וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ לשנת 2023 לפי חלוקה למזלות

עודכן לאחרונה: 2.1.2023 / 9:46

האסטרולוג יאיר טריבלסקי בתחזית אסטרולוגית לשנת 2023 בנושאי אהבה ויחסים, בריאות, פוליטיקה, קריירה וכסף. יש לו גם כמה טיפים שיעזרו לכם לנצל את השנה הזאת לטובתכם

הורוסקופ לשנת 2023/יאיר טריבלסקי

אי אפשר באמת לפתוח שנה בלי התחזית השנתית של אסטרולוג הבית שלנו, יאיר טריבלסקי. גם השנה הוא נעזר בכוכבי השמיים כדי לגלות מה צופה לנו שנת 2023 בכל תחומי החיים - ויש לו גם כמה טיפים שיעזרו לנו לצלוח את השנה הזאת ולכבוש את המטרות שהצבנו לעצמנו לקראתה.

מה ישתנה השנה מבחינת הכוכבים? בגדול, הכוכבים הדוריים הם אלה שקובעים את פני הדור שלנו ואת אופייה של השנה. יש חמישה כאלה: יופיטר, סטורן, אורנוס, נפטון ופלוטו. הבנה של מיקומם לאורך השנה תעזור לנו גם להבין לעומק את השפעת השנה הזו על המזלות באופן כללי. עוד על כך בהמשך.

מוזמנים להצטרף לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" ולקבל מסר אסטרולוגי יומי שיעצים את היום שלכם. לחצו כאן כדי להצטרף >>

הנה התחזית השנתית לפי חלוקה למזלות:

מזל טלה

פתיחה הססנית: מרס, שליט המזל שלכם, נמצא במזל תאומים בהילוך אחורי עד ה-12 בינואר ומביא איתו פתיל קצר ועצבני. השנה מתחילה קצת ברגל שמאל. חשוב גם בפרק הזמן הקצר הזה להיזהר שלא להיכנס לריבים מיותרים ולא לקלקל יחסים באופן פזיז. אולם, חזרתו של מרס להילוך רגיל וחזרתו של יופיטר, כוכב השפע, למזל שלכם מאפשרים לכם לרוץ קדימה ולפעול בעוצמה.

חומר וכספים: ב-17 במאי עובר יופיטר למזל שור המאכלס את בית הכספים שלכם, שם ישאר עד סוף השנה: זו שנת הכספים שלכם שבה כדאי לעשות כסף - והרבה! זה פרק הזמן שכדאי לנצל לעשייה בפול גז, כשיופיטר מביא איתו גם אפשרויות מעולות לצמיחה כלכלית. רוצו קדימה.

רצינות ואחריות: כוכב סטורן עובר למזל דגים בחודש מרץ ויכביד עליכם השנה. זה הזמן להתמודד עם כל הפחדים שלכם, להימנע מהחלטות פזיזות ולקבל החלטות ארוכות טווח. הפעם גם תוכלו לעמוד בהן. סטורן ישפיע בעיקר על אלה מכם שנולדו בעשרת הימים הראשונים של המזל. פרק הזמן שבו סטורן ישהה במזל שלכם יבגר אתכם מאוד, אבל חשוב להיזהר שלא לשים רגליים לעצמכם ולברוח ממשימות שהצבתם לעצמכם בגלל חוסר סבלנות.

מזל טלה. ShutterStock
טלה: זו שנת הכספים שלכם שבה כדאי לעשות כסף - והרבה!/ShutterStock

מזל שור

זהירות מקסימלית: הילוכו האחורי של מרס עד אמצע ינואר 23 עלול לגרום להוצאות והפסדים בנושאי כספים. חישבו פעמיים לפני כל החלטה והוצאה.

הסבלנות משתלמת: מפברואר ועד אמצע מאי 23 חשוב להגדיר מחדש תכניות, אבל לגלות סבלנות. ב-17 במאי אפשר לחוש את שובו של יופיטר, כוכב השפע, למזל שלכם: כעת הזמן ליזום - ולפעול!

רצים קדימה: השוורים שנולדו עד אמצע המזל השלימו פחות או יותר את השינויים שהביא איתו אורנוס - והם פתוחים ליוזמה ופעולה: זה הזמן ליוזמות חדשות, בעיקר למי שנולדו עד אמצע המזל, לשם יגיע יופיטר במהלך השנה. זה הזמן לזיהוי הזדמנויות, להתחלות חדשות, לצמיחה מואצת ולגישה אופטימית. כעת אפשר להגדיר תכניות חדשות מכל הסוגים לטווח ארוך - אבל לחכות עדיין עם המימוש.

סגירת מעגלים: בעודכם רצים קדימה בחדווה, עוברת ונוס, שליטת המזל שלכם, להילוך אחורי בסוף חודש יולי - וזה הזמן לשדרג תקשורת, לסגור מעגלים שמיצו את עצמם ומפריעים כעת ולהשלים בסבלנות את התהליך עד תחילת חודש ספטמבר.

דף חדש: מאמצע חודש ספטמבר - זמן להעביר הילוך, לפתוח דף תקשורתי וכלכלי חדש - ולהתמקד בתהליכי הצמיחה וההרחבה שמביא איתו יופיטר.

מזל שור. ShutterStock
שור: מאמצע חודש ספטמבר - זמן להעביר הילוך, לפתוח דף תקשורתי וכלכלי חדש/ShutterStock

מזל תאומים

עצבנות וחוסר שקט: בתחילת השנה נמצא כוכב מרס בהילוך אחורי במזל שלכם, אחרי חודשיים כאלה בסוף 2022. עצבנות, חוסר שקט, שינויי מצב רוח וגישה תוקפנית - כל אלה נעלמים בהדרגה מה-15 בינואר ואתם חוזרים לעצמכם.

מרחיבים את המעגל: ביחד עם מרס, יופיטר, כוכב השפע, נמצא בבית החברתי ומכאן מרחיב את המעגלים החברתיים ומשדרג קשרים עם מוסדות וארגונים. זה הזמן לקדם יוזמות שחשובות לכם מול או בסיוע מוסדות כאלה.

מיקוד בקריירה: בתחילת חודש מרץ עובר סטורן לבית הקריירה שלכם. סטורן ישהה במיקום הזה עד סוף 2025 ויכריח אתכם להגדיר מטרות ודרכי פעולה בכל מה שקשור לאמביציה ולקריירה - ולדיאלוג עם העולם. התאומים שלנו יאבד מעט מהקלילות האופיינית לו, ייקח לו זמן להתאפס ולדייק - אבל בסופו של דבר הוא יזכה בתגמול הולם אם יתמסר לתהליך, יפגין רצינות ואחריות ויקח את עצמו בידיים.

מזל תאומים. ShutterStock
התאומים שלנו יאבד מעט מהקלילות האופיינית לו, ייקח לו זמן להתאפס ולדייק/ShutterStock

מזל סרטן

חומר וכספים: הילוכו האחורי של מרס במזל תאומים עד אמצע ינואר 2023 עלול לגרום לעצבנות וחוסר שקט. הימנעו מהוצאות מיותרות וסיכונים מכל סוג.

אמביציה וקריירה: יופיטר, כוכב השפע, שוהה בבית הקריירה שלכם ומאפשר לכם לשדרג את האמביציה ואת התדמית שלכם. רוצו קדימה בלי לעצור עד אמצע מאי 2023. חשוב להימנע עכשיו משחרור רסן מבחינה כספית - ומהחלטות פזיזות.

נפתחים לעולם: מעברו של יופיטר למזל שור בחודש מאי 23 משדרג את מעמדכם מול מוסדות וארגונים. זמן להרחיב מעגלים מבחינה חברתית ולמצוא שיתופי פעולה פורים שיעזרו לכם לקדם תכניות. אורנוס - שגם הוא במזל שור - מאפשר לכם גם להתקדם מבחינה טכנולוגית ולמצוא אזורי פעולה חדשים.

מזל סרטן. ShutterStock
זמן להרחיב מעגלים מבחינה חברתית ולמצוא שיתופי פעולה פורים שיעזרו לכם לקדם תכניות/ShutterStock

מזל אריה

איפוק ושליטה: הילוכו האחורי של כוכב מרס עד אמצע ינואר 23 עלול לגרום לקצרים בתקשורת במעגלים החברתיים שלכם. חשוב להימנע מחילוקי דעות וריבים עם סמכויות.

צמיחה אישית: יופיטר במזל טלה מביא איתו חצי שנה של צמיחה אישית. זמן טוב לראות את כל התמונה ולחשוב על גישה שונה ומרעננת, כולל עניין באזורי פעולה חדשים. זמן טוב גם לתקשורת משופרת עם חו"ל, קורס מקצועי חדש או הסבה מקצועית.

קריירה ודרייב: יופיטר, כוכב השפע, עובר לבית הקריירה שלכם באמצע חודש מאי. הגיע הזמן להעמקת הקריירה, לעליית פאזה בסולם האחריות ולקבלת החלטות חשובות לטווח ארוך שכוללות לו"ז מדויק לחודשים הקרובים.

דרמות ביחסים: ונוס הרגשית עוברת להילוך אחורי במזל שלכם מסוף יולי ועד תחילת ספטמבר והיא תעצור תהליכי צמיחה ותגרום לאי הבנות וקצרים בתקשורת וביחסים. חשוב לנקות את הלב לפני שממשיכים ולסגור מעגלים רגשיים וכלכליים שמיצו את עצמם.

בני מזל אריה. ShutterStock
אריה: זמן טוב לתקשורת משופרת עם חו"ל, קורס מקצועי חדש או הסבה מקצועית/ShutterStock

מזל בתולה

עצבנות וחוסר שקט: הילוכו האחורי של כוכב מרס בבית הקריירה והתדמית שלכם עד אמצע ינואר 23 עלול לפתוח את השנה בכמה סערות ודרמות - וחשוב להתאפק ולא לאבד את הראש. גלו איפוק. מפברואר האיזון חוזר בהדרגה.

מיסוד ומימוש יחסים: כוכב סטורן עובר למזל דגים המאכלס את בית היחסים שלכם בחודש מרץ. חשוב כעת לבנות את עצמכם אחרת מבחינה ארגונית, כששיתופי פעולה על הפרק. בנושאי זוגיות - זמן למסד יחסים בנושאי זוגיות או שותפויות או לוותר ולהמשיך הלאה. זה הזמן לקבלת החלטות ארוכות טווח הקשורות ליחסים והעמקתם, תהליך ארוך יחסית של שנתיים וחצי שבו ישהה סטורן במזל דגים.

הרחבת אופקים: מעברו של יופיטר במאי 23 למזל שור מביא איתו רצון לפרוץ גבולות ולהרחיב דעת, להתפתח דרך נסיעות או לימודים גבוהים ואפילו לימודים מקצועיים - ולהכין את עצמכם להתמודד בשנה הבאה עם אירועים משמעותיים.

מזל בתולה. ShutterStock
בתולה: זה הזמן לקבלת החלטות ארוכות טווח הקשורות ליחסים והעמקתם/ShutterStock

מזל מאזניים

זוגיות ויחסים: כוכב יופיטר שוהה במזל טלה המאכלס את בית היחסים שלכם עד אמצע חודש מאי 2023 ומשלים בכך את שהותו במיקום הזה. עבודה על כל נושא הזוגיות מגיעה כעת לשיאה: אם הבנתם את המסרים של יופיטר גם בחלק הקודם של השנה שבה שהה במזל טלה - הזוגיות שלכם פורחת, כשאתם גם לומדים לקבל - לא רק לתת. אם לא למדתם את השיעור - כשיופיטר יעזוב את מזל טלה ויעבור למזל שור במאי, התסכול רק יגדל. הפעם זה תלוי בעיקר בכם, מאזנאים. אם אתם לבד - יופיטר יאפשר לכם להשקיע יותר בהיכרויות ובבניית זוגיות הרמונית, אולם כמו שהזכרתי לגבי יופיטר - הוא בהחלט יכול להביא אתכם אל הדלת, אבל אתם הם אלה שתצטרכו ללחוץ על הידית.

כספים של אחרים: מעברו של יופיטר למזל שור במאי 2023 יעזור לכם לתרגם את השפע של יופיטר לעבודה על נושאי חומר וכספים - ותתן לכם שנה שלמה של התחלות מעניינות עם בסיס מעשי ופורה, אם תסכימו לקחת יוזמה בנושאים אלה.

סגירת מעגלים: ונוס, שליטת המזל שלכם, נמצאת בהילוך אחורי בין תחילת יולי לסוף ספטמבר ומאפשרת לכם לסגור מעגלים שמיצו את עצמם - ולשדרג בהמשך את התקשורת שלכם עם מוסדות וארגונים בחייכם, לקדם ולשווק את עצמכם אם תסכימו לגדול ולהתרחב בתפיסה ובשטח ולהתגבר על הפחדים.

מאזניים. ShutterStock
מאזניים: יופיטר יאפשר לכם להשקיע יותר בהיכרויות ובבניית זוגיות הרמונית/ShutterStock

מזל עקרב

הפתעות ושינויים: זו היתה שנה רבת שינויים בעיקר לעקרבים שנולדו עד אמצע המזל, בגלל תנועתם של אורנוס ושל סטורן. הרבה עקרבים עברו שינויים ביחסים ובשותפויות, סגרו מעגלים או רק התחילו את השינוי. כעת אורנוס ימשיך לעבוד על שינויים לעקרבים שנולדו מאמצע המזל והלאה.

קידום מקצועי: יופיטר, כוכב השפע, נמצא בבית המקצועי שלכם עד חודש מאי. חשוב עד מאי להגדיר באופן מדויק את התכניות המקצועיות שלכם לשנה הקרובה וגם להיעזר בהזדמנויות שהוא נותן - כיוון שהוא יחזור למיקום הזה רק בעוד 12 שנים.

יצירתיות מעשית: סטורן עובר למזל דגים המאכלס את בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם בחודש מרץ. הגיע הזמן לממש תכניות ויוזמות באופן מעשי, להפוך תחביבים למקצוע ולקבוע עובדות בשטח. זהו גם זמן טוב למסד יחסי אהבה ולתת להם תוקף רשמי, כמו גם למסד שיתופי פעולה מסוגים שונים.

זוגיות ושותפויות: בחודש מאי עובר יופיטר לבית היחסים שלכם וזה בדיוק הזמן להגדיר את הצרכים שלכם מקשר זוגי ומקשרים בכלל. אם יש לכם קשר כזה - יופיטר יעזור לכם להעמיק אותו וילמד אתכם להעניק יותר מעצמכם. אם אין לכם - זה הזמן לצאת ולחפש את הנפש התאומה. יש לכם בדיוק שנה לעשות זאת.

פלוטו מתחיל שינוי: פלוטו, שליט המזל שלכם, סוף סוף מתחיל שינוי: הוא עובר ב-24 במרץ למזל דלי שוהה שם במעלה ראשונה וחוזר למזל גדי ב-12 ליוני. בשנת 2024 יעבור סופית למזל דלי ושם ישאר שנים רבות. השנים הרבות שבהן שהה במזל גדי הכבידו מאוד על העקרבים. פלוטו אמנם היה בבית התקשורת העקרבי, אולם סגנון הפעולה הגדיי הארוך כמו נצח, גרם תסכול להרבה מאוד עקרבים, שתהליך הצמיחה האישי שלהם התעכב לא מעט. דברים כעת הולכים להשתנות.

זוגיות ואסטרולוגיה. ShutterStock
עקרב: בחודש מאי עובר יופיטר לבית היחסים שלכם וזה בדיוק הזמן להגדיר את הצרכים שלכם מקשר זוגי ומקשרים בכלל/ShutterStock

מזל קשת

סערות פוטנציאליות: בתחילת השנה שוהה כוכב מרס בהילוך אחורי במזל תאומים המאכלס את בית היחסים והזוגיות שלכם. עצבנות, ריבים ודרמות מסוגים שונים עלולים להופיע עכשיו: גלו סבלנות ובעיקר נסו שלא לקלקל את הקשר, כיוון שכבר מאמצע ינואר, מרס חוזר להילוך רגיל - אם כי השקט יגיע רק מאוחר יותר.

רומנטיקה, יצירתיות וילדים: יופיטר, שליט המזל שלכם, פותח את השנה כשהוא שוהה במזל טלה השייך גם הוא ליסוד האש - וגם הוא הרפתקן כמו הקשת. מיקומו בבית החמישי שלכם, בית הרומנטיקה והיצירתיות, הופך את השנה הזו ליצירתית במיוחד. זהו גם זמן טוב להביא לעולם ילדים ולהגביר את האהבה בכלל.

מדורת השבט: בחודש מרץ עובר סטורן לבית המשפחה שלכם. הקשתים שעדיין לא הקימו משפחה ו/או רכשו בית, מקבלים עכשיו כמה הזדמנויות לעלות שלב ביחסים הקרובים ולמסד את הקשר ולבנות משפחה ו/או לקנות בית. למרות ההרפתקנות הבסיסית של הקשת - זה יכול להצליח.

חוזרים לבסיס: מעברו של יופיטר למזל שור השייך ליסוד האדמה בחודש מאי ישלים את התהליך שסטורן מביא איתו בנושא המשפחה. הוא מחזיר את הקשת אל הקרקע ואל ההתמודדות עם העובדות הבסיסיות של החיים: פרנסה, יציבות ובעיקר ביטחון - מילה לא שכיחה בעולמו של הקשת המצוי, אבל הצירוף של המשפחתיות שיביא איתו סטורן והקרקע שיביא יופיטר יקרקעו הרבה קשתים שעשוים לגלות בהפתעה שהשד אינו נורא כל כך.

מזל קשת. ShutterStock
קשת: זהו גם זמן טוב להביא לעולם ילדים ולהגביר את האהבה בכלל/ShutterStock

מזל גדי

בית ומשפחה: יופיטר, כוכב השפע, ממשיך לנוע במזל טלה המאכלס את בית המשפחה שלכם ולהביא איתו שפע של אופטימיות שמחה ואפשרות להפוך את הבית לבסיס פעולה ובילוי נעים. אם אין לכם בית משלכם - זה הזמן לקנות אחד (אם אפשרי) או להעביר את הבית שיש במקצה שיפוצים מסיבי. גדיים רבים יגלו כעת את הקסם של עבודה בבית, אך בניגוד לקשת שהתרגל למרחבים והמעבר הזה קשה לו - לגדי זה דווקא די נוח. במקביל זהו זמן גם לחשוב על הרחבת המשפחה, על כל המשתמע מכך - ועל שינוי משמעותי באווירת הבית.

מימוש רעיונות: בתחילת חודש מרץ 2023 עובר סטורן, שליט המזל שלכם, למזל דגים, המאכלס את בית התקשורת שלכם. הגדי, אלוף במימוש פוטנציאל בדרך כלל, מקבל גם הזדמנות להפוך את התקשורת שלו למעשית במיוחד, לתקשר טוב יותר מבחינה מקצועית ואישית - וליזום תקשורת פרקטית המנצלת קשרים, אפשרויות וחלונות בזמן למימוש רעיונות ויוזמות. זה יכול להיות פרק זמן מעשי במיוחד, בעזרת כמה וכמה אפשרויות להתקדם שמביא איתו סטורן - ולממש אותן במקסימום אם לא תפחדו לרוץ קדימה וללכת עד הסוף. בנוסף מביא איתו סטורן אפשרויות למימוש מעשי של קשרים חברתיים ורומנטיים - והעברתם לפסים רשמיים של שותפויות או נישואים.

להתחבר ללב: מעברו של כוכב יופיטר למזל שור במאי 23 לבית הרומנטיקה והיצירתית שלכם, מאפשר לגדיים הבודדים עדיין לפתוח את הלב ואת השריון המוכר, לבטא רגשות בלי פחד מחשיפה ואפילו למצוא אהבה. במקביל גם היצירתיות שלכם עולה שלב, אם תסכימו לצאת מעצמכם ולחשוב באופן פחות קונבנציונלי - ומחוץ לקופסה.

מזל גדי. ShutterStock
גדי: היצירתיות שלכם עולה שלב, אם תסכימו לצאת מעצמכם ולחשוב באופן פחות קונבנציונלי/ShutterStock

מזל דלי

חשיבה מעשית: השנה נפתחת כשסטורן הנוקשה עדיין נמצא במזל שלכם ומשלים את סדרת הטירונות בת השנתיים וחצי שבה הכריח אתכם לקחת את החיים ברצינות רבה יותר - ולממש רעיונות ויוזמות באופן המעשי ביותר שיש. בחודש מרץ הוא מתקדם ועוזב אתכם סוף סוף, אלמנט שמביא איתו נשימת רווחה עצומה, שכן סוף סוף אפשר להשתחרר מהכובד שלו - ובשאיפה שאכן למדתם והפנמתם את השיעורים שהעביר אתכם - לצאת לדרך חדשה של מימוש אישי, כשהפעם הדגש הוא לא על עצמכם דווקא, אלא על הנעשה בחשבון הבנק שלכם.

עושים חשבון: שנתיים וחצי ישהה סטורן בבית החומר והכספים שלכם ויחזיר אתכם לקרקע. זה לא יהיה קל אבל הדלי הוא מזל שקולט מהר וגם יודע ליישם. בסוף התהליך סביר להניח שהמצב הכלכלי שלכם יהיה טוב יותר אם כי יהיו לא מעט מהמורות בדרך.

תקשורת שמחה: יופיטר שוהה בתחילת השנה בבית התקשורת שלכם במזל טלה והוא מביא איתו תקשורת שמחה ואופטימית - ובעיקר אקטיבית. זהו זמן לנצל היטב את המעגלים החברתיים שלכם, לקדם את עצמכם, להכיר יותר אנשים ולפרוץ דלתות שעד עכשיו היו סגורות בפניכם.

חוזרים הביתה: יופיטר עובר באמצע חודש מאי למזל שור המאכלס את בית המשפחה שלכם - וזה אולי הזמן שמאפשר לדלי המצוי לצאת מהבועה המוכרת שהוא חי בה עם כל הספייס שהוא זקוק לו, להפגש עם העולם ממקום מעשי וידידותי, למסד קשר רגשי ואפילו להקים משפחה. חשוב להיזהר עכשיו שלא להפוך את הבית לבועה חדשה, אלמנט שלדלי כל כך קל לעשות, וגם אם הוא עובד מהבית - לא להסתגר מול המחשב או מול העולם המנטלי שלו מול שאר בני הבית, אלא להתחבר לעולמם ומה שקשה יותר - לחשוף בפניהם את עולמו המורכב.

מזל דלי. ShutterStock
דלי: זמן למסד קשר רגשי ואפילו להקים משפחה/ShutterStock

מזל דגים

פתיחה סוערת: הילוכו האחורי של כוכב מרס במזל תאומים המאכלס את בית המשפחה שלכם עד אמצע ינואר 23 עלול לפתוח את השנה מבחינתכם מעט ברגל שמאל - וכדאי לא להתרגש אלא לחכות עד יעבור זעם, כי כבר באמצע ינואר מרס חוזר להילוך רגיל, אם כי הדרמות בבית יפסקו ממש רק חודשיים מאוחר יותר.

התארגנות כלכלית: השנה נפתחת כשיופיטר, כוכב השפע, שוהה במזל טלה המאכלס את בית החומר והכספים שלכם. זהו מיקום מצוין ועצתי לכם - נצלו אותו כמיטב יכולתכם. יופיטר אמנם מביא איתו דלתות מעניינות שכדאי לשור להיכנס דרכן, אולם אם לא תלחצו על הידית - זה לא יקרה. מצד שני, אלה מכם שיקחו את ההזדמנות הזו בשתי ידיים ויתמקדו ביוזמות חדשות לא יצטערו, אם אכן יעזו להתמודד עם אתגרים גדולים ובעיקר עם הפחדים שלכם.

לתרגם כוונות למילים: יופיטר, כוכב השפע, מסיים את הילוכו במזל טלה בחודש מאי 23 ועובר למזל שור המאכלס את בית התקשורת שלכם. כעת יופיטר יביא איתו אל הדגיג שלנו את האופטימיות והשמחה שמאפיינים אותו, יחד עם היכולת לעזור לדגיג שלנו לשים שתי רגליים על הקרקע ולבנות בסיס דרך תקשורת פרקטית שיוצרת שיתופי פעולה נאים ויוזמות חדשות ומעניינות. כל דגיג זקוק לקרקע שכזו - השנה הזו שבה יופיטר ישהה במזל שור תביא איתה כמה בונוסים לדגיג שמוכן להשקיע בה - ותעזור לו לבנות בסיס פעולה איתן לטווח ארוך ושיתופי פעולה פורים במיוחד.

משמעת, מסגרת, מימוש: את שלוש המילים האלה מייצג כוכב סטורן הנוקשה, שמעברו בחודש מרץ למזל דגים הוא אולי המעבר המשמעותי יותר למזל דגים משאר מעברי הכוכבים השנה. סטורן הוא כוכב שאחראי על בניית מסגרות הפעולה של חיינו ועל מימושם באופן המעשי ביותר, החל מבחינת חומר וכספים וכלה במסגרות כמו נישואים, משפחה, שותפויות וכל מה שזקוק למסגרת רשמית כלשהי מול החוק. לבני ובנות מזל דגים צפויות כעת שנתיים וחצי לא קלות, אולם בהחלט מלמדות ומאלפות: מלמדות את החוקים המעשיים של העולם ומאלפות אותם להיכנע להם, לציית להם, ומה שחשוב יותר - להשתמש בהם לטובתם.

סטורן מכריח אתכם לארגן מחדש את חייכם - ובכל הגזרות. ראשית הוא מכריח אתכם לארגן מחדש את חשבון הבנק וכל מה שקשור לחומר וכספיים בכלל - ולמרות הקושי לייצב את השורות, להפסיק לחלום כמו שדגים נוהגים לעשות לעיתים ולרדת לקרקע באופן יסודי. יפה שעה אחת קודם. זו לא תהיה תקופה קלה, אבל אם תעברו אותה באומץ ובנחישות ולא תפחדו מאתגרים, היא תהיה בהחלט מתגמלת: אם יש לכם איזה דלי בסביבה שבמרץ מסיים את הסיבוב הסטורני הזה, תוכלו לשאול אותו ובהחלט להתרשם.

מזל דגים. ShutterStock
דגים: שיתופי פעולה נאים ויוזמות חדשות ומעניינות/ShutterStock

הכוכבים הדוריים- שינוי מיקום

כדי שנבין לעומק את השינויים שצפויים לנו השנה, כדאי שנתמקד בחמישה הכוכבים הדוריים: יופיטר, סטורן, אורנוס, נפטון ופלוטו.

כוכב אורנוס ימשיך גם השנה לנוע במזל שור כשהוא מביא איתו את הצורך בשינויים לעקרבים, לאריות, לדליים ולשוורים שנולדו בשלישון השני של המזל. כוכב נפטון שיגיע השנה עד המעלה ה-28 במזל דגים, ימשיך להשפיע על בני השלישון האחרון במזל דגים ובמזלות בתולה, תאומים וקשת. אולם, שלושה כוכבים דוריים ישנו מיקום השנה:

יופיטר - כוכב השפע והמרחבים. יופיטר פותח את שנת 2023 כשהוא במזל טלה, עד חודש מאי. ההשפעה שלו בפרק הזמן הזה תהיה בעיקר על המזלות הקרדינליים: טלה, מאזניים, סרטן וגדי. יופיטר יביא איתו יכולת צמיחה והתפתחות לארבעת המזלות האלה עד אמצע מאי, אז הוא עובר למזל שור, ואת שארית הזמן עד סוף השנה ישפיע מטובו בעיקר על מזלות שור, עקרב, אריה ודלי - ויאפשר להם לגלות אפשרויות חדשות של צמיחה ושיתופי פעולה.

סטורן - הוא אחראי על מימוש הפוטנציאל שלנו, וביחד עם יופיטר הוא מהווה מעין תת מערכת שעוזרת לנו לצמוח ולהתפתח: הוא עושה זאת בדרך הקשה, דרך הכבדה ובניית מסגרות פעולה שיאפשרו לנו לממש את הפוטנציאל מבחינה כלכלית ורגשית, בעוד יופיטר עושה זאת בדרך של בנייה אופטימית של אופציות של צמיחה ושיתופי פעולה. סטורן יכנס בחודש מרץ למזל דגים למשך שנתיים וחצי - וישפיע בעיקר על קבוצת המזלות המשתנים: דגים, תאומים, בתולה וקשת.

פלוטו - הכוכב השלישי שישנה מיקום ומזל - גם אם לתקופה קצרה - הוא פלוטו. פלוטו ישפיע בתחילת השנה על המזלות הקרדינליים - גדי, טלה מאזניים וסרטן - אבל בחלקים אחרים של השנה הוא ישפיע על בני המזלות הקבועים: דלי, שור, אריה ועקרב. אסטרולוגים רבים מנסים להבין זמן רב מה יקרה כשפלוטו יעבור למזל דלי, המזל החברתי השייך ליסוד האוויר. פלוטו הוא כוכב דורי ארוך טווח שמשפיע על כולנו. לפני שנה או שנתיים עוד דיברו על כך שפלוטו יעשה מהפכות בסדר החברתי - ורבים חשבו שהוא יחזיר את האחדות לכולנו ויקרב אותנו אלה לאלה, מן קומונת ענק גלובלית שכזו.

לדעתי פלוטו הכוחני והיצרי יחזיר אלינו גישה שחלק ממנה תתאפיין בסגנון פונדמנטליסטי ומלחמה מהסוג המיתולוגי שרבים נוהגים לקרוא לה מלחמת בני האור בבני החושך. פלוטו מייצג בין היתר כוחות דיקטטוריים עוצמתיים שמשתמשים בכוחם באופן מניפולטיבי כדי לשלוט בעולם: דיקטטורים מסוגו של פוטין שמשתמש בכוח הזרוע כדי לכפות את רצונו על עמים חלשים יותר. רבים רואים במלחמה באוקראינה את תחילתה של מלחמת גוג ומגוג, מלחמה שתמשיך ותתפשט למלחמה על אוצרות הטבע כמו הנפט או מחצבים ותביא איתה מירוץ חימוש מטורף שאנחנו כבר רואים מסביב במדינות רבות נוספות, החל מארצות הברית, מדינות אירופה החרדות מפוטין וכלה בטאיוואן ויפן החרדות מסין שמתחילה גם היא לעשות שרירים. פלוטו בהחלט יכול לייצג מצבים של עוצמה המרוכזת בידי מעטים - ובמצב כזה לא יקשה עליהם לכפות את רצונם על פני עמים רבים, אלמנט שיעורר מחדש את הצורך להילחם על החופש שלהם, אלמנט שכולנו חשבנו שנעלם אחרי מלחמת העולם השניה.

הורוסקופ. ShutterStock
שלושה כוכבים דוריים ישנו מיקום השנה/ShutterStock

רוצים לקרוא עוד?

מוזמנים להתעדכן בהורוסקופ היומי שלנו בלחיצה כאן >>

אתם מוזמנים גם להצטרף לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" ולקבל טיפ אסטרולוגי שיעצים את היום שלכם. לחצו כאן >>

רוצים להיות האסטרולוגים של עצמכם? הקורס של יאיר טריבלסקי ילמד אתכם כיצד להפוך את המפה האסטרולוגית שלכם למקור מידע אישי, רגשי, חברתי ומקצועי. להיות האסטרולוג של עצמך זה אומר להבין, לכוון ולשלוט בחייך - ובכל צומת רגשי שתגיע אליו. לפרטים נוספים לחצו כאן >>

האתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully