וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שאתן צריכות לדעת לפני שאתן יוצאות לדייט עם בן מזל סרטן

עודכן לאחרונה: 7.2.2023 / 9:55

קלפי הטארוט לא מייצגים רק שיעורים ומסרים - אלא גם טיפוסים, דפוסי אופי ואישיות. היום נרצה לבדוק כיצד זה מרגיש לצאת לדייט עם בן מזל סרטן, הלא הוא מלך הגביעים. איך נזהה שאנחנו במחיצתו? איך נדע כיצד לכבוש את לבו? וממה כדאי להיזהר?

שפע צריך לדעת להכיל/שגיא מנדלבוים

קלפי הטארוט מייצגים בין היתר גם טיפוסים, דפוסי אופי ואישיות. היום נבדוק כיצד זה מרגיש לצאת לדייט עם מזל סרטן, הלא הוא מלך הגביעים. נזכיר שאמנם לקלפים עצמם יש מגדר מסוים, אך משום שמדובר בארכיטיפים - כולנו יכולים לזהות בעצמנו קצת ממלך הגביעים או טיפה ממלכת החרבות. אז יצאנו לחקור איך זה לצאת עם מלך הגביעים, קלף מהארקנה הגדולה. מה הוא אוהב, מה הוא לא אוהב, מה ידחה אותו או יעשה אותו שלך לנצח (בתקווה). רוצה לצאת איתו? הנה מה שמצפה לך:

איזה טיפוס הוא?
מלך הגביעים הוא הבחור הזה שאת אומרת עליו: "איזה חמוד אתה" והוא מתבאס, כי איזה גבר רוצה להיות חמוד? אבל מה לעשות שזה בדיוק מה שהוא. הוא קצת ביישן ומעט עדין למראה - או שיש לו לחיים שממש בא לתפוס. פנים נאות וחזות מלאת נוכחות, אבל נא לא לטעות! הוא גבר אמיתי, חזק רגשית, רחב לב, בוגר ומכיל וזה סוד הקסם שלו: הוא יודע להקשיב, הוא חכם, יש לו תובנות נהדרות והוא אוהב לעזור. הוא נאמן בכל לבו והוא יעשה המון בשבילך, בחיים, במיטה ובכלל! הבעיה שלו היא שצריך להניע אותו, לתת לו בעיטה קטנה בישבן מפעם לפעם, כי קשה לו ליזום והוא מאוד אוהב להישאר בבית, לצפות בתכניות כיפיות ולהעביר ערב של צחוקים ובירה עם האישה שלו - אהבת חייו.

דייט מזלות. ShutterStock
מלך הגביעים הוא הבחור הזה שאת אומרת עליו: "איזה חמוד אתה"/ShutterStock

מה הוא מחפש?
הוא מחפש אישה שתעניק לו ביטחון ויציבות, שלעולם לא תבגוד, שתאהב אותו כמו שהוא ותעניק לו הרבה חום ואהבה. הוא מאוד מחובר לאמא שלו ובמידה מסוימת הוא תמיד יחפש אותה בך. הוא ירצה אולי שתבשלי כמוה או שתטפלי בו קצת כשהוא חולה או זקוק לאהבה. לעיתים הוא יחפש גם דמיון פיזי בינך לבין אימו: צבע שיער דומה או מבנה גוף. הוא לא יודה בכך לרוב. החמלה וההכלה חשובות לו יותר מכל והוא יחפש מישהי שנראית לו כמו אם נפלאה לילדים שעוד יבואו.

איך הוא בדייט?
אז כבר סיכמנו שמלך הגביעים הכי אוהב בית. אל תיבהלי אם הוא יציע לך לאכול פיצה ולראות סרט אצלו. למרות שהוא מבין את כללי הנימוס הבסיסי, הוא פשוט שוכח שזאת לא הצעה נאותה לדייט ראשון. אם את כבר מזהה את הטיפוס, הרגישי חופשי להזכיר לו שדייט ראשון עושים בחוץ - ואולי תקבעו במסעדה האהובה עליו, שם הוא ידע להמליץ לך על המנות הכי טובות וירגיש שהוא באזור הנוחות שלו. הוא עלול להיות קצת שלומיאל ואולי לא להגיד את כל המילים הנכונות מיד, אבל בסוף הוא ייפתח ויראה הרבה רגש. זה לא אומר שאת צריכה לקחת את המושכות לגמרי בידיים שלך, שיתאמץ קצת, מה קרה?

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
דייט מזלות. ShutterStock
את תראי שיותר מכול הוא נהנה להקשיב לך/ShutterStock

איך כדאי להתחיל איתו?
נכון, את רגילה אולי שמתחילים איתך, אבל מלך הגביעים לא תמיד ידע מה להגיד ואיך לפנות. הוא יסתכל עלייך שוב ושוב במסעדה, ירצה לגשת ולא יוכל לזוז, ייתן רמזים, יעניק תשומת לב או שהוא יענה לך על כל פוסט שתעלי בפייסבוק אבל לא יציע דייט. אם את רואה שהוא רוצה אבל קשה לו, תוכלי לעזור לו ולהציע פשוט שתצאו לקפה. ככל שתשוחחי איתו על חוויות אישיות ועל רגשות, הוא ירגיש יותר בנוח ויפתח בחזרה. את תראי שיותר מכול הוא נהנה להקשיב לך. לא כדאי להיות רשמיים מדי איתו ולא חייבים לדבר על עבודה או על מטרות גדולות. דווקא עולם הרגש ושיחות על תחביבים, ארצות ותחומי עניין יעשו לו את זה יותר.

איך הוא במיטה?
מלך הגביעים הוא מאהב מאוד עדין ומתחשב. הוא מאוד אוהב מגע גם בלי קשר למיטה ובשבילו המגע הוא מאין הוכחה לכך שהוא אהוב ורצוי (כבר אמרנו שיש לו קצת תסביך אם, נכון?). הוא אמנם מרגיש נפלא כשהוא מקבל מגע בשפע, אבל הוא לעולם לא ילחץ על בת זוגו לקיים איתו יחסים או ינסה מניפולציות זולות ושכנועים. לרוב הוא ירצה לקיים יחסים מתוך רגש (כן כן, יש גם גברים כאלה). הוא מאוד ישקיע במגע ובקרבה ולעולם לא ימהר "למטרה". שביעות הרצון שלך תהיה הכי משמעותית עבורו. ייתכן שבקשר ארוך הוא יהפוך ל"עצלן" במקצת ותצטרכי לא פעם ליזום, להזכיר לו ליזום ואולי גם לשלוח אותו לחדר כושר כדי שישפר קצת את הסיבולת לב ריאה.

אז למה כדאי לצאת איתו?
כי הוא נכון לטווח הארוך, כי הוא אמין ויש עם מי לעבוד. הוא לא דוש, וגם אם צריך לעבוד על הקשר, לרוב הוא ינסה להשתנות ולהשתפר (בגבול הטעם הטוב כמובן). הוא פרטנר אמיתי, שיזיל דמעה מול סרט מרגש, או באירועים משמעותיים כמו יום נישואין או לידה, הוא חבר טוב לעת צרה ומשענת אמיתית - וזה לא אומר שאין בו תשוקה וסקסיות. הוא פשוט יותר מופנם ולכן הוא פחות "שחקן". אם יש שם זיק של משיכה, אל תסרבי על הסף, אל תשימי אותו ישר במסגרת "הידיד" כי אולי מתחבא בו מאהב נפלא ומרגש - ורק צריך לתת לו צ'אנס להרגיש בבית.


הכותב הוא מנדלבוים שגיא. מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully