וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסטרדמוס חזה שצ'ארלס לא יוכתר למלך אנגליה אלא מישהו אחר ומפתיע

14.9.2022 / 0:57

הנביא המפורסם נוסטרדמוס חזה את התפטרותו של המלך צ'ארלס השלישי ומאבק על הכתר - עם שני מתמודדים פוטנציאלים ומפתיעים למדי. לאחר ש"חזה בהצלחה" מספר אירועים גדולים בהיסטוריה, מאמיניו לוקחים את דבריו ברצינות רבה

בווידאו: צ'ארלס השלישי הוכרז כמלך בריטניה/צילום: רויטרס

האסטרולוג והנביא המפורסם מישל דה נוסטרדם (או בשמו המוכר יותר נוסטרדמוס) הסעיר את העולם בתחזיותיו שלכאורה התגשמו לאורך ההיסטוריה - וכעת פרשנים סבורים שמצאו בכתביו תחזית הנוגעת לעתיד משפחת המלוכה הבריטית וליתר דיוק - למי שישב על כס המלוכה.

תחזיותיו של נוסטרדמוס נמצאות בספרו Les Prophéties, שם תמצאו אוסף של 942 משפטים פיוטיים המנבאים לכאורה אירועים עתידיים - עד לשנת 3797. הוא חזה לכאורה את פרוץ מלחמת העולם השנייה, עליית היטלר, נפילת הקומוניזם, רצח הנשיא קנדי, השריפה הגדולה של לונדון, אסון התאומים, עצמאותה של הודו והופעתה של מדינת ישראל על מפת העולם. מאחר שהוא כבר מזמן לא איתנו, פרשנים רבים חופרים במשפטיו בניסיון לפענח מה עוד הוא ידע שאנחנו לא ופרשנות חדשה שפורסמה השבוע הצליחה להטריד רבים.

הפרשנות טוענת כי תקופת שלטונו של המלך צ'ארלס השלישי עשויה להיות קצרה במיוחד - וכי מחליפו צפוי להיות לא יורש העצר הנסיך ווילאם אלא דוקא הנסיך הארי, אם כי יש עוד מתמודד פוטנציאלי שעלול לשחק אותה דאינריז טארגאריין ולחטוף לו את המלכות.

המלך צ'ארלס השלישי בפרלמנט בלונדון, לקראת נאום ראשון בתפקיד, 12 בספטמבר 2022. רויטרס
המלך צ'ארלס יתפטר מתפקידו לאחר כהונה קצרה, לדברי נוסטרדמוס/רויטרס

הסופר מריו רידינג, מומחה מוביל לאסטרולוגיה של המאה ה-16, טוען שגירושיו של הנסיך צ'ארלס דאז מהנסיכה דיאנה ונישואיו לקמילה פרקר בואלוס יובילו לאי הסכמה נרחבת שתאלץ את המלך החדש להתפטר. בספרו, שפורסם כבר ב-2005, הסופר מפרש מחדש תחזיות מקוריות שנעשו על ידי נוסטרדמוס לפני 447 שנה וטוען ש"אדם שמעולם לא ציפה להיות מלך" יעלה על כס המלכות. מכאן הוא הגיע למסקנה שזה יהיה הנסיך הארי שיחליף אותו - אם כי הוא הציע אפשרות נוספת מפתיעה: גבר בשם סימון דורנטה-דיי האוסטרלי, שטוען במשך שנים שהוא בנם הסודי של המלך צ'ארלס וקמילה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מייגן מרקל, הנסיך הארי. רויטרס
בונים עליך הארי/רויטרס

עוד תחזיות כואבות למשפחת המלוכה:

בספרו רידינג נעזר במשפטים המסתוריים שנכתבו בשנת 1555 כדי לחזות את שנת מותה של הוד מלכותה, המלכה אליזבת השנייה. הוא טוען שידע מן הכתוב שהמלכה תמות בשנת 2022 בגיל 96. הוא ממשיך ומשער שהמונח "מלך האיים", המופיע באחד מכתביו הנבואיים של נוסטרדמוס, פירושו שבתחילת שלטונו של המלך צ'ארלס השלישי, חלק גדול מחבר העמים הבריטי יתפרק וישאיר את הממלכה מוגבלת לאיים הבריטיים. "הנסיך צ'ארלס יהיה בן 74 בשנת 2022, כאשר הוא ישלוט על כס המלכות, אבל ההתמרמרות שקיימת נגדו אצל חלק מסוים מהאוכלוסייה הבריטית, בעקבות גירושיו מדיאנה, נסיכת ויילס, עדיין נמשכת", רידינג טוען.

לאחר מכן הוא טען כי בהתחשב בגילו של המלך צ'ארלס, הלחץ יאלץ אותו להתפטר וזה יהיה הנסיך וויליאם שיקח את מקומו. אולם, לאחר שהעיף מבט נוסף במשפט של נוסטרדמוס האומר: "אדם שיחליף אותו מעולם לא ציפה להיות מלך" הוא הסיק מכך שזה לא יהיה וויליאם. "האם זה אומר שהנסיך וויליאם, שמצפה לרשת את אביו, כבר לא בתמונה?", תוהה רידינג. לדבריו, אם וויליאם הוא לא מי שיקח את הג'וב המלכותי "זה יהיה הנסיך הארי, בחוסר ברירה, שיהפוך למלך במקומו. הוא יהפוך למלך הנרי התשיעי, כשהוא בן 38 בלבד".

ואולי זה בכלל יהיה "היורש המלכותי" סיימון דורנטה-דיי?

מופתעים? כי זו אפילו לא הפרשנות המפתיעה ביותר לתחזית הגורלית. כפי שציינו, סיימון דורנטה-דיי, הסבא האוסטרלי שמאמין שהוא הבן הסודי של המלך והמלכה, הוא כנראה גם מועמד פוטנציאלי להיות מחליפו של המלך צ'ארלס.

דורנטה-דיי, מהנדס במקצועו, טוען כי בזמן שצ'ארלס היה בן 19 וקמילה בת 18, הם ניהלו רומן סוער במהלכו הוא נולד. לדבריו, על מנת שלא ליצור סקנדל, קמילה הורחקה מעין הציבור והוא הועבר לבית יתומים. "סבתא שלי, שעבדה עבור המלכה, אמרה לי באופן ישיר והרבה פעמים שאני הבן של קמילה וצ'ארלס", הוא סיפר בריאיון. דורנטה-דיי כה בטוח בקונספירציה הזו, שהוא אפילו שלח מסמכים רשמיים לבית המשפט בקווינסלנד על מנת לקבל תשובות באשר לזהות אביו.

הגבר בן ה-56 אמר בתגובה ל-7 News Australia: "זה בהחלט חומר למחשבה, כי התחזית מבהירה שמישהו לא צפוי יחליף את צ'ארלס כמלך. אני יכול להבין למה אנשים מסוימים יחשבו שאני מתאים לתפקיד. אני מאמין שאני בנם של צ'ארלס וקמילה ואני מצפה ליום שלי בבית המשפט כדי להוכיח זאת. אולי לנוסטרדמוס יש את אותה הבנה כמוני, שכל זה ייצא לאור יום אחד".

מוקדם יותר השבוע מעריציו של נוסטרדמוס פרסמו טענה לפיה נוסטרדמוס הזהיר בכתביו כי לאחר מות המלכה, משפחת המלוכה הבריטית תיעלם מהמפה, המלך החדש צ'ארלס השלישי לא יבלה הרבה זמן על כס המלכות, בגלל גילו המתקדם, בעוד שיורשו הנסיך וויליאם צפוי לוותר לחלוטין על המשך המלוכה בבריטניה ולהפוך את המדינה לרפובליקה בפעם השנייה בתולדותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully