וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 15-21 בינואר 2023

עודכן לאחרונה: 16.1.2023 / 9:22

אחרי שלושה שבועות פסימיים ולא קלים, ניתן להתחיל לתכנן קדימה, ליזום ולעשות יותר. אולם, זה הולך להיות שבוע מתוח מאוד תקשורתית: תקשורת אגרסיבית, לחוצה ודרמטית עם תגובות קיצוניות ומאבקי כוח במינון גבוה. היזהרו

אסטרולוגיה הורוסקופ. ShutterStock
קשורת אגרסיבית, לחוצה ודרמטית עם תגובות קיצוניות ומאבקי כוח במינון גבוה/ShutterStock

מתח תקשורתי חזק, עוצמה חסרת שליטה ומרקורי אחד שסוף סוף עובר להילוך רגיל כדי לנסות ובכל זאת לעשות פה קצת סדר בדברים שיצאו מפרופורציות לאחרונה - נראה שבגדול זה האישו של השבוע הזה. מוכנים אליו?

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:
1. מרקורי חוזר להילוך רגיל.
2. מרקורי בזווית מדויקת של מתח במעלה ה-8 למרס לאורך כל השבוע.
3. צמידות שמש ופלוטו במזל גדי.
4. השמש עוברת ממזל גדי למזל דלי.

האירוע המשמעותי של השבוע - השבוע הזה נפתח בצעד ראשון של מרס בהילוך רגיל ומסתיים בחזרתו של מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, להילוך רגיל במזל גדי. אחרי שלושה שבועות דחוסים, פסימיים ולא קלים במזל גדי, עם תקשורת מכבידה שאין לה קשר עם התקשורת הקלילה הרגילה של מרקורי, הוא מצליח סוף סוף לחזור להילוך רגיל. בגדול, זה אומר שתהליך סגירת מעגלי התקשורת שמיצו את עצמם הסתיים סוף סוף - ומרקורי מצטרף למרס ומתחיל לצעוד קדימה. שניהם נפגשים בזווית של מתח שנמשכת לאורך כל השבוע, מתח בין התקשורת שלנו לצד הביצועיסטי שלנו שמביא איתו תקשורת טעונה ולא קלה, מילים קשות וסגירת חשבונות, שמסמלות את סופו של התהליך.

מעכשיו יהיה קל יותר למזלות המשתנים - תאומים, קשת, דגים ובתולה - ואפשר יהיה להתחיל לתכנן קדימה. תהליך סגירת מעגלים נוסף יתרחש בין המזלות הקרדינליים - גדי, סרטן, מאזניים וטלה - לבין עצמם עם יכולת מחוזקת לעמוד על הרגלים באופן יציב יותר ולהגדיר מחדש תכניות פעולה קדימה: זה הזמן ליוזמה ועשייה - ולתכניות חדשות לפעולה.

בני זוג מתווכחים. ShutterStock
תקשורת טעונה ולא קלה תלווה אותנו השבוע. קחו אוויר/ShutterStock

הזווית המתוחה של השבוע

זווית המתח בין מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, למרס, כוכב היוזמה והאקשן, מתרחשת בין המעלה ה-8 במזל גדי למעלה ה-8 במזל תאומים. שני הכוכבים האלה עוברים להילוך רגיל, אך באופן איטי כך שזוית המתח הזו מלווה בעצם את כל השבוע הזה.

משמעות הדבר: מתחים, לחצים, דרמות ותגובות קיצוניות בתקשורת אגרסיבית שמנסה לסגור מעגלים הקשורים לחודשיים וחצי האחרונים - ואת חלקם נוכל לראות בעולם הפוליטיקה שלנו שבו מפלגה אחת תנסה לממש את התכניות שלה לשנות פה את עולם התקשורת שלנו בעוד עולם התקשורת שלנו עצמו מנסה להתנגד ולא להשלים עם הדברים. היכונו לשבוע מתוח מאוד תקשורתית.

הצמידות הטעונה של השבוע - זוהי הצמידות בין השמש לפלוטו, במעלה ה-8 במזל גדי. זו אחת הצמידויות הטעונות ביותר: פלוטו הכוחני והיצרי בצמידות לשמש עלול להביא איתו מאבקי כוח ואגו במינון ובעוצמה גבוהים במיוחד וחשוב שנשמור על עצמנו מאמצע השבוע ואילך. כל סכסוך וכל ויכוח עלולים עכשיו להסלים במהירות וכשמדובר בפלוטו - זה עשוי להגיע למלחמה של ממש, אם באופן אישי ואם פוליטי.

הצמידות הזו הופכת את השבוע הזה לטעון במיוחד, אפילו יחסית לשבועות אחרים של הזמן האחרון. זווית המתח בין מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, למרס עלולה גם היא לתדלק את המצב ולגרום לרמת נפיצות גבוהה במיוחד. חשוב מאוד שנשמור כולנו על פרופורציות ולא נעבור גבולות בכל מה שקשור לריבים וסכסוכים, הן בין אדם לחברו, ביחסים קרובים ובזוגיוות - ובדיאלוג הפוליטי שלנו עם המחנה שממול.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהצמידות הזו? מזלות אריה, דלי, שור, עקרב, גדי, סרטן, מאזניים וטלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
חברים שותים בירה ומצלמים סלפי. ShutterStock
זה הזמן לרענן את רשימת החברים שלנו, לחדש קשרים עם מי שהתרחק לאחרונה/ShutterStock

המעבר המשמעותי של השבוע

מעברה של השמש בשבת הרחוקה ממזל גדי המעשי למזל דלי החברתי.

על פניו נראה שהמעבר הזה יקל מעט על כולנו, כשהקלילות של מזל דלי השייך ליסוד האוויר תביא איתה הקלה מסויימת אחרי חודש של מיקומי פלנטות במזל גדי, שכעת ישאר בו רק כוכב מרקורי שחוזר להילוך רגיל.

השמש במזל דלי מציינת את היכולת שלנו להתייחס לעולם לא בפריזמה אישית פרקטית, אלא גם בפריזמה חברתית קהילתית. מה שאומר לצאת מעצמנו ומהעיגול הקטן שלנו אל אזור הפעולה של הכלל ולנהל דיאלוג ברמה חברתית גבוהה יותר עם העולם שמולנו.

זה הזמן לרענן את רשימת החברים שלנו, לחדש קשרים עם מי שהתרחק לאחרונה בחורף הקר ולהרחיב במקביל את שאר המעגלים החברתיים שלנו - גם דרך כמה וכמה היכרויות חדשות עם חברים, ידידים, קרובים ומכרים חדשים.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? בעיקר מזלות אריה, דלי, שור ועקרב.


אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" ולקבל מסר אסטרולוגי יומי שיעצים את היום שלכם. לחצו כאן כדי להצטרף >>

מזל טלה. ShutterStock
טלה: זה הזמן לנחות בעדינות אבל לא להתפלא אם הכל עדיין קורה לאט/ShutterStock

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
מרס, שליט המזל שלכם, סוף סוף חוזר להילוך רגיל אבל יקח לפחות שבועיים עד שיחזור לקצב הרגיל שלו. זה הזמן לנחות בעדינות אבל לא להתפלא אם הכל עדיין קורה לאט. עדיין כדאי לפעול בזהירות מסוימת ולהימנע מויכוחים.

שור
ונוס, שליטת המזל שלכם, יוצאת לאיטה מתוך זווית הפעולה עם אורנוס התזזיתי ולקראת אמצע השבוע חוזרת לעצמה. עדיין חשוב להיזהר מניתוקים פתאומיים וקצרים בתקשורת. זמן לפתור בעיות שהעסיקו אתכם.

תאומים
מרקורי, שליט המזל שלכם, חוזר השבוע להילוך רגיל, אולם את כל השבוע הזה יבלה בזווית של מתח עם כוכב מרס: נסו להימנע מויכוחים, ריבים וסכסוכים. הם עלולים להסלים בקלות.

סרטן
מרקורי, כוכב התקשורת, חוזר להילוך רגיל בבית הזוגיות והיחסים שלכם וזה בדיוק הזמן להתפייס עם הפרטנרים ולשדרג את הקשר. אם הלב פנוי - זה בדיוק הזמן לצאת לדייט. חישבו מחוץ לקופסה.

אריה
צמידות בין השמש, שליטת המזל שלכם, לפלוטו היצרי עלולה לגרום למתחים ודרמות רציניות - חשוב לדעת לוותר ולהתפשר. דברו על הדברים שמפריעים לכם בשיחה נעימה. בהמשך עוברת השמש לבית היחסים שלכם ודברים צפויים להרגיש אחרת.

בתולה
חזרתו של כוכב מרקורי להילוך רגיל בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם מסמלת סוף עידן ביקורתי ותחילת עידן נעים יותר. כעת אפשר לפתוח את הלב ולפנות מקום לאהבה.

מזל בתולה. ShutterStock
בתולה: כעת אפשר לפתוח את הלב ולפנות מקום לאהבה/ShutterStock

מאזניים
ונוס, שליטת המזל שלכם, שוהה עכשיו במזל דלי החברתי וזהו זמן מצוין לשדרג יחסים עם מוסדות וארגונים. זמן טוב גם להתאהב מחדש או להפיח רוח בגחלת של קשר ישן.

עקרב
צמידות בין השמש לפלוטו, שליט המזל שלכם, עלולה להביא איתה שבוע מתוח ועצבני. חשוב עכשיו לפרק את האנרגיה הזו שהיא פיזית בעיקרה בחדר הכושר - ולא להיסחף לשום ריב!

קשת
יופיטר, שליט המזל שלכם, ממשיך להזרים אנרגיה של אש כשהוא שוהה במזל טלה. מרקורי חוזר להילוך רגיל בבית הכספים שלכם אחרי שעזר לכם להתארגן מחדש. טענו מצברים והחל משלישי תתחילו לעבוד ולהשקיע בדברים שחשובים לכם.

גדי
השמש, שליטת המזל שלכם, עוזבת בסוף השבוע את מזל גדי ועוברת למזל דלי המאכלס את בית הכספים שלכם. הגיע הזמן להגדיר מחדש מטרות כלכליות לטווח ארוך. זמן טוב למקצה שיפורים ושדרוג אישי, לפני שהאקשן חוזר.

דלי
מזל טוב דליים! אחרי חודש טעון שבו דברים רבים קרו מאחורי הקלעים, מגיע הזמן שלכם. השמש עוברת למזל דלי, שם נמצאת כבר ונוס האוהבת וביחד יצליחו השתיים להעביר הילוך. מיקומו של הירח בבית הקריירה שלכם מדגיש את היכולת שלכם לקדם תכניות ויזמות חדשות מכל הסוגים.

דגים
כוכב מרס חוזר להילוך רגיל בבית המשפחה שלכם - זמן לשדרג יחסים עם בני הבית ולחזור לתחושת הביחד שקצת חסרה לכם. מרקורי משדרג יחסים עם מוסדות וארגונים.


לעוד תחזיות ועדכונים של האסטרולוג יאיר טריבלסקי לחצו כאן >>

צפו בתחזית המורחבת:

קורס Master 1 בשיטת הקוד הרגשי הייחודית שלי ילמד אותך כיצד להפוך את המפה האסטרולוגית שלך למקור מידע אישי, רגשי, חברתי ומקצועי - שלא תוכל לקבל בשום מקום אחר! להיות האסטרולוג של עצמך זה אומר להבין, לכוון ולשלוט בחייך - ובכל צומת רגשי שתגיע אליו.

לכל הפרטים על הקורס לחצו כאן >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully