וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 4-10 בדצמבר 2022

עודכן לאחרונה: 4.12.2022 / 10:41

משהו בהחלט משתנה באווירה השבוע: מימים של מעורבות רגשית גבוהה, אי ודאות ולחצים אנו עוברים לשלב של הפשלת שרוולים, קביעת עובדות בשטח והתמודדות באופן פרקטי עם המציאות. רק היזהרו לא לאבד פרופורציות

הורוסקופ. ShutterStock
שבוע של התמודדות פרקטית עם המציאות. רק היזהרו לא לחצות גבולות/ShutterStock

שתי זוויות אופטימיות של ונוס ומרקורי עם יופיטר וזווית עימות של השמש עם מרס משנים את פני הדברים השבוע. כשבנוסף לכל אלה, מעברם של מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, וגם של ונוס הרגשית למזל גדי הקשוח מכריח אותנו להפשיל שרוולים ולהתמודד באופן פרקטי - לא עם הפחדים או הרגשות - אלא עם העובדות, על ידי יצירת עובדות חדשות. זה לא יהיה קל, אבל זה בהחלט גורם לנו להתפכח ולעבור משלב של מעורבות רגשית גבוהה, אי ודאות ולחצים מסוגים שונים, לשלב של קביעת עובדות בשטח והמצאותנו כאן - ועכשיו.

התהליכים המשמעותיים השבוע בכוכבים:
1. ונוס בזוית פעולה של 90 מעלות לנפטון המטשטש והמערפל.
2. מרקורי וונוס בזוויות פעולה של 90 מעלות ליופיטר האופטימי.
3. מרקורי וונוס עוברים למזל גדי.
4. השמש בזווית של עימות לכוכב מרס.

זווית פעולה בין ונוס הרגשית לנפטון הרגשי - זו זווית לא קלה, שכן נפטון הוא אוקטבה גבוהה של ונוס והיא עלולה בקלות לגרום לכם לאבד השבוע גבולות, הן בנושאי יחסים והן בכל מה שקשור לחומר וכספים. זהו זמן להתמקד בעיקר בעובדות ובפרטים הקטנים, שכן הרגשות, הערפול והטשטוש שמביא איתו נפטון עלולים למסמס תכניות מעשיות ולגרום לכם בקלות לאבד פרופורציות. חשוב במיוחד עכשיו להימנע מצעדים מיותרים במערכות היחסים ולא להעמיס יותר מדי על הפרטנרים שלכם. זהו פרק זמן יצירתי מאוד עם אפשרות לחשוב מחוץ לקופסה, אבל החלטות מעשיות - כדי לדחות לאמצע השבוע והלאה.

זוג דביק. ShutterStock
חשוב במיוחד עכשיו להימנע מצעדים מיותרים במערכות היחסים ולא להעמיס יותר מדי על הפרטנרים שלכם/ShutterStock

הזוויות האופטימיות של השבוע

זוויות הפעולה בין ונוס הרגשית ומרקורי, כוכב התקשורת שלנו, ליופיטר האופטימי, כוכב השפע.

מרקורי בזווית פעולה ליופיטר - זו זווית שמביאה איתה תקשורת שמחה ואופטימית, אך הבעיה שזו גם זווית פעולה שמקצינה את האופטימיות וגם את המשקפיים הורודים שבהם אנחנו רואים את המציאות. התוצאה - אופטימיות יתר, שיוצרת בעיה בהערכת קשיים או מצבי פעולה, הוצאת כספים גבוהה והערכות מצב שגויות. מה עושים? נשענים על עובדות ומספרים - ולא על תחושות בטן.

מי בעיקר יושפע מכך? מזלות תאומים, בתולה, קשת ודגים.

ונוס בזווית פעולה ליופיטר - זו זווית שפותחת באופטימיות את הלב וגם את הארנק, אך את שניהם מהסיבות הלא נכונות. כמו עם מרקורי - זווית פעולה ליופיטר גורמת לאופטימיות יתר בהחלטות הקשורות ליחסים אך גם להוצאת כספים, להשקעות ולנהיגה בדרכים. הזווית הזו עלולה להביא איתה הוצאות גדולות במיוחד, בעיקר בגלל סיבות רגשיות - וגם אכילת יתר. מה עושים? שמים גבולות, משאירים ביציאה לקניות את כרטיס האשראי בבית ודוחים קניות, אם אפשר, לשבוע הבא.

מי בעיקר יושפע מכך? מזלות שור, עקרב, אריה, דלי, מאזניים, סרטן, גדי וטלה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אישה יפה קונה אונליין. ShutterStock
דחו את השופינג המתוכנן שלכם לשבוע הבא/ShutterStock

הזווית המסוכנת של השבוע

זווית העימות של השמש עם מרס בהילוך אחורי - זו זוית מעט מסוכנת, שכן היא עלולה להכניס אותנו לויכוחים ועימותים שעלולים בקלות להדרדר ולהביא איתם אלימות מילולית או פיזית והחלטות גרועות. מה עושים? נמנעים השבוע מויכוחים מוגזמים או עימותים מיותרים בגלל האפשרות שאלה יסלימו. זה אומר לא מגזימים בויכוחים ולא מתעקשים על המילה האחרונה.

מי בעיקר יושפע מכך? מזלות אריה, דלי, עקרב, שור, טלה, מאזניים, סרטן וגדי.

ומה עוד יהיה לנו השבוע?

מרקורי עובר למזל גדי - התקשורת שלנו הופכת מעשית ופרקטית, אבל גם פסימית. אנחנו רואים בעיקר את הצדדים השליליים של כל סיטואציה, מקטרים, מתלוננים ומתעקשים לא להאמין בעצמנו. מה כן? זו זווית שמקדשת עשייה ולא קיטורים. כעת קובעים עובדות בשטח ולא מייללים כמה הכל קשה, כבד יקר וגרוע: פשוט עושים וכך יוצאים מהלופ הפסימי הזה.

מי בעיקר יושפע מכך? מזלות תאומים, בתולה, דגים וקשת.

ונוס עוברת למזל גדי - ונוס הרגשית הופכת מעשית וזהו זמן שלא לבזבז זמן על גישה רומנטית חסרת בסיס, אלא על גישה מעשית בעלת כיוון שמצליחה להוציא אותנו מהבוץ בחשבון הבנק - למשל על ידי סגירת אוברדרפט וחזרה לבסיס פעולה מעשי. זהו זמן לא טוב להיכרויות חדשות בגלל הגישה הסקפטית של ונוס כעת, אבל כן זמן טוב לממש יחסים, לחתום על חוזים למימוש יחסים דרך נישואים או מימוש שותפויות בהסכמים וחוזים - זמן לגבולות מעשיים של קשרים רגשיים או מסחריים ומימושם בהסכם

מי בעיקר יושפע מכך? מזלות שור, עקרב, אריה, דלי, מאזניים, סרטן, טלה וגדי.


בלוג של אסטרולוג - פרק 9: בפענוח מפת לידה של ילד חשוב לצרף לכוכבים גם את הלב. לחצו כאן >>

ריב בין גבר לאישה. ShutterStock
אל תתעקשו על המילה האחרונה/ShutterStock

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
מרס, שליט המזל שלכם, עדיין בהילוך אחורי ובעימות עם השמש עלול לגרום לעימותים מיותרים עם סמכויות ופגיעה בכם. זמן לוותר, להתפשר ולראות הכל בעיניו של מי שממול.

שור
ונוס, שליטת המזל שלכם, נמצאת בזווית אופטימית ליופיטר - היזהרו מבזבוזי כספים ומקניות רגשיות. מעבר ונוס למזל גדי מחזיר אתכם לקרקע, אולם גם לגישה פסימית. סבלנות.

תאומים
מרקורי, שליט המזל שלכם, נמצא בזווית פעולה ליופיטר ומביא איתו שיקול דעת גרוע ואופטימיות יתר: היצמדו לעובדות. מעבר מרקורי למזל גדי מביא איתו שיקול דעת מעשי וקרקע יציבה ופרקטית.

סרטן
מעברם של מרקורי וונוס למזל גדי שממול מאפשר לכם להתבונן בחייכם ובמערכות היחסים שלכם באופן מעשי ומדויק ולפעול בהתאם. הגיע הזמן להתארגן מחדש.

אריה
השמש, שליטת המזל שלכם, במזל קשת ההרפתקני, אולם זווית העימות עם מרס שממול עלולה לגרום לויכוחים ועימותים ולסיכונים בהמשך: היצמדו לעובדות ואל תאבדו את הראש.

בתולה
הילוכו האחורי של כוכב מרס בבית הקריירה שלכם עלול להביא איתו החלטות גרועות מבחינת יוזמות וכספים. נסו להתייעץ עם אחרים ובעיקר להימנע עכשיו מסיכונים מיותרים.

מזל תאומים. ShutterStock
תאומים: שיקול דעת גרוע ואופטימיות יתר. היצמדו לעובדות!/ShutterStock

מאזניים
מעברה של ונוס, שליטת המזל שלכם, למזל גדי מאותת שהגיע הזמן להשקיע יותר בבית וביחסים עם בני הבית. זמן לדבר, לשתף ולחלוק רגשות ותכניות עם בני המשפחה ולשפר תקשורת.

עקרב
בית התקשורת שלכם הופך מודגש כעת כשגם מרקורי וגם ונוס עוברים אליו: הגיע הזמן לפתוח את הלב, עקרבים ולדבר מתוך מקום רגיש. זמן לאפשר לקרובים להתקרב יותר.

קשת
השמש ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת, אבל ונוס ומרקורי עוברים מהמזל שלכם למזל גדי: הגיע הזמן לעשות סדר בחשבון הבנק ואת הצד ההרפתקני להמיר בצד סקרני שחושב מעשית.

גדי
מזל טוב, גדיים: אל המזל שלכם עוברים בהמשך השבוע גם מרקורי, כוכב התקשורת, וגם ונוס הרגשית - וזה בדיוק הזמן להוריד מעט את השריון הקשוח ולאפשר למילים להגיע מהלב.

דלי
השמש ממשיכה לנוע בבית החברתי שלכם ולעזור לכם להרחיב את המעגל התקשורתי שלכם. מרקורי וונוס עוברים למזל גדי וזה הזמן לנקות משקעים שהצטברו ולדבר על הכל.

דגים
השמש ממשיכה לנוע בבית הקריירה שלכם ולהפעיל אתכם בעוצמה אמביציוזית, בזמן שמרקורי וונוס עוברים למזל גדי בבית החברתי שלכם: הגיע הזמן להתיידד מחדש עם העולם.


לעוד תחזיות ועדכונים של האסטרולוג יאיר טריבלסקי לחצו כאן >>

מוזמנים לפנות גם במייל: yairtri@gmail.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully