וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 המזלות שיהיה להם שבוע מוצלח במיוחד

5.12.2022 / 0:02

זה הולך להיות שבוע לא פשוט לחלקנו - אך ל-3 המזלות הבאים הימים הקרובים יהיו מוצלחים במיוחד. האם זה אתם?

הורוסקופ. ShutterStock
המזלות שיהיה להם את השבוע המוצלח ביותר/ShutterStock

אחרי שנודע לי כי השבוע מעברם של מרקורי וונוס למזל גדי הקשוח מכריחים אותנו להפשיל שרוולים ולהתמודד באופן פרקטי עם המציאות, הבנו שאלו לא הולכים להיות ימים קלים לכולנו. אולם, ל-3 המזלות הבאים זה דווקא הולך להיות שבוע די מוצלח. ולריה מאסה מ-stylecaster שיתפה מהם 3 המזלות שאנחנו הולכים לקנא בהם השבוע. הנה הם:

מזל טלה
שיחה חשובה ו/או ממתינה עלולה להופיע מחדש במהלך הירח המלא במזל תאומים ב-7 בדצמבר. עם הנסיגה של מרס, אתם לא רק בטוחים יותר בעצמכם, אלא גם סביר יותר שתזכו לבהירות לגבי משהו שהייתם צריכים לשקול מחדש. יהיה לכם את הכוח ואת היכולת להתחייב לקראת תוכנית פעולה חדשה שתביא משהו טוב לחייכם.

הורוסקופ יומי למזל טלה >>

מזל טלה. ShutterStock
הביטחון העצמי שלכם יגיע לשיאים חדשים, טלאים/ShutterStock

מזל בתולה
אז נכון, הילוכו האחורי של כוכב מרס בבית הקריירה שלכם עלול להביא איתו החלטות גרועות מבחינת יוזמות וכספים. אולם, מסלול חדש צפוי להיפתח בפניכם השבוע, כשהירח חובר לאורנוס היום ומטעין את הבית התשיעי שלכם (בית ההרפתקאות והגילוי העצמי) באנרגיה. אתם עומדים לצאת להרפתקה חדשה. יתכן שזה גם יהיה מסע לאהבה עצמית. מערכות האמונות שלכם הנוגעות לשמחה והגשמה עצמית משתנות, וזה הופך אתכם לאסרטיביים יותר. המשך השבוע יביא איתו פן רומנטי מעניין.

הורוסקופ יומי למזל בתולה >>


מזל גדי
אל המזל שלכם עוברים בהמשך השבוע גם מרקורי, כוכב התקשורת, וגם ונוס הרגשית - וזה בדיוק הזמן להוריד מעט את השריון הקשוח ולאפשר למילים להגיע מהלב. מפגש בלתי צפוי עם מישהו ספונטני ואולי אפילו יוצא דופן עלול לגרום ללב שלכם להחסיר פעימה. מרקורי וונוס ייכנסו למזל שלכם בין ה-6 ל-9 בדצמבר ובעצם יגישו לכם את המיקרופון השמימי. בענייני אהבה ורומנטיקה, הופעת הבכורה של ונוס במזל שלכם תועיל לכם ביותר ממובן אחד. אתם לא רק מקסימים כמו תמיד, אלא גם מושכים בתחכום שלכם. אסטרטגיה חדשה תגרום לכם להרגיש בטוחים ואתם הולכים להוביל ובגדול.

הורוסקופ יומי למזל גדי >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully