וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ל-3 המזלות האלה הולך להיות סופ"ש לחוץ: כך תעברו אותו בשלום

20.1.2023 / 0:02

בעוד אצל רוב המזלות סוף השבוע הזה הולך להיות רגוע יותר מהשבוע הלחוץ שעבר על כולנו - יש 3 מזלות שעדיין לא מצליחים לשחרר. אלה המזלות שיהיו חייבים לקחת יותר מנשימה אחת עמוקה בסופ"ש הזה

7 המזלות המסוכנים ביותר/tiktok.com/@zodiacc.signzz00

היכן שיש כאוס, יש פריצת דרך שממתינה באופק. אז נכון, ל-3 המזלות הבאים זה הולך להיות סופ"ש די לחוץ ולא פשוט, אבל עם קבלה והתמסרות לתהליך וניסיון להתסכל על הצד החיובי של הדברים - תוכלו לעבור אותו בשלום וגם להגיע לתובנות חדשות על עצמכם.

האסטרולוג יאיר טריבלסקי כבר הכין אותנו בתחילת השבוע לימים מתוחים מאוד מבחינה תקשורתית, עם הרבה דרמות ותגובות קיצוניות. זווית המתח בין מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, למרס, כוכב היוזמה והאקשן הביאה למתחים, דרמות ותגובות קיצוניות בתקשורת אגרסיבית שמנסה לסגור מעגלים הקשורים לחודשיים וחצי האחרונים.

בעוד אצל חלק מהמזלות התחושה הקשה משתחררת בסוף השבוע הזה, אצל אחרים הלחץ והכבדות נמשכים עוד כמה ימים.

הנה המזלות שצפויים לעבור סופ"ש לא רגוע:

לחץ. ShutterStock
שוורים, אריות וגדיים - קחו רגע לנשום/ShutterStock

מזל שור

בימים האחרונים התבקשתם לפעול בזהירות מקסימלית ולא לקחת סיכונים מיותרים. יהיו לכם עוד כמה ימים כאלה. ונוס, שליטת המזל שלכם, נצמדת לסטורן הנוקשה, והלחץ גדול - רגשית וחומרית. הצמידות של ונוס לסטורן מביאה לאיזושהי נקודת שפל, אולם הדרך לצאת ממנה היא להיות יותר כנים עם עצמכם, במיוחד כשזה מגיע לנושאים של ערכים וכסף. מעברה של השמש למזל דלי בשבת ידגיש אצלכם את נושא הקריירה. נסו לשנות אווירה, לנסוע הרחק ולשחרר לחץ.

הורוסקופ יומי למזל שור >>

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מזל אריה

צמידות בין השמש, שליטת המזל שלכם, לפלוטו היצרי גרמה להמון מתחים ודרמות רציניות השבוע. ההמלצה שלנו הייתה לדעת לוותר ולהתפשר. תצטרכו להמשיך כך בימים הקרובים. גלו איפוק ואורך רוח - ואל תאפשרו לפתיל הקצר להגיב בפזיזות. בסופ"ש הזה נושאים כמו פשרה והרמוניה יעלו על הפרק. אתם צפויים להרגיש מלחמה פנימית בין המחויבויות שלכם לבין הצורך שלכם בחופש. הירח הגדיי בסופ"ש קצת מכביד. קחו נשימה וצאו לבלות עם אנשים שעושים לכם טוב. לקראת אמצע השבוע הכובד ייעלם.

הורוסקופ יומי למזל אריה >>

מזל גדי

השמש, שליטת המזל שלכם, עוזבת בסוף השבוע את מזל גדי ועוברת למזל דלי, המאכלס את בית הכספים שלכם. דווקא עכשיו אתם מרגישים צורך להגדיר מחדש מטרות כלכליות לטווח ארוך ולסגור מעגלים. עם זאת, הירח נמצא במזל קשת ולכן אתם לא במיטבכם כרגע וכדאי לעשות פחות ולנוח יותר. את ההחלטות החשובות מומלץ לדחות לשבוע הבא.

הורוסקופ יומי למזל גדי >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully