וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספטמבר 2022 יהיה חודש מוצלח ל-4 המזלות האלה

5.9.2022 / 0:01

רגע לפני חגי תשרי, בואו לגלות לאילו ארבעה מזלות זה הולך להיות חודש מאוד מוצלח - וגם היכן הם עלולים ליפול

ספטמבר. ShutterStock
ספטמבר יהיה חודש מוצלח במיוחד ל-4 המזלות האלה/ShutterStock

התחזית האסטרולוגית האחרונה מביאה לנו שבוע מלא בעליות ומורדות, אך ל-4 המזלות הבאים השבוע הקרוב וגם 3 שאחריו יביאו בעיקר דברים חיוביים. עם זאת, גם להם יש פה ושם נפילות שהם יכולים להימנע מהן אם ילמדו כיצד לפעול. הנה המזלות שהולכים ליהנות בענק מהחודש הזה:

מזל סרטן

ספטמבר 2022 התחיל עם השמש של מזל בתולה שעברה דרך בית התקשורת השלישי שלכם ועוררה אתכם להתרועע עם אנשים, לשאול שאלות וללמוד עוד! למרות שהדחיפה הזו בסקרנות האינטלקטואלית עוזרת לכם לעבור תקופות קשות, החודש הזה היא תהיה אינטנסיבית - כאשר מרקורי הנסוג עובר דרך הבית הרביעי של הבית והמשפחה שלכם עד ה-23 בספטמבר. מצב זה יכול להעלות בעיות מתמשכות מהעבר שלכם, במיוחד אם הם נוגעים למערכת היחסים שלכם עם קרובי משפחה ולדינמיקה הרגשית של מרחב המחיה שלכם.

עם זאת, אתם צפויים לרגע גילוי גדול ברגע שהירח המלא בדגים יתרחש לו ב-10 בספטמבר. מכיוון שהירח הוא כוכב הלכת השולט שלכם, ירחים מלאים הם תמיד חוויה ברמה אחרת עבורכם. מכיוון שהירח המלא הזה מתרחש בבית התשיעי של ההרפתקאות, החוכמה והפילוסופיה שלכם, אתם עלולים להימשך אל הלא נודע. על ידי אימוץ ספונטניות ופתיחות ראש, אתם מבינים שהעולם גדול הרבה יותר ממה שחשבתם ואתם הולכים לחוות שלל הרפתקאות מהנות ויוצאות דופן. תהנו מתחושת ההארה הזו, סרטנים.

הורוסקופ יומי למזל סרטן >>

מזל סרטן. ShutterStock
סרטנים, אתם הולכים לחוות שלל הרפתקאות מהנות ויוצאות דופן/ShutterStock

מזל שור

החודש הזה צפוי להיות חוויה מדהימה עבורכם, כי השמש נעה דרך מזל בתולה ומביאה לכם את האנרגיה היצירתית שהשתוקקתם לה. עם הפעלת הבית החמישי של הכיף וההנאה, עונת הבתולה מעודדת אתכם לעשות בדיוק את מה שמביא לכם הכי הרבה שמחה. אל תחשבו על זה יותר מדי! התחברו מחדש לילד הפנימי שלכם וזכרו מה גורם לכם להרגיש מעוררי השראה. החודש הזה יכול לחדש את המיצים היצירתיים שלכם -ואפילו לשים אתכם בעמדה טובה יותר למצוא אהבה.

כאשר נוגה - כוכב הלכת השולט שלכם - יוצרת שלשה עם אורנוס במזל שור ב-20 בספטמבר, אתם עלולים להתחיל להתאהב במישהו שאוהב אתכם בזכות מי שאתם: מישהו שמעריץ את הצד בכם שהוא גם מוזר וגם מבריק.

עם זאת, בואו לא נשכח שמרקורי גם ינסוג דרך הבית השישי של העבודה והבריאות שלכם ב-23 בספטמבר, מה שעלול להוציא אתכם לגמרי מהשגרה. אם אתם מאחרים במשימות שלכם או מוצאים תירוצים לדלג על חדר הכושר, זה הזמן לשחרר. צפו להתקדמות, לא לשלמות! צעדים קטנים הם כל מה שצריך כדי לחזור למסלול, שוורים.

הורוסקופ יומי למזל שור >>

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מזל בתולה

זה הזמן שלכם לזרוח, בתולות! השמש רשמית במזל בתולה, מה שאומר שהיא ממלאת אתכם בביטחון, אומץ ונחישות. כשהכוכב הבהיר ביותר בגלקסיה שלנו מביא קסם לבית הראשון שלכם - הבית של העצמי, אתם נזכרים למה אתם חשובים. אתה לא אנוכיים באופן טבעי, אנשים שנוטים לחשוב על הצרכים של אחרים לפני הצרכים שלכם. החודש הגיע הזמן לשנות גישה, כי מגיע לכם להתפנק!

עם זאת, רק בגלל שהחזרה הסולארית שלך יוצאת לדרך, לא אומר שהחודש הקרוב יהיה ללא אתגרים משלו. אחרי הכל, מרקורי - כוכב הלכת השליט שלכם - יתחיל ברגרסיה ב-9 בספטמבר, מה שתמיד מצליח להוציא אתכם מאיזון. מכיוון שמרקורי ישוב בחזרה למזל בתולה ב-23 בספטמבר, יש סיכוי גדול שבאמת תרגישו את ההשפעות המבלבלות שלו לקראת סוף החודש! למעשה, אתם עלולים להתעמת עם העבר שלכם, במיוחד אם עדיין לא השלמתם עם כמה מהטעויות שעשיתם אז. במקום להתעכב, אפשרו לזה להניע אתכם. אחרי הכל, אם גדלתם הרבה מאז, תארו לעצמכם כמה עוד צמיחה יש לכם עדיין לעשות? תהנו מהתהליך, בתולות, כי התהליך הזה נקרא החיים.

הורוסקופ יומי למזל בתולה >>

מזל בתולה. ShutterStock
זה הזמן שלכם לזרוח, בתולות!/ShutterStock

מזל גדי

האם אתם מוכנים לראות עולם, בני מזל גדי? האם אתם במצב רוח לחקור מקומות חדשים, ללמוד דברים חדשים ולאמץ צורה עמוקה יותר של חוכמה? אם זה נשמע בדיוק כמוכם - אז יש לכם מזל, כי השמש הבתולית כבר עוברת דרך הבית התשיעי שלכם של הרפתקאות וספונטניות. השמש ממש רוצה שתחיו את חייכם במלואם. אמרו "כן" להזדמנויות הבלתי צפויות שניתנות לכם, כי הן לא מגיעות לעתים קרובות.

עם זאת, הנסיגה של מרקורי מתחילה ב-9 בספטמבר ויש סיכוי גדול שתרגישו את הלחץ בעבודה. הרגרסיה מתרחשת בבית העשירי שלכם לקריירה ותדמית ציבורית - והיא מפנה את תשומת לבכם לבעיות מתמשכות בתחום המקצועי. הנסיגה הזאת עשויה לעודד אתכם לחשוב מחדש מה המשמעות של מעמד והצלחה עבורכם, במיוחד אם הקרנתם עד היום תדמית שאינה עולה בקנה אחד עם מי שאתם באמת ועם מה שמלהיב אתכם. העריכו מחדש את המותג שלכם כי אתם רוצים שהוא ישקף את מי שאתם באמת ואת מה שאתם באמת מייצגים.

הורוסקופ יומי למזל גדי >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully