וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול: מי אתה מיסטר שחף ומה הסיכוי לרומן עם טליה? פיענוח נומרולוגי

הולי הברי

עודכן לאחרונה: 17.8.2022 / 9:48

על פי תאריך הלידה של שחף רז מ"האח הגדול" ניתן לגלות מהם הרצונות הכמוסים שלו, האם הבית שינה אותו - ומה הסיכוי לזוגיות עם טליה עובדיה? ספוילר לשאלה האחרונה: נמוך. הנומרולוגית הולי הברי חושפת מיהו באמת "מיסטר שחף"

האח הגדול | שחף מתרגש אחרי המפגש עם אבא שלו/מתוך "האח הגדול", רשת 13

שחף רז הוא אחד המתמודדים המובילים לזכייה בעונה הנוכחית של "האח הגדול". השיחות האחרונות בינו לבין טליה על דייט שיערכו כשיצאו מהבית גרם לי לתהות - האם יש באמת סיכוי לקשר הזה? לפני שניגש לדון בזה, בואו נכיר קצת את שחף האמיתי.

שחף רז נולד ב-5.8.1988 ולא מזמן חגג את יום הולדתו ה-34. חיבור תאריך הלידה שלו (5+8+1988=39=3+9=12=1+2=3) יוצר את הספרה 3, מספר הגורל שלו. הספרה הזו מעידה על המון קסם אישי, חוש הומור, ילדותיות, קשר טוב לאמא ובעתיד לדמות נקבית. מה שהכי בולט אצלו הוא הצורך במרחבים, תנועה, טיולים, חופש, חופש ועוד חופש. חופש תנועה, חופש בחירה, חופשי להחליט כל שרק ירצה.

פה מתעוררת לה איזושהי בעיה. בית האח הגדול מרחיק אותו מיעודו, כולא את תשוקתו לחופש ומוציא ממנו המון אגרסיות ותסכולים בעקבות חוסר ההתאמה ל"אני מאמין" שלו. הוא לא מתנהג כמו שהיה מתנהג בחוץ. קשה לו לפרוץ את הגבולות של עצמו בתוך בית סגור.

הקסם האישי שהוא מביא איתו לכל מקום תורם לו רבות. הוא ממש אהוב על כולם, הוא יודע להוביל את כולם אחריו, להנהיג אותם, לרתק את כולם ולהוביל אותם למה שהוא מאמין בו. הוא מאוד אחראי וסמכותי. הוא מסמן מטרה וכובש אותה בהצלחה יתרה. הוא גם דיפלומט לא קטן, ממש איש וורבלי. לכן הוא עוסק במקצוע לו הוא מיועד - שיווק ופרסום. כל מה שירצה בחייו - הוא גם ישיג. איש יצירתי מאוד, פיקח, סקרן, עם המון רעיונות בראש, כשראש עובד מהר יותר מהפעולה הפיזית.

האח הגדול | שחף מתרגש אחרי המפגש עם אבא שלו. צילום מסך, רשת
שחף מאוד אחראי וסמכותי. הוא מסמן מטרה וכובש אותה בהצלחה יתרה/רשת, צילום מסך

שחף העיד על עצמו שהוא פחות יודע לפתח ולהפגין רגשות, לפתוח את ליבו, להתחבר ולאהוב. זה מאוד נכון, כי השם לו במספרים מתורגם לספרה 1. שחף: ש-300, ח-8, פ-80. בחיבור 300+8+80=388. 3+8+8=19. 1+9=10. 1+0=1. אנשים בעלי תכונות של "1" יהיו אנשים מובילים, מנהיגים ועצמאים, פחות משתפים ויותר סומכים על עצמם.

יום הלידה שלו הוא 5. אנשים בעלי תכונות של "5" יהיו אנשים מוכשרים עם יכולת לעשות הרבה דברים ביחד, אך יחד עם זאת - יש הרבה אי שקט פנימי שם ולא תמיד יש קו הגנה שישמור עליו מלהיפגע. בתוך תוכו הוא עובר רגעים של חוסר שקט פנימי, הרבה רעשי רקע שמטרידים אותו ומנתבים אותו לדרך שפחות מאפיינת אותו. לכן הוא זקוק לחופש הבחירה שלו, שם הוא ידע להפעיל את עצמו לפי מידותיו ואמונתו. מוסיקה, טבע, טיולים ומרחבים עושים לו ממש טוב.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
האח הגדול 2022. רשת 13, צילום מסך
בתוך תוכו הוא עובר רגעים של חוסר שקט פנימי/צילום מסך, רשת 13

החיבור עם טליה

החיבור המפתיע בין טליה לשחף מעיד על כמה החיים בבית "האח הגדול" עשויים להיות מתעתעים. שחף מבחינתו כבוי. הוא פוחד להיכשל במטרות שייעד לעצמו. הוא מחזיק בכל הכוח בענף תלוי שעלול לשבור אותו נפשית ולהכניס אותו לסרטים שהוא ייצר לעצמו. שחף בבית הזה הוא לא השחף שמכירים בחוץ.

בעבר כתבתי על טליה שכולה תכלת (קריצה לפשוטע), בעלת לב גדול, מלאה בנתינה אינסופית. היא יכולה לבטל את עצמה לפעמים רק על מנת שאחרים יזכו. מה שהכי מאפיין את טליה הוא הרגש. הרבה מאוד רגש. הרגש והרצון לטוב אלו המנחים אותה בדרכה.

היא טובה אל שחף - אך שחף לא ממלא אצלה את הצורך ברגש. לכן החיבור ביניהם הוא לא כזה שיכול לקרות בחוץ. הוא נמשך לחלק הרגשי שלה, הולך אחרי החיוכים והמבטים החמים, כדי ללמוד איך מתפעלים תכונות אלו על בסיס קבוע, אך מצד שני מתרחק כמו מאש - כי זה קצת גדול עליו. הוא נוגע-לא נוגע, חושש מהפחד להידחות או הפחד לצאת לא טוב, כי הוא לא אוהב להיכשל. השכל עובד אצלו טוב יותר מהרגש.

היא מבחינתה מחפשת איש עם רגשות, איש חם שיכיל את האהבה שלה ויחזיר לה באותו מטבע. היא אוהבת להיות נאהבת. הפלרטוטים שלה עם שחף מבטאים אצלה את הצורך להיות שם עבור מי שקשה לו בחלק הזה של האישיות. היא לא תפגע בו מכיוון שהיא יודעת בתוך תוכה לזהות את הקושי הזה אצלו. היא זקוקה לחיזורים ואין לה אותם ממנו.

פיענוח נומרולוגי על טליה עובדיה וסיכוייה לזכות >>

השיחה על הדייט האפשרי כשהשניים יצאו:

שחף משמיע לטליה שיר שכתב עליה

שחף קצת אבוד בתוך תוכו, אבוד גם בין קירות הבית. זה נראה שהוא בתוך משחק מחשבתי שכל שלב שמכיל בתוכו קמצוץ של רגש זוגי מאתגר ומפחיד אותו בו זמנית.

טליה ושחף הם יותר הפכים מאשר דומים. נהוג לחשוב שאנחנו מחפשים את ההשלמה שלנו בבן הזוג. הרצון להשלים את החסר בנו ולמצוא בן זוג שיעשה את זה עבורינו זו כמעט משימה בלתי אפשרית. כיף לראות אותם ביחד בבית, מבחינה חזותית הם מתאימים מאוד, אך יש הרבה מורכבויות שמונעות חיבור אפשרי כשיצאו מהבית.

זה לא חסר סיכוי! כדי להצליח, במידה וירצו לממש את הניסיון הזה ביניהם, עליהם להיות פתוחים לשינויים ולהפגנת רגשות. היא תצטרך ללמוד להיות מובלת והוא מבחינתו לסמוך יותר עליה.

הכתבת היא הולי הברי, יועצת זוגית ונומרולוגית. תוכלו לקרוא עליה עוד באתר שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully