וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר הקריב את עצמו כדי להוכיח שכישוף אינו קיים

6.9.2022 / 23:54

משתמש הטיקטוק אית'ן קייסר פנה לכל "המכשפות" ברשת וביקש שיטילו עליו קללות רק כדי להפריך את הכוחות שלהן. הוא אפילו שלח דגימת שיער שלו למכשפה כדי לסייע לה. עד כה הוא שרד, אך עוקביו מציעים לו להיזהר

גבר הקריב את עצמו כדי להוכיח שכישוף אינו קיים/tiktok.com/@itsethankeiser

גם מי שאינו מאמין ברוחות רפאים או מכשפות לא יעז לקחת את הסיכון ולהתעסק עם אחת מהן. הטיקטוקר אית'ן קייסר העז - והוא מודה שהוא מוכן לחטוף כל קללה אפשרית שתהרוס את חייו או אפילו תהרוג אותו רק כדי להוכיח שאין דבר כזה כישוף ו/או שדים. אחרי שבשנה שעברה ניסה להתעסק עם הרוחות ולהיות אחוז דיבוק - ללא הצלחה, השנה הוא יוצא נגד כל אותם האנשים ברשתות החברתיות שטוענים שיש להם יכולות כישוף. בסרטון טיקטוק ויראלי - שזכה למגוון סרטוני עדכון לא פחות ויראליים - דירבן קייסר את כל המכשפים והמכשפות באשר הם להטיל עליו קללות, את הקללות הכי קשות שיכולות להיות - רק כדי להוכיח שהם לא אמיתיים ולהפריך את "כוחותיהם".

"קסם זה לא אמיתי", הוא אומר בסרטון שצבר כמעט 200 אלף צפיות, "ואני ביקשתי מכל מכשפה בטיקטוק שטוענת שיש לה כוחות - לקלל אותי". הוא סיפר שאחת המכשפות השיבה לו והוא שלח לה בדואר תמונה, חולצה, דגימת שיער וציפורניים שלו. הוא סיפר שהיא ביצעה את הכישוף בשבוע שעבר ואמר: "עד עכשיו שום דבר רע לא קרה לי. הרבה אנשים אומרים שאני משחק באש. אני מקריב את עצמי כדי להראות לכולכם שזה שטויות כי אני לא רוצה שתוציאו כסף על האנשים האלה ושירמו אתכם. הם כולם משקרים לכם. אם אתם מפחדים מהדברים האלה, תנו לי להראות לכם שאין סיבה לפחד".

ואכן, עד כה קייסר הוכיח ל-1.2 מיליון העוקבים שלו בטיקטוק שהכשפים שהוטלו עליו לא עשו דבר. אם נתייחס למכשפה לה הוא שלח דגימות שיער וציפורניים שלו - זו אמרה שהכישוף יחל בעוד שלושה ימים עד שלושה שבועות מאוחר יותר. מאז חלפו להם ארבעה שבועות וקייסר עדכן ששום דבר לא קרה לו - עדיין.

צפו בו מתעסק עם כוחות האופל:

@itsethankeiser Watch for yourself. Youll see that this is all nonesense! #witchtok #science #greenscreen ♬ 28 Days Later - Main Theme - Geek Music

ועדכון שלו כעבור שבועיים:

@itsethankeiser Update on my witchtok challenge! Magic and witchcraft is not real. I do not want you to be decieved! #witchtok #science ♬ 28 Days Later - Main Theme - Geek Music

מכשפות, קוראי טארוט ומדיומים הפכו פופולריים באפליקציית טיקטוק, כאשר ההאשטאג #WitchTok זכה נכון לכתיבת שורות אלו ב-30.7 מיליארד צפיות. המשתמשים המדוברים מקווים בדרך כלל שהסרטונים הנבואיים שלהם יגיעו לאנשים הנכונים באפליקציה, אך לרוע מזלם - חלקם נחתו בפיד של קייסר שלא מוכן לעשות להם חיים קלים.

בבקשת הטלת הכישוף המקורית שלו שצברה 1.6 מיליון צפיות, הוא טען שהוא "יסכן את חייו" רק כדי להוכיח שמכשפי הרשת החברתית הם הונאה. בסרטונים הבאים שלו הוא צחק על המכשפות המקוונות שטענו שהכישוף שהטילו עליו לא עבד כי הוא "ציפה לכך" או טענו שהכישוף שהוטל דילג עליו ויעבור בירושה לדורות הבאים. משתמש אחד הרחיק לכת וטען שהטיל "לחשי הגנה" עבור קייסר, הפועלים נגד הכישוף של המכשפות - וזה כנראה מה שהציל אותו עד כה.

העדכונים האחרונים שלו:

@itsethankeiser The only rational answer is im a wizard? ?‍♂️ This video is not bullying. Ive only shared the facts of the past two weeks and made no statement of my own. #witchtok #science #greenscreen #greenscreenvideo ♬ 28 Days Later - Main Theme - Geek Music

התגובות לסרטונים של אית'ן קייסר היו חלוקות. ספקני כשפים קפצו להגנתו: "אם הם ישכנעו את רוחות הרפאים שלהם לשלם את החשבונות שלי, אולי אני אאמין", לעג אחד ואחר הוסיף: "אני לא יכול לחכות כבר לשמוע את התירוצים שלהם כשהכישופים לא יעבדו להם". אחד נוסף כתב: "כל מי שמאמין בדברים על טבעיים הוא ליצן. כל הכבוד על היוזמה".

אחר טען שמכשפות הן אמיתיות - אבל הן ממש לא נמצאות ברשתות החברתיות. אחרים דאגו לשלומו של קייסר וטענו שהוא הלך רחוק מדי הפעם. כשהוא נעלם לכמה ימים הם ממש חששו לשלומו. "אחי משחק בחייו פה", הגיב אחד המשתמשים ואחר הוסיף: "המלאכים השומרים שלו רצים מרתון". אחד נוסף כתב: "זה משחק מסוכן מאוד. אל תתעסק איתם, אחי". העדכון האחרון, נכון לכתיבת שורות אלו, עלה לפני מספר שעות בלבד כך שאית'ן עדיין איתנו, חי ונושם. נמשיך לעקוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully