וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכלתני וקשה החלטה: הכירו את בן מזל מאזניים

עודכן לאחרונה: 21.9.2023 / 10:45

בני מזל מאזניים הם אנשים אינטליגנטיים שעלולים להטריף את הסובבים אותם בקושי שלהם לקבל החלטות. מצד שני, בגלל החיוך הכובש שלהם גם קל לסלוח להם. הכירו את מזל מאזניים

מזל מאזניים. ShutterStock
המזל הכי לא החלטי שיש. מזל מאזניים/ShutterStock

מזל מאזניים (23.10 - 23.09)

מה לא אמרו על בני מזל מאזניים? אומרים שהם חמים מאוד בתור מחזרים אבל מתקררים שהקשר כבר מתחיל להתהוות, שהם אלופים בלדעת מה נכון לאחרים אבל מתקשים מאוד לדעת מה טוב להם עצמם, שהם סוג של "זיקיות" כי הם מתאימים את עצמם בצורה הטובה ביותר למי שהם נמצאים איתו, גם אם זה בא על חשבון האופי והאישיות שלהם, שהם היצורים ההססנים ביותר הקיימים על פני אדמות ולא יכולים לקבל החלטה באופן ספונטני אלא אחרי שעות רבות - וגם זה אחרי ששיגעו לחלוטין את הסביבה כולל החתול. גם אחרי שיקבלו החלטה - הם תמיד יתחרטו בהמשך וירגישו שפספסו את ההחלטה הטובה באמת.

מה נכון מכל אלה? מזל מאזניים שייך לקבוצת המזלות הקרדינליים וליסוד האוויר, אליו שייכים השכלתניים והאינטליגנטיים. למאזניים יש גומות חן וחיוך כובש - כי הכוכב ששולט על המאזניים היא ונוס, אלת היופי, שבמזל שור אחראית על צרכים בסיסיים. במזל מאזניים היא אחראית על יופי ואסתטיקה - ומשום כך החיוך המאזנאי הוא אחד מכלי הנשק הקטלניים של בני המאזניים ובגללו סולחים להם על הכל ועוד נותנים להם חיבוק בתור צ'ופר. בני מזל מאזניים אוהבים יופי והרמוניה - ואוהבים שכולם אוהבים אותם.

גבר מחייך עם אופניים. ShutterStock
החיוך המאזנאי הוא אחד מכלי הנשק הקטלניים שלהם/ShutterStock

כן, בני המזל הזה זקוקים להרבה מאוד אישורים שאוהבים אותם ומתקשים לכעוס, אחרת - לא יאהבו אותם. אולי בגלל זה הם מנסים לרצות אחרים לעיתים קרובות ולא מבטאים רגשות שליליים. בני המאזניים זקוקים - כמו שאר מזלות האוויר - להיות לעיתים קרובות עם עצמם, כדי להתחדש, להתבונן מבפנים במה שעובר עליהם, להגיע להחלטות - ולהחליף חומרים. כשהם לא מצליחים בכך או כשהסביבה משדרת שהם חייבים להימצא כאן ועכשיו - הם מסתגרים בתוך עצמם והופכים להיות מופנמים ועצובים. כלפי חוץ הם תמיד יחייכו - אבל בפנים לפעמים מתחוללת לה סופה. כשמעודדים אותם ומאפשרים להם פה ושם להיכנס לבועה המאזנאית כמו שהם רוצים, הם יצאו משם אחרי כמה שעות - ולפעמים שבוע - עם חיוך ענק ומאיר והחלטות נבונות ומפוכחות.

על אף ההרמוניה הכללית, אפשר לומר שלפעמים מצבי רוח לא קלים עוטפים את בני מזל מאזניים, בעיקר את הנשים של המזל הזה, שלעיתים מצליחות לאמלל את עצמן בצורה נפלאה ובלי סיבה נראית לעין. יש משהו מאוד עדין ושביר אצל בני המזל הזה, מעבר לשאיפה שלהם לצדק אישי וחברתי: הרבה מאוד שרי משפטים ושרי ממשלה היו שייכים למזל הזה, ביניהם בן גוריון, משה שרת, בנימין נתניהו ושרי המשפטים לשעבר דוד ליבאי וחיים צדוק. בהמשך תגלו מי עוד.

הורוסקופ יומי למזל מאזניים >>

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מסע"ת | בנימין נתניהו 25 באוגוסט 2022. ראובן קסטרו
בנימין נתניהו הוא בן מזל מאזניים/ראובן קסטרו

מי הפרטנר המושלם למזל מאזניים?

המאזניים יכולים לבנות קשר זוגי מוצלח עם עצמם - בני מזל מאזניים. שני הצדדים אוהבים להרהר על החיים וזקוקים לחופש אישי. הבעיה היחידה היא שאף אחד מהם לא החלטי ואסרטיבי מספיק - ובקשר טוב חייב שיהיה צד כזה.

קשר מוצלח עשוי להתפתח עם מזל גדי. יש ביניהם כימיה חזקה ולא תמיד מוסברת. שניהם עובדים עם הראש ולא עם הרגש ומוצאים אחד אצל השני את עצמם. גם עם האריות יכול להיבנות כאן קשר חזק מאוד. האריה זקוק לבן זוג אינטליגנט שיכול להפרות אותו בשיחה טובה. למאזניים מאוד נוח בחברת האריה, הן מבחינת המעמד והן מבחינת הכתף שאפשר תמיד לסמוך עליה.

הטלה הוא ההפך הגמור ממזל מאזניים אבל דווקא במקרה הזה הפכים משלימים. הטלה ייאלץ לגלות קצת סבלנות כלפי ההססנות וההתלבטות המאזנאית - אבל אם הוא יעשה את זה, יכול להתפתח כאן קשר מוצלח.

את שאר ההתאמות של מזל מאזניים תוכלו לקרוא כאן >>

מזל גדי. ShutterStock
למאזניים סיכויים גבוהים לקשר זוגי מוצלח עם בני מזל גדי/ShutterStock

מי המאזניים שאנחנו מכירים?

מיה לנדסמן (25 בספטמבר 1992), ויל סמית' (25 בספטמבר 1968), משה שגב (29 בספטמבר 1973), אופירה אסייג (6 באוקטובר 1973), ליהיא גרינר (10 באוקטובר 1984), אבנר נתניהו (10 באוקטובר 1994), מיכל אנסקי (11 באוקטובר 1980), קים קרדשיאן (21 באוקטובר 1980), נינט טייב (21 באוקטובר 1983), בנימין נתניהו (21 באוקטבור 1949), עומר נודלמן (22 באוקטובר 1997) ועומר אדם (22 באוקטובר 1993).

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully