת", היא אמרה.

מזל שור: 17 במאי
אחרי שנתיים לא קלות, במאי תתחילו להרגיש בשינוי. ב-17 במאי, הגאות והשפל ייעלמו כאשר יופיטר בר המזל ייכנס למזל שלכם ויבשר על תקופה של "ברכות, מתנות בלתי צפויות ותגמולים קוסמיים", אומרת מרמנידס. לפחות עד אמצע 2024 תוכלו להמשך ליהנות מהאושר הזה.

מזל תאומים: 16 ביוני
כשהירח יפגש עם מרקורי התקשורתי המזל שלכם, תוכלו ליהנות מהרבה מזל. "אתם צפויים לקבל כמה חדשות מעולות", אומרת מרמנידס. ביום הזה הווייב של מרקורי עובד חזק, כלומר כל מה שקשור לתקשורת ומידע עובד לטובתכם. "אם אתם מתכננים לבשר משהו - זה היום", אומרת מרמנידס, "המסרים שתקבלו או תפיצו ביום הזה עשויים להשפיע מאוד לטובה על חיי האהבה שלכם, כשגם ונוס נמצאת באזור".

הורוסקופ יומי לכל המזלות >>

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מזלות. ShutterStock
מזל טלה: ה-11 באפריל יהיה יום מלא מזל עבורכם. מלאו לוטו/ShutterStock

מזל סרטן: 8 במאי
כמטפלים הרוחניים של גלגל המזלות, אתם משגשגים כשהאנשים סביבכם יכולים להרגיש את הנתינה שלכם, אך ביום הזה אתם הולכים לקבל את מה שמגיע לכם בחזרה. ונוס, כוכב האהבה ויופי, נכנסת למזל שלכם ו"מעניקה לכם את הנוכחות השופעת והמיוחדת שלה", אומרת מרמנידס, "לכל מקום אליו ונוס מגיעה, הברכות מגיעות איתה, כך שתוכלו לצפות למנות נוספות של אהבה, חברות, הרמוניה ויופי". זה יום טוב לשוחח עם אדם שקצת התרחקתם ממנו. זה יום לחמלה וריפוי שסעים וקרעים.

מזל אריה: 16 באוגוסט
בני מזל אריה זורחים כשהשמש במזל שלהם וב-16 באוגוסט הם צפויים לקבל תמיכה קוסמית נוספת מהירח החדש. "זה יום לבקש משאלות וגם יום שבו משאלות שכבר ביקשתם צפויות להתגשם", אמרה מרמנידס.

מזל בתולה: 6 בספטמבר
מרקורי, שליט המזל שלכם, אמנם בהילוך אחורי ב-6 בספטמבר אבל הוא גם מיישר קו עם השימש בצירוף מושלם היוצר תצורה המכונה "קאזימי". היום הזה יאפשר לכם לראות דברים באופן ברור יותר ולהבין לאן הולכים מכאן, ברגע שההילוך האחורי של מרקורי יסתיים. מלבד זאת, מרמנידס טוענת שלמשאלות שתבקשו ביום הזה יש סיכוי גבוה להתגשם.

מזלות. ShutterStock
מזל אריה: ב-16 באוגוסט המשאלה שביקשתם עשויה להתגשם/ShutterStock

מזל מאזניים: 1 במרץ
המזל שנשלט על ידי ונוס האסתטית נוהג להעריך את מותרות החיים וב-1 במרץ, ודאי תשמחו לגלות שאווירת העושר הזאת תגיע לשיאה. ביום זה, ונוס נפגשת עם יופיטר, כוכב השפע, אשר ידוע ככזה שמרחיב את כל מה שהוא נוגע בו. הוא יעניק ליום הזה אנרגיה עוצמתית של "בזבזנות יתרה", אומרת מרמנידס, "ונוס ויופיטר נחשבים לשני כוכבי הלכת הכי מזליסטים באסטרולוגיה, כך שכל מפגש ביניהם הוא דבר חיובי".

מזל עקרב: 12 באוקטובר
מרס נכנס למזל שלכם ב-12 באוקטובר ומעניק לכם את הדחף לדבוק בכל החלטה שקיבלתם. זהו יום מצוין לנקוט בפעולה ולהתחיל משהו חדש כמו שגרה חדשה או כל פעילות גופנית או רגשית שתבחרו. מרס גם יוצר משולש עם סטורן המשמעתי וזה רק יכניס בכם יותר מוטיבציה לבצע את המשימה ולקצור את פירותיה.

מזל קשת: 25 בנובמבר
ב-25 בנובמבר, יופיטר, שליט המזל שלכם, נפגש עם הירח, מה שהופך אותו ליום האידיאלי "להתעקש על מה שאתם רוצים לעצמכם", אומרת מרמנידס. במקביל, השמש במזל שלכם תהווה תמיכה לפלוטו רב העוצמה ותהפוך את הקסם הטבעי שלכם להרבה יותר בולט לסובבים אתכם.

הורוסקופ. ShutterStock
מזל עקרב: ה-12 באוקטובר יהיה יום מלא מוטיבציה עבורכם/ShutterStock

מזל גדי: 15 בפברואר
בתור המזל החרוץ ביותר בגלגל המזלות, אתם משגשגים כשמכירים בכישרון ובמוסר העבודה שלכם. זה בדיוק מה שיקרה ביום הזה. השליט הפלנטרי שלכם, סטורן, יוצר היבט חיובי עם השמש ויחד הם צפויים לסמן על קידום צפוי בעבודה, העלאה בדרגה או מעמד או לקיחה של אחריות נוספת. בכל מקרה, אומרת מרמנידס, צפו לתגמול קארמתי ביום הזה על כל העבודה הקשה שעשיתם.

מזל דלי: 23 במרץ
כשסטורן מסיים את כהונתו הרב-שנתית במזל שלכם בתחילת מרץ, ניתנת לכם הזדמנות חדשה להשתדרג. ב-23 במרץ, כאשר פלוטו הטרנספורמטיבי מתחיל במעבר משלו במזל דלי, עליכם לשים לב לכל דבר שמתרחש כי זו תחילתה של "תקופה אחרת", כפי שמכנה זו מרמנידס. משהו מקרי או גורלי יפתח אצלכם את הפרק הבא במסע הקוסמי שלכם.

מזל דגים: 14 בפברואר
יום האהבה הזה מושלם עבורכם, דגיגים. כמזל מים המונע בידי רגשות, אתם נוטים באופן טבעי לרומנטיקה, אבל ביום הזה, השליט הפלנטרי שלכם, נפטון, נפגש עם כוכב האהבה, ונוס, וביחד הם מגבירים את האנרגיה הרומנטית שלכם לרמות חדשות. לרווקים מביניכם - זה יום נהדר לפתוח את אפליקציית ההיכרויות ולצאת לדייטים. אם אתם כבר בזוגיות, השקיעו בבן/ת הזוג שלכם בדייט רומנטי ואולי גם בהצעת נישואים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully