וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול: טליה עובדיה באמת ראויה לגמר - והמספרים מוכיחים זאת

הולי הברי

עודכן לאחרונה: 13.7.2022 / 10:16

טליה עובדיה היא אחת הדיירות המובילות לזכייה בתכנית "האח הגדול" ולנמרולוגית שלנו, הולי הברי, יש הסבר מאוד הגיוני לכך. על פי תאריך הלידה שלה, היא גילתה על מה טליה מוכנה להילחם ומה מצפה לה ברגע שתצא מהבית

האח הגדול | הבית נפרד מאליאב/רשת 13

טליה עובדיה היא אחת הדיירות האהודות בעונה הנוכחית של "האח הגדול", אם לא זו שמסומנת כמנצחת הגדולה של העונה - בזמן שלדיירים האחרים אין בכלל מושג עד כמה היא אהובה מחוץ לכותלי הבית. דרך פיענוח שמה ותאריך הלידה שלה, הצלחתי לעלות על סוד הצלחתה - והבנתי מהר מאוד מהי הסיבה לכך שכולנו התאהבנו בה.

טליה עובדיה נולדה ב-3.8.1993. היא בת מזל אריה ומספר הגורל שלה הוא 6. המספר 6, אליו הגעתי מחיבור וצמצום תאריך הלידה שלה, מעיד על נתינה ענקית, אהבה עצומה ורצון לרצות ולהיטיב עם כולם. היא שומרת המון בבטן, אוגרת כעסים ומצפה שיבינו אותה וידעו גם להחזיר לה טוב ואהבה. כשזה לא תמיד קורה, היא מתוסכלת ומאוכזבת. היא חברה טובה ותהיה גם אמא טובה בבוא היום.

השם שלה (ט'-9, ל'-30, י'-10, ה'-5) יוצר יחד את המספר 9. המספר 9 הוא הגבוה בסקאלת המספרים, לכן הוא מעיד על המון יכולות פיזיות ונפשיות. היא רוחנית מאוד ודרכה סלולה בהמון אמונה שעוזרת לה להתקדם בשבילי החיים. היא נותנת מעצמה המון ולפעמים יותר מידי ואם היא מרגישה מנוצלת, היא תתפוצץ ותגיב חד משמעית, גם במקרה של לפגוע הכי חזק באיש ממולה. 9 מעיד על נתינה אינסופית לזולת, ללא תמורה בעדה.

יום הלידה שלה הוא 3. ה-3 ידוע בקסם האישי שהוא מביא איתו לכל מקום, חוש הומור מפותח ונוכחות שגורמת לאנשים לאהוב להיות לצידה. היא קשורה לאמה ומה שהכי מרגיע אותה זה מרחב וטיולים לנשמה. לפעמים היא מתנהגת כמו ילדה וכך היא תמשיך להיות.

האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
נתינה ענקית, אהבה עצומה ורצון לרצות ולהיטיב עם כולם/צילום מסך, רשת 13

מה שהכי בולט אצל טליה עובדיה זה הרצון להילחם בכל מצב על האמת שלה, על הצדק האישי והקולקטיבי. הרגישות והנתינה שלה הן ברמות גבוהות ויש לה חרדת נטישה.

היא תרצה לטפל בכל העולם מתוך ידע אישי, מה כל אחד צריך או רוצה בחיים. היא מאוד אהובה על כולם. כשהיא אוהבת או מאמינה במשהו, היא תשקיע את כל כולה, גם אם זה דורש ממנה להתעקש ולהחליט לבדה. השינוי שהיא תבקש לעצמה יבוא רק ממנה ללא צורך בתומכים. היא יודעת היטב לתפקד, בבטחה ובאמונה שלמה שדרכה היא הנכונה והטובה עבורה.

תופתעו, אבל טליה היא בהחלט בחורה של דרמות. היא יכולה להתפרץ ולתת מכה מדוייקת מתחת לחגורה. נדלקת ונכבת בקלות (קצת כמו בר, "עולה לי ויורד לי"). השקט שלה יבוא דרך למידה.

טליה אוהבת לקרוא המון וללמוד. היא רואה דברים בגדול. היא יודעת לשים זום על מצב, לנתח אותו ולפתור אותו נכונה - כשידה על העליונה.

האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
"מה שהכי בולט אצלה זה הרצון להילחם בכל מצב על האמת שלה"/צילום מסך, רשת 13

ומה הלאה?

כעת היא נמצאת בפיסגה הראשונה בחייה, פסגה מס' 2, המסמלת המון עניין סביב המערכת הזוגית, הכירויות ופרידות - אך גם אפשרות טובה מאוד למצוא זוגיות לכל החיים. אני רואה זוגיות משמעותית ממש בפתח.

השנה אליה היא נכנסת ביום ההולדת הקרוב היא שנה מס' 8. שנה זו מסמלת שפע כלכלי והמון עבודה שתביא לה המון הצלחה לשנים הבאות. יש לה הצלחה עם כל הקשור לחו"ל והמפה שלה מראה על עבודה וקשרים שיקדמו אותה שם. ההמלצה שלי לטליה - לכי על עסקים בחו"ל, הם יהיו הצלחה ענקית.

יום ההולדת הקרוב יסמל עבורה התחלה של תקופה הרמונית ויפה. טליה בונה את ההצלחה שלה, והופעתה בתכנית "האח הגדול" תתרום רבות לכך. יהיה עליה לעשות החלטות משמעותיות בכל הקשור לפרנסה ולזוגיות שממש בפתח. הסבלנות השנה משתלמת מתמיד. זו שנה שתהיה שנה של עבודה רבה אך מתגמלת.

שימו לב: השנתיים הבאות יעניקו לה כוח, פיזי ונפשי. אלו ישמשו עבורה כחגורת הצלה לקראת השנים הבאות שיביאו תחושה הפוכה, תחושה של בדידות וכבדות. כפי שציינתי, אני ממליצה לה לנצל את הזמן למציאות זוגיות והתמסדות בשנה הקרוב.


הכתבת היא הולי הברי, יועצת זוגית ונומרולוגית. תוכלו לקרוא עליה עוד באתר שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully