וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שאתן צריכות לדעת לפני שאתן יוצאות לדייט עם בן מזל בתולה

עודכן לאחרונה: 9.2.2023 / 0:04

קלפי הטארוט לא מייצגים רק שיעורים ומסרים - אלא גם טיפוסים, דפוסי אופי ואישיות. היום נרצה לבדוק כיצד זה מרגיש לצאת לדייט עם בן מזל בתולה, הלא הוא מלך המטבעות. איך נזהה שאנחנו במחיצתו? איך נדע כיצד לכבוש את לבו? וממה כדאי להיזהר?

שפע צריך לדעת להכיל/שגיא מנדלבוים

תחילה נזכיר שאמנם לקלפים עצמם יש מגדר מסוים, אך משום שמדובר בארכיטיפים - כולנו יכולים לזהות בעצמנו קצת ממלך הגביעים או טיפה של מלכת החרבות. יצאנו לחקור איך זה לצאת עם מלך המטבעות, קלף חצר. מה הוא אוהב, מה הוא לא אוהב, מה ידחה אותו או יעשה אותו שלך לנצח (בתקווה). רוצה לצאת איתו? הנה מה שמצפה לך:

איזה טיפוס הוא?
הנסיך הבתולי הוא טיפוס מסודר, פרקטי ומאורגן. זה לא אומר שהוא לא משעשע וחמוד לאללה, אבל הוא בהחלט בחור "רציני" באופיו. הוא יגיע בזמן, מילה שלו זאת מילה - והוא יאהב להראות לך כמה הוא אמין, מקורקע, הגון וכזה שיהיה שם בשבילך, כחבר וכאדם. הוא לא "פלייר". לא יערבב אותך, לא ימכור לך כל מיני חלומות ויברח - ולא יהיה "דוש" מהסרטים, שבימינו, צריך להודות, זאת חתיכת מציאה. הוא קצת בחור של פעם, ג'נטלמן חמוד וטוב לב, שמכבד את עצמו ואת הסביבה כאחד. הוא אולי קצת יבש והוא בהחלט יבש יותר כשהוא לחוץ. לכן צריך אולי "להרטיב" אותו בבירה קטנה, בשיחה טובה, כדי שהוא יתחיל להיות קצת יותר זורם וכיפי וישאיר את "בדיחות הסבא" בבית.

מזל בתולה. ShutterStock
דייט עם בן מזל בתולה/ShutterStock

מה הוא מחפש באישה שלו?
הוא עלול להיות מעט ציני וביקורתי, אבל כשמדובר באהבה הוא פשוט מחפש מישהי שנותנת לו תחושה של ביטחון. הוא יאהב את הרוח החופשייה שלך, את התחביבים המעניינים שלך ויקבל את זה שאת לא כמו כולם (אם את באמת כזו). אולם, אם את לא לוקחת את הקשר ברצינות, הוא ייקח אחורה בשלב כלשהו ויתקשה ממש לתת את עצמו.

חשוב לו שתרצו את אותם הדברים לעתיד שלכם ושתהיו באותו ראש בכל הקשור למוסריות ולערכים. הוא לא יסבול איחורים כרוניים או התנהלות לא צפויה. הוא ישתדל לבנות חיי זוגיות שופעי הרגלים טובים ומקרבים: יום של ריקודים משותפים, בוקר של קריאה משותפת בעיתון (או באינטרנט) עם ארוחת הבוקר. הוא אוהב הרגלים קטנים וחמודים של זוגיות והוא ידאג להתאים אותם אלייך, אל התחביבים והחשקים שלך. הוא בן זוג מעולה כי אכפת לו וכי הוא לוקח את הזוגיות שלכם באופן רציני. הוא גם מקפיד על הפרטים הקטנים ולכן אל תהי מופתעת אם הוא זוכר בדיוק איך את אוהבת את הקפה שלך, מי החברה הכי טובה שלך, אילו פרחים אמא שלך הכי אוהבת, ואיזו דמות משנית את הכי אוהבת בקומדיה הרומנטית (או במותחן) האהובים עלייך. התכונני להפתעות קטנות ומרגשות.

איך הוא בדייט?
ייתכן שבדייט תרגישי לרגע שחזרת בזמן כי הוא ישתדל להיות ג'נטלמן אמיתי: לקבוע מראש את הדייט בזמן סביר, לשאול אותך מתי תרצי להיפגש והיכן - או אם מוטב שהוא יחליט עבורכם, להזמין מקום ואולי אפילו יפתח לך דלתות וימשוך עבורך את הכיסא. הוא ישתדל להתנהג אלייך בנימוס, באדיבות ובכבוד.

החוכמה שלו, הרגישות שלו לפרטים והיכולת שלו להחמיא בצורה כל כך מדויקת ומופלאה, כנראה יכבשו אותך, כי בניגוד לכל גבר מצוי, הוא ישים לב כשצבעת את השיער, כשיש לך שמלה חדשה או כשאת בפשטות נראית מהמם. הוא לא יהיה ציני, סגור ו"דוש". הוא יהיה כן, פתוח, ואמיתי - ואולי לא תאמיני שכל זה אמיתי, אם התרגלת לכל מיני תרגילים וסיבובים של גברים לא רציניים.

כל מה שאתן צריכות לדעת לפני שאתן יוצאות לדייט עם בן מזל סרטן >>

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
דייטים מזלות. ShutterStock
הוא בן זוג מעולה כי אכפת לו וכי הוא לוקח את הזוגיות שלכם באופן רציני/ShutterStock

איך כדאי להתחיל איתו?
קודם כל הוא מאוד שמח שמתחילים איתו כי זה קצת מקל על אישיותו החרדתית. למעשה, כדאי לתת לו דחיפה קטנה אחרת הוא מאוד יחשוש להטריד, להציק או סתם "לבוא לך לא טוב". מכיוון שהוא מעט שמרן, הוא כן ייקח על עצמו את היוזמה ויקדם את העניינים כשהוא יבין שאת מעוניינת בו. הדבר היחיד שרצוי לעשות זה באמת להבהיר לו שזה דייט. להגיד לו "אשמח לצאת איתך לקפה" או משהו בסגנון כך שהוא יבין שוואלה, הוא מוצא חן בעינייך, שזאת לא ידידות או הצעת עבודה. כמה שיותר ברורים איתו - יותר טוב, אז כדאי להשאיר את הרמיזות השנונות בבית ולהיות ישירה ובהירה.

ממה להיזהר?
לא צריך לנקוט משנה זהירות עם הנסיך. הוא חמוד, מתחשב, אינטיליגנטי ביותר ונעים. ה"סכנה" היחידה היא שיהיה לו קשה להשתחרר בהתחלה ואולי תוותרי עליו מהר מדי. חייבים להבין, לנסיך לוקח זמן, הוא קצת איטי יותרף בכל זאת הוא דמות מסדרת המטבעות והוא לא צ'ארמר חסר תקנה, הוא קצת ביישן, קצת נבוך, ואם יש לו הומור חריף ייקח זמן לגלות את זה. אם הוא נראה כמו "גוד גאיי" ששווה את המאמץ, כדאי לתת לו שניים-שלושה דייטים להיפתח. מגיעה לו הסבלנות שלנו. הוא בחור של פעם אבל הוא נשאר לכל החיים בנסיבות הנכונות, לכן כדאי לתת לו יד, כתף וגם לב - ולאפשר לו להראות את הצדדים היותר נחבאים שלו. מקסימום בילית שלושה דייטים עם בחור מפנק, אוהב וחכם שהחזיר לך את האמון שיש גברים טובים שם בחוץ.

הורוסקופ יומי למזל בתולה >>


הכותב הוא מנדלבוים שגיא. מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully