וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 7-13 באוגוסט 2022

עודכן לאחרונה: 7.8.2022 / 14:32

זוכרים שאמרנו שהימים האחרונים יהיו להיות לחוצים במיוחד? כך היה. ומה השבוע? לא הרבה יותר רגוע, אם בכלל. השבוע השמש יוצרת עם אורנוס זווית פעולה שעלולה להביא איתה תרחישים ושינויים בלתי צפויים

הורוסקופ. ShutterStock
השבוע לא תגיע רגיעה. קחו נשימה/ShutterStock

אחרי סוף שבוע שכזה מה אומר ומה אגיד? זוכרים את התחזית השבועית הקודמת וכל האזהרות שלי לאורך השבוע? אני חושב שהרבה זמן לא שלחתי כל כך הרבה אזהרות, הפעם מהצמידות הזו בין מרס לאורנוס וזוויות המתח של מרקורי ובעיקר הזווית עם פלוטו, שבסופו של דבר היא זו שהפעילה את הפתיל הארוך יחסית והוציאה את מבצע עלות השחר לדרך.

האמת שהפעולה הזו הייתה בקנה לאורך השבוע ולא סתם ביקשתי מכולם להיזהר שוב ושוב, אבל אין ספק שבחירת הטיימינג היתה "מוצלחת": לחכות מעט עד שמרס יתקדם קצת ויעמיד פנים שהוא נפרד מאורנוס - ואז להפעיל את הפתיל של מרקורי ופלוטו.

הייתה מישהי שגם כתבה לי לפני שכל זה קרה: "אחרי כל האזהרות שנתת, הייתי בטוחה שלפחות תהיה איזו מלחמה בעזה..." אז זהו, שזה בדיוק מה שקרה וכל ההכנות האלה עד שהפתיל הוצת - אלה היו כל הזמן בראש מעייני: להזהיר שוב ושוב ולדבר על הפוטנציאל הנפיץ של המצב הכוכבי הזה.

כשהירח עבר לעקרב בשישי, הפעיל בן העקרב - יאיר לפיד שמו - ביחד עם גנץ וכוכבי יבדלו לחיים ארוכים - את מטען הנפץ, וצה"ל הביא לחיסול תשתית המפקדים של הג'יהאד האיסלמי שתכנן פיגוע גדול אצלנו. כמו שנאמר: העקרב - תמיד מוכן לקרב.

ומה יקרה השבוע? לא הרבה יותר רגוע, אם בכלל. אם בשבוע הקודם מרס נצמד לאורנוס התזזיתי, הרי שהשבוע השמש יוצרת עם אורנוס זווית פעולה - וזו זווית שעלולה להביא איתה עוד כמה וכמה שינויים פתאומיים במה שקורה וליצור תרחישים לא צפויים גם בשבוע הלא צפוי הזה. אם נוסיף לכך זווית של עימות בין ונוס לפלוטו הכוחני והיצרי, וזווית פעולה מדויקת בין מרס האגרסיבי לסטורן הנוקשה - נראה אפשרות של כמה סוגי אקשן מעניינים שמתרחשים במקביל ובכמה זירות. יהיה מרתק ולא צפוי.

אירוע השקת הקמפיין של יש עתיד בגני התערוכה 4 באוגוסט 2022. ראובן קסטרו
העקרב - תמיד מוכן לקרב/ראובן קסטרו

התהליכים המשמעותיים של השבוע:

1. השמש בזווית מדויקת לכוכב אורנוס התזזיתי.
2. מרקורי בזווית מתח של 150 מעלות לכוכב יופיטר.
3. מרס בזווית פעולה של 90 מעלות לסטורן הנוקשה.
4. ונוס בזווית עימות של 180 מעלות לפלוטו היצרי והכוחני.
5. ונוס עוברת ממזל סרטן למזל אריה.

הזוויות הקשות של השבוע:
אפשר לומר שהשבוע אנחנו צפויים לשלוש זוויות כאלה (לפחות), אבל אין ספק שהמסוכנת ביותר - אולי בגלל שהיא פחות צפויה משלושתן - זו הזווית של השמש בזווית פעולה לאורנוס התזזיתי. זו אחת הזוויות שיכולה בקלות להוציא אותנו מהכלים, אך במקביל גם לגרום לנו לחייך בהפתעה באופן כזה או אחר.

השמש מהווה את גרעין האנרגיה העוצמתי שמזין את כולנו. אורנוס הוא כוכב השינויים האינטנסיבי והמפתיע. כשנוצרת בין השניים האלה זווית פעולה, אורנוס יוצר קצרים בתקשורת האנרגטית של השמש והשינויים האלה משנים במהירות גם את מצבי הרוח שלנו. תחת הזווית הזו הכל הופך מהיר, אינטנסיבי ובעיקר עצבני. האנרגיה העצבנית הזו תשפיע עלינו כל השבוע ותגרום לנו לקבל החלטות תחת לחץ כששיקול הדעת שלנו אינו במיטבו.

שינויים פתאומיים בסדר היום הציבורי עלולים להופיע, שינויים בפוליטיקה ואולי גם התגברות של מעשי האיבה של שכנינו, שכן הלחץ מסוף השבוע רק ילך ויגבר. לכן עלולה להגיע גם עליית מדרגה בפעילות המלחמתית, עם הזווית הזו - והפתיל הקצר שהיא מביאה לכולנו.

זהירות - זו מילת המפתח גם של השבוע הזה וכדאי לזכור שכל תרחיש בעצם אפשרי - הזווית הזו משפיעה משני צדי הגבול ועל כולנו.

מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות אריה, דלי, שור ועקרב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
זהירות. ShutterStock
כדאי להיזהר השבוע - כי כל תרחיש אפשרי/ShutterStock

הזווית הקשה השנייה של השבוע - זו זווית הפעולה בין מרס, כוכב האקשן, לבין סטורן הנוקשה. תחת הצמידות של הכוכבים מרס ואורנוס התפתחה לה כל הפעילות הלוחמנית של השבוע, צברה כוחות ומטענים - עד שהתפוצצה בסופו, אולם הכתובת הייתה על הקיר עוד הרבה לפני כן.

כעת עובר מרס שינוי משמעותי: זווית הפעולה עם סטורן לא מביאה איתה פתיל קצר, אלא להיפך: תחושת של תסכול כשדברים לא מתקדמים וזורמים אלא נעצרים. הזווית הזו נקראת באופן אירוני זווית של סטופ-גו: מצד אחד הדחף לרוץ קדימה ומצד שני - הדחף לעצור וללכת אחורה. המינוח הרווח למצב אנרגטי שכזה הוא פול גז בניוטרל והוא משפיע על כולנו: מצד אחד אנחנו רוצים לנוע ולפעול, ומצד שני - נאלצים לעצור, לחשוב שוב ולחשב מסלול מחדש.

יש מצב שכולנו נסבול מכך כעת, גם בגלל המצב הלוחמני והלחצים שיופעלו משני הצדדים להמשיך - ולעצור, כך שבכל מקרה כולנו נחוש בסוג מסויים של תסכול כזה או אחר. גם בעשייה שלנו נרגיש כוחות מנוגדים השבוע ופה ושם נחוש כאילו העולם שממול עוצר אותנו, תוקע אותנו, לא מבין או לא מכיר בנו וכאילו מתעקש לתקוע לנו מקלות בגלגלים. זה יכול לקרות מבחינה פוליטית, גלובלית או מקצועית ואפילו חברתית - שתי המגמות האלה יפעילו את כולנו השבוע ובעוצמה.

מה עושים? נושכים שפתיים, ומנסים להסתגל לקצב הדברים ההפכפך, להתגמש ולגלות יוזמה דווקא במצבים שמכבידים עלינו ומונעים מאיתנו לזרום קדימה, רגשית ומקצועית.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות טלה, גדי, סרטן ומאזניים.

הזווית השלישית הקשה של השבוע - זווית העימות שבין ונוס הרגשית לבין פלוטו היצרי והכוחני. זו זווית רגשית מאוד והיא מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה. כמו הזווית בין השמש לאורנוס - גם פתיל קצר ותגובות קיצוניות ללא שיקול דעת אמיתי. הזווית הזו פועלת בעיקר בזוגיות ובמערכות היחסים הקרובות שלנו. כעת כל דבר וכל מילה עלולים לגרום לנו להגיב בעוצמה ובחוסר פרופורציות - ולעיתים גם באלימות מילולית וחס וחלילה יותר מזה.

אנחנו עלולים לפגוש השבוע לא מעט מצבים טעונים בין בני זוג, בני משפחה, שותפים או בני ברית, שבו הכעס או התחושה שהקשר אינו מספק עלול להכריח את הפרטנרים להיכנס לויכוחים, עימותים ואפילו תקשורת מילולית אגרסיבית ויותר מזה כשנדמה שלאחד הצדדים אין לו פרטנר אמיתי בזמנים של לחץ ומצוקה.

מצד שני, הזווית הזו יכולה להביא גם למצבים הפוכים: אנשים יכולים דווקא עכשיו לעשות מהפכים רגשיים כשהם ניצבים בפני החלטות משמעותיות ביחסים ובכלל - ולפעול בהתאם. ניקוי משקעים רגשיים ושיחות עומק שמנקות אותם זו בהחלט אפשרות תחת הזווית הזו.

בנוסף לכך, גם הזווית הזו עלולה לתרום להקצנת התהליך שהחל בשבוע שעבר וניצת בסוף השבוע: כשהולכים עד הסוף מבחינה רגשית, הצד שמנסה להחזיר פרופורציות ולפעול באופן שפוי ויציב פעיל הרבה פחות. סטורן לבדו לא יכול לעצור את מרס אלא רק לגרום לו לתסכול נוסף ובמצב כזה גם קונפליקט בין ונוס לפלוטו עלול להביא איתו הקצנת תהליכים של אחד מהצדדים. לפעמים דווקא הקצנה שכזו, שגורמת לצדדים להבין שהמקום שהם דוהרים אליו עלול להיות הרסני לשני הצדדים, יכולה לסיים את העימותים, הויכוחים וכל השאר באופן מפתיע.

אז מה עושים? מנסים לשמור על איזון ואיפוק ביחסים, גם כשהדברים גולשים למקומות לא קלים, שומרים על דיאלוג מכובד גם כשהויכוח מתלהט ולא נכנסים לפינות של החלטות קיצוניות השבוע אלא מחכים לשבוע הבא. לפחות.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזווית? מזלות מאזניים, שור, טלה, סרטן, גדי, עקרב, אריה ודלי.

לעוד תחזיות ועדכונים של האסטרולוג יאיר טריבלסקי לחצו כאן >>

ריב. ShutterStock
פתיל קצר ותגובות קיצוניות ללא שיקול דעת אמיתי/ShutterStock

התקשורת השבוע

התקשורת שתהיה לנו השבוע היא מתוחה ועצבנית: מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, יוצר זווית מתח של 150 מעלות עם כוכב יופיטר. לכאורה זו אמורה להיות זווית חיובית: יופיטר, כוכב השפע, מביא איתו בדרך כלל גישה אופטימית ורצון להתרחב, לפעול ולהשפיע.

אולם, בזווית פעולה אקטיבית הכל הופך להיות יותר מדי: יותר מדי ציפיות, אופטימיות שמגיעה בגלים ונופלת ואכזבות כשתוצאות הפעולות אינו מצדיקות את הגישה האופטימית, אלמנט שעלול להביא לתסכול.

עשיית יתר אינה פותרת בעיות במקרה שכזה אלא רק מקצינה את תחושת התסכול ומכאן עלולים להיגרם גם הפסדים כספיים, מצבי רוח עולים ויורדים במהירות ותחושות של פספוס והחמצה.

אף על פי כן, יש יכולת לקחת משהו טוב מהזווית הזו - הדרייב שהיא יוצרת להכיר אנשים חדשים, לשתף בתכניות ובחלומות ולהריץ קדימה תכניות פעולה שאם יעשו באופן מתוכנן ומאורגן ובעזרת אנשים אחרים - הן גם יכולות להצליח, בעיקר בכל מה שקשור למילים, לתכניות, לרעיונות וליכולת השכנוע של זה שמדבר ומנסה לדחוף דברים קדימה. אם הדברים יעשו בדרך הזו - זה אפשרי.

מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות תאומים, בתולה, קשת ודגים.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל סרטן העדין, המשפחתי והמופנם אל מזל אריה האסרטיבי והאופטימי. במזל סרטן הביאה איתה ונוס ויברציות עדינות ורגשניות ומינון גבוה של נוסטלגיה, משפחתיות, זיכרונות עבר וצורך להתחבר מחדש לבסיס ולשורשים.

גם כל הרומנטיקה שונוס הביאה לכאן היתה עדינה ומופנמת - וחלקה הגדול משפחתי וביתי עם דגש חזק על המילים "הגנה" ו"ביטחון". כשהיא עוברת למזל אריה, וונוס משתנה מאוד ואיתה גם משתנים אנחנו או לפחות אותו חלק בחיינו שעוסק ביחסים ובאהבה. כעת מקבל החיזור של ונוס כיוון הרבה יותר דינמי, אסרטיבי ובעיקר יוזם. האנרגיה הגברית השמחה של מזל אריה עושה לנו טוב וגם הדייטים עכשיו יותר שמחים משחקיים וכיפיים - פחות רציניים ונוגים.

יוזמה ופעולה - זו הגישה כעת בכל מה שקשור לרומנטיקה. בעוד שבמזל סרטן החיזור והקשר הוא עדין ורגשני מאוד, הרי שבמזל אריה החיבור לגוף הופך טבעי וישיר יותר ובכלל ההתייחסות לגוף הפיזי מקבלת עכשיו דגש חזק. כעת אפשר לא רק לשבת בבתי קפה ולדבר על החיים, אלא גם לעשות פעילויות פיזיות וספורטיביות יחד ואפילו לטייל וליהנות מנופים אחרים תוך שאנחנו נפתחים זה לזו באופן טבעי: מזל אריה הוא מזל פשוט בבסיסו, כלומר הוא מקבל את החיים כפי שהם בדרך כלל וזורם איתם - ולא מתחשבן עם עצמו ועם ביקורתיות פנימית במינון גבוה, אלא פשוט עושה. זמן לתת לאהבה עכשיו טאץ' פיזי וברור יותר - ולפעמים לאפשר גם לגוף ליהנות למרות שהנפש זקוקה לעוד זמן כדי להירגע או להיות בטוחה.

במזל אריה, ונוס פשוטה, בסיסית, בריאה ושמחה יותר, אבל מאבקי שליטה עלולים להתעורר פה ושם כשהאגו - אחד המרכיבים החשובים של המזל הזה - עלול לעבוד פה שעות נוספות, להתעקש על הדברים כפי הוא רוצה או על המילה האחרונה - ולקלקל הכל. לכן כדאי לזרום כעת כמה שיותר ולא לקלקל את הזרימה הטבעית הזו באגו פעיל מדי, בתכנונים משפחתיים ארוכי טווח או בחשבונאות קטנונית וביקורתיות מוגזמת. לב פתוח - ויוצאים לדרך. כל מה שנותר זה לאחל שיהיה שבוע נעים וטוב לכולנו, למרות הזוויות הלא קלות.

ונעבור למזלות?

הורוסקופ. ShutterStock
כל הרומנטיקה שונוס הביאה לכאן היתה עדינה ומופנמת - וחלקה הגדול משפחתי וביתי עם דגש חזק על המילים "הגנה" ו"ביטחון"/ShutterStock

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה

שבוע מתסכל עלול לעבור עליכם, טלאים, כשזווית פעולה בין מרס, שליט המזל שלכם, לסטורן הנוקשה עוצרת תהליכים ומכריחה אתכם לשקול צעדים הקשורים לנושאי כספים וארגון. סבלנות היא מילת המפתח.

מזל טלה. ShutterStock
מזל טלה/ShutterStock

שור

גם כוכב מרס וגם אורנוס התזזיתי ממשיכים לנוע במזל שלכם והשור הרגוע שלנו עלול להגיב בעצבנות וחוסר שקט. נסו לתעל את האנרגיה הזו לעשייה ממוקדת מטרה ואל תאפשרו לכעסים ולתסכול להרוס יחסים.

מזל שור. ShutterStock
מזל שור/ShutterStock

תאומים

מרקורי, שליט המזל שלכם, שוהה בבית המשפחה אבל יוצר זוית אמביציוזית עם כוכב יופיטר. זהו זמן לחשוב בגדול אבל להיזהר עם הפעולות שלכם: אופטימיות יתר עלולה לגרום לאכזבות ולתסכול.

מזל תאומים. ShutterStock
מזל תאומים/ShutterStock

סרטן

ונוס הרגשית עוזבת את המזל שלכם אחרי חודש רגשני וסנטימנטלי ועוברת לבית הכספים. חשוב כעת לא לאבד את הראש במסע קניות רגשי ובעיקר לא לבזבז כספים שלא לצורך. זמן להתארגן מחדש בחשבון הבנק.

מזל סרטן. ShutterStock
מזל סרטן/ShutterStock

אריה

השמש, שליטת המזל שלכם, ממשיכה לנוע במזל שלכם ואליה מצטרפת השבוע גם ונוס הרגשית. הצירוף של שתי אלה יכול להביא איתו גם אופטימיות וגם הצלחה ביוזמות חדשות, אם תפעלו באופן מדויק וחכם - ולא תבזבזו אנרגיה לריק.

מזל אריה. ShutterStock
מזל אריה/ShutterStock

בתולה

מרקורי, כוכב התקשורת, שוהה כעת במזל שלכם ומאפשר לכם להיות תקשורתיים מתמיד. זהו זמן מצוין לדבר על מה שחשוב באמת, לשתף ולחלוק, ואם תוכלו להוריד את הציניות ולפתוח את הלב - המילים החמות יעבדו עבורכם.

מזל בתולה. ShutterStock
מזל בתולה/ShutterStock

מאזניים

ונוס, שליטת המזל שלכם, עוברת השבוע למזל אריה המאכלס את הבית החברתי שלכם וזהו מיקום שמאפשר לכם לחדש קשרים חברתיים שקצת נעלמו לאחרונה ובעיקר להכיר אנשים חדשים ולפתח קשרים חדשים במעגלים החברתיים שלכם. קחו יוזמה.

מזל מאזניים. ShutterStock
מזל מאזניים/ShutterStock

עקרב

אל בית הקריירה שלכם, שם נמצאת גם השמש, עוברת השבוע ונוס הרגשית והשתיים האלה גם מגבירות את הקסם האישי שלכם וגם יכולות לעזור לכם לקדם תכניות ויוזמות שחשובות לכם. זה הזמן להעביר הילוך - ולרוץ קדימה.

מזל עקרב. ShutterStock
מזל עקרב/ShutterStock

קשת

מעברה של ונוס הרגשית למזל אריה ומיקומו של מרקורי כוכב התקשורת בבית הקריירה שלכם מצביעים על שבוע אמביציוזי עם כמה אפשרויות מעניינות לשיפור ושדרוג יחסים, קשתים. זה בדיוק הזמן לקדם את מה שחשוב לכם באמת - ולהרחיב אופקים.

מזל קשת. ShutterStock
מזל קשת/ShutterStock

גדי

ונוס הרגשית עוזבת את בית היחסים שלכם אחרי שעזרה לכם להשקיע בו לא מעט אנרגיה וחכמה ביחסים הקרובים. מעברה למזל אריה עלול לגרום לכם להוציא כספים שלא לצורך. שמרו על מה שיש ותנו מקום לתכניות חדשות ולאנשים שיכולים לעזור ולסייע.

מזל גדי. ShutterStock
מזל גדי/ShutterStock

דלי

ונוס הרגשית עוברת השבוע למזל אריה המאכלס את בית היחסים והזוגיות שלכם, שם נמצאת גם השמש, וזהו זמן מצוין - בעיקר כשמרס עוזב את אורנוס שליט המזל שלכם - לפתוח את הלב ולאפשר לאהבה להיכנס לבועה הדליית המוכרת. אם תעשו זאת בכנות ובאומץ - יש בהחלט אפשרות להפתעות.

מזל דלי. ShutterStock
מזל דלי/ShutterStock

דגים

ונוס הרגשית עוזבת את מזל סרטן המאכלס את בית הרומנטיקה שלכם ועוברת למזל אריה המאכלס את הבית המקצועי - העבודה והשירות. זהו זמן מצוין להתארגנות חדשה מבחינה מקצועית, להגדרה מחודשת של מטרות לתקופה הקרובה ולגישה חדשה לכל נושא העבודה והסיפוק שהיא מביאה, אם בכלל. זמן לעבודת עומק בנושא.

מזל דגים. ShutterStock
מזל דגים/ShutterStock

צפו בתחזית המורחבת:

רוצה להיות האסטרולוג של עצמך?

קורס Master 1 בשיטת הקוד הרגשי הייחודית שלי ילמד אותך איך להפוך את המפה האסטרולוגית שלך למקור מידע אישי, רגשי, חברתי ומקצועי - שלא תוכל לקבל בשום מקום אחר! להיות האסטרולוג של עצמך זה אומר להבין לכוון ולשלוט בחייך - ובכל צומת רגשי שתגיע אליו.

לכל הפרטים על הקורס לחצו כאן >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully