וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפת הלידה של המלכה אליזבת השנייה חושפת צדדים שלא הכרנו באישיותה

עודכן לאחרונה: 15.9.2022 / 15:22

ניתוח מפת הלידה של המלכה אליזבת השנייה ואלמנטים מעולמה הפנימי והרגשי יכולים להסביר מספר עובדות הקשורות לאופייה ולדרך חייה. האסטרולוג יאיר טריבלסקי מסביר: "אין ספק שאליזבת שילמה מחיר יקר עבור השתקת הקול הפנימי שלה"

אבל בבריטניה: המלכה אליזבת השנייה מתה בגיל 96/קרדיט: רויטרס

ים של כתבות, פוסטים וספרים שלמים נכתבו ונכתבים על המלכה אליזבת השנייה אחרי מותה. תקצר היריעה מלעקוב אחר כולם ואחר האירועים שהייתה שותפה להם מאמצע המאה הקודמת ועד היום. החומרים האלה נמצאים בכל מקום - ובהישג יד.

אולי משום כך לא עסקתי בעשרות האירועים שליוו את שנות מלכותה, באישים שפגשה ובתהליכים שהייתה שותפה להם, אלא בניתוח מבנה מפת הלידה שלה ובאלמנטים מעולמה הפנימי והרגשי שיכולים להסביר כמה עובדות הקשורות לאופייה ולדרך חייה.

אז איך נראית מפת לידה של מלכה אמיתית? מה מיוחד בה? ואיך הצליחה אליזבת לשלוט על בריטניה הגדולה במשך עידן שלם?

אתייחס קודם כל למשפט האחרון. השמש (בחץ כתום) במפת הלידה שלה נמצאת במזל שור והאופק נמצא במזל גדי: שני אלה שייכים ליסוד האדמה המעשי והיציב - והצירוף הזה כשלעצמו מסמן בגדול חיים יציבים ומעשיים. עם הדגש על סטורן הסמכותי והנוקשה (בחץ שחור), שליט האופק שנמצא ממש על רום השמיים - במקום הגבוה ביותר במפת הלידה - אפשר לומר שהמילים יציבות, שליטה וסמכות מייצגות אותה בגדול.

האופק במזל גדי מראה על פרסונה מאופקת ומופנמת, שרק בגילאים מאוחרים התחילה להשתחרר יחסית ולגלות לעולם תכנים אישיים יותר מאשר העמדה המאופקת ובעלת הסמכות שהיא מסמלת באופן מדויק כל כך.

מפת הלידה של המלכה אליזבת השנייה

מפת הלידה של המלכה אליזבת השנייה. יאיר טריבלסקי
מפת הלידה של המלכה אליזבת השנייה/יאיר טריבלסקי

הירח (בחץ כחול), אלמנט כה משמעותי בחיי כל אישה, שמסמל גם את הארכיטיפ הנשי שגדלה לתוכו וגם בעקיפין את אמה, נמצא במזל אריה המלכותי. במזל הזה נמצאים פעמים רבות אנשים שהגיעו לגדולה ולסמכות שניתנה להם כאילו באופן טבעי - גם אם לא נולדו לתוכה, כמו מיכאיל גורבצ'וב, אבל הטאץ' הסמכותי הזה של האריה נמצא אצלה בכל היבט ומלווה את המפה הזאת לכל אורכה.

השמש - ה"אני האמיתי" של בעלת המפה - שנמצאת במעלה הראשונה במזל שור, מייצגת דמות שקטה ופסיבית למדי, שעוצמתה היא לאו דווקא בעשייה וביוזמות שלה, אלא דווקא בביטחון ובשקט שהיא משרה על סביבתה.

לשמש אין כמעט זוויות עם כוכבים אחרים וגם לירח יש רק זווית מתח אחת ברורה עם ונוס (בחץ וורוד) הרגשית. חוסר הזוויות מראה ששני מרכיבי האישיות שלה אינם אקטיביים מכוח עצמם ולא קיבלו לגיטימציה משמעותית לביטוי אישי, כך שהם נשלטים על ידי מערכות אקטיביות מהן ומתפקדים בהילוך נמוך רוב הזמן, מבלי הצורך להשאיר חותם.

יש פה בעצם שתי תפיסות: האחת שקשורה לאם ולמורשת - הכללים הברורים, המלכותיים והמדויקים של מזל אריה, והתפיסה השניה - הנתינה עצמה, כשבמזל דגים מתפקדת ונוס בנתינה ללא גבול, אלמנט שמתקבל למשל כצדקה, כתרומות לנזקקים ואולי גם כהכלה וחמלה ביחסים עצמם.


לעוד תחזיות ועדכונים של האסטרולוג יאיר טריבלסקי לחצו כאן >>

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
המלכה אליזבת, 2022. רויטרס
הטאץ' הסמכותי הזה של האריה בלט מאוד אצלה/רויטרס

ונוס במזל דגים מחוברת גם לצד היצירתי שלה - למלכה הייתה מלתחה יצירתית וצבעונית מאוד. עם זאת, ונוס כאמור יוצרת גם זווית של מתח (בקו מרוסק) עם הירח, שמראה על מתח בין הירח האקטיבי שחייב לפעול לפי טקסי השליטה של מזל אריה, לבין הצד היצירתי והעדין עם ביטול האגו של ונוס במזל דגים. כאן מתבטא באופן מסוים קונפליקט בין הצורך להקשיב לקול הפנימי שלה ולבטא את הצד הייחודי שלה לבין הצורך להשתיק את הקול הפנימי הזה, כדי להתאים את עצמה לכללי הבית והמשפחה.

אין ספק שאליזבת שילמה מחיר יקר עבור השתקת הקול הפנימי הזה ואולי משום כך גם לא הייתה סלחנית במיוחד כשכלתה, הנסיכה דיאנה, עברה ממש את אותו תהליך מול הכללים הנוקשים של בית המלוכה. נוכל לראות את זה יפה בתקשורת המתוחה עם הנסיכה דיאנה (שאותה מסמלת ונוס במפה שלה) והצורך שלה לפעול באופן אינדיבידואליסטי כוונוס הדגית, העדינה והיצירתית - ממקום רך, אמפטי וחומל (בניגוד לטקסים והכללים הנוקשים של בית המלוכה שמסומל על ידי הירח במזל אריה).

באופן קיצוני יותר בא הקונפליקט הזה לידי ביטוי בזווית העימות בין הירח במזל אריה לבין זוויות כוכב יופיטר (בחץ ירקרק) ומרס כוכב היוזמה (בחץ אדום), שניהם במזל דלי החברתי והפתוח ממול, בבית הראשון שלה. הקונפליקט בין הצד האוניברסלי, החברתי והפתיחות לעולם מול הכללים הנוקשים של דמות האם מסביר גם את האופן שבו גדלה אליזבת לצד אמה - ובהמשך גם את הקונפליקט והעימותים עם הנסיכה דיאנה שנלחמה לבטא את הצד החברתי הפתוח שלה והתקשתה מול הדרישות הנוקשות של בית המלוכה והמלכה אליזבת.

אבל בבריטניה: המלכה אליזבת השנייה מתה בגיל 96 08.09.22. רויטרס
אין ספק שאליזבת שילמה מחיר יקר עבור השתקת הקול הפנימי הזה ואולי משום כך גם ללא הייתה סלחנית במיוחד לכלתה, הנסיכה דיאנה/רויטרס

רמז נוסף לסוג אחר של תקשורת אצל המלכה נמצא במיקומו של מרקורי, כוכב התקשורת (בחץ תכלת), שנמצא במזל טלה הקרדינלי והאסרטיבי, שמראה שיש למלכה עוד צד שלא תמיד קל לראות אותו כלפי חוץ - צד מעט שתלטן, בעל צורך בסיפוקים מידיים והחלטות מהירות וקיצוניות כשדברים נראים כאילו הם יוצאים משליטה.

בעיגולים שמסביב למפה, מבחוץ, נמצאים הכוכבים בטרנזיט - כלומר במיקומם העכשווי בשמיים. מכל החמישה, אוכל לציין השפעה מרתקת דווקא של סטורן הנוקשה (בעיגול שחור) כשהקו השחור הדק שיוצא ממנו מסמל את הצמידות שלו למרס במפת הלידה של המלכה ממש ביום פטירתה.

זו צמידות מרתקת שמראה לנו חלק מהגורמים הקשורים למותה של המלכה ולאווירה סביב המוות. מרס במפת הלידה של המלכה הוא שליטו של מרקורי, כוכב התקשורת, ומסמל את ציר האנרגיה העוצמתי שלה. הצמדותו של סטורן על הציר הזה מכבידה ומשתקת, הן את התקשורת שלה והן את יכולת התנועה שלה ביום הזה. זה אומר שמבחינת המפה ומבחינת המלכה עצמה, מבחינה סימבולית, כובדו של סטורן שמשתיק את התנועה של מרס ואת המילים של מרקורי - הוא המוות בעצמו.


לעוד תחזיות ועדכונים של האסטרולוג יאיר טריבלסקי לחצו כאן >>

צפו בניתוח המלא של מפת הלידה שלה:

רוצה להיות האסטרולוג של עצמך?

קורס Master 1 בשיטת הקוד הרגשי הייחודית שלי ילמד אותך איך להפוך את המפה האסטרולוגית שלך למקור מידע אישי, רגשי, חברתי ומקצועי - שלא תוכל לקבל בשום מקום אחר! להיות האסטרולוג של עצמך זה אומר להבין לכוון ולשלוט בחייך - ובכל צומת רגשי שתגיע אליו.

לכל הפרטים על הקורס לחצו כאן >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully