וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 31 ביולי עד ה-6 באוגוסט 2022

עודכן לאחרונה: 31.7.2022 / 9:56

מתחים, לחצים, קצרים בתקשורת וכוכב אחד - מרקורי - שנמאס לו מכל הבלאגן והדרמות וחוזר לקרקע. האם זה יעזור? עוד לא ברור, אבל מה שבטוח - זה אחד השבועות היותר מתוחים ולחוצים שהיו לנו לאחרונה

הורוסקופ. ShutterStock
הורוסקופ לשבוע הראשון של אוגוסט 2022/ShutterStock

חברים, קחו אוויר. זה הולך להיות אחד השבועות היותר לחוצים מכל אלה שהיו לנו בזמן האחרון. מה עושים כדי להתמודד עם מה שהכוכבים גורמים לנו? מחליטים להוריד הילוך ואת הרגל מדוושת הגז, מתמקדים בעובדות ולא בכעסים הפתאומיים והסחות הדעת שמלווים אותנו עכשיו - ומחפשים קורס מדיטציה אינטרנטי עד יעבור זעם.

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:
1. צמידות בין מרס האגרסיבי ואורנוס האינטנסיבי.
2. זווית מתח של 150 מעלות בין מרקורי, כוכב התקשורת, לפלוטו הכוחני.
3. זווית מתח של 150 מעלות בין מרקורי, כוכב התקשורת, לנפטון המטשטש והמערפל.
4. זווית מתח של 150 מעלות בין ונוס הרגשית לסטורן הנוקשה.
5. מרקורי, כוכב התקשורת, עובר ממזל אריה למזל בתולה.

הזווית הקשה של השבוע - זו הצמידות בין מרס, כוכב האקשן, לבין כוכב אורנוס התזזיתי. זו אחת הזוויות הקשות באסטרולוגיה: כוכב מרס מביא איתו דרייב דיסהרמוני חזק וצורך לפעולה - והוא נתקל באנרגיה האינטנסיבית בתדר הגבוה של כוכב אורנוס התזזיתי המביאה איתה ניתוקים ושינויים. כשאורנוס צמוד למרס הוא יוצר קטיעות פתאומיות ברצף ומעלה את מינון התגובות המהירות וההחלטות הפזיזות שלנו, שהופכות להיות לפעמים סוג של שליפות מהשרוול כתגובה על אירועים קטנים ונקודתיים שמקבלים פתאום חשיבות גדולה יותר מכפי שיש להם באמת.

על כן צמידות שכזו עלולה להרוס לנו בקלות לא רק את יכולת הריכוז שלנו אלא גם את השקט הנפשי, כשהיא מביאה איתה את הצורך להגיב מהקישקעס עוד לפני שהתגובה הזו עוברת דרך הראש, ולכן מינון ההחלטות האימפולסיבית שאנחנו מקבלים בפרק הזמן הזה גבוה מהרגיל, וכששיקול הדעת שלנו אינו במיטבו גם טיב ההחלטות שלנו מתקבל בהתאם.

לכן כדאי לקחת את השבוע הזה מאוד ברצינות כשאנחנו מתכננים דברים, מגדירים תכניות או מקבלים החלטות שלא רק אנחנו תלויים בהן. חשוב בזמן שכזה להיצמד לעובדות ולדבוק בהן, גם כשהמציאות הרגשית סביבנו משתנה במהירות ומפלס הרגש עולה ויורד ומפעיל אותנו ואת שיקול הדעת שלנו בעוצמה.

עובדות, מספרים, לו"ז מדויק וקרקע איתנה מתחת לרגליים - לאלה אנחנו זקוקים במיוחד בשבוע שכזה, גם כדי שלא להגיב באופן קיצוני כשדברים יוצאים משליטה, וגם כדי להיות מאוזנים ובעלי שקט נפשי מקסימלי, למרות הויברציות העצבניות שמגיעות השבוע ממקומות שונים.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות טלה, מאזניים, גדי, סרטן, דלי, אריה, שור ועקרב.

לחץ. ShutterStock
שבוע מאוד לחוץ מתחיל לו עכשיו. נסו שלא להגיב באופן קיצוני/ShutterStock

הזוויות המתוחות של השבוע

יש שלוש כאלה השבוע, שתיים מהן מופעלות על ידי מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, אחת לנפטון ואחת לפלוטו - וזווית נוספת מופעלת על ידי ונוס לסטורן הנוקשה.

הזוויות של מרקורי:

מרקורי בזווית מתח לכוכב נפטון - זו אחת הזוויות שגורמת לתקשורת שלנו להיות רגשנית ומבולבלת, כשהמעורבות הרגשית הגבוהה שמביא איתו נפטון הופכת אותנו לתלויים במצבי הרוח שלנו - שמשתנים כעת במהירות וגורמים לנו נדנדה רגשית לא קלה ותחושה של חוסר יציבות. תחת הזווית הזו קשה לקבל החלטות הקשורות לחומר, כספים ולצד המעשי של החיים בכלל, ולכן כדאי - אם אפשר - לדחות החלטות שכאלה לשבוע הבא.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות בתולה, תאומים, דגים וקשת.

זווית המתח של מרקורי עם פלוטו - גם בזווית הזו אנו מוצאים מעורבות רגשית גבוהה מאוד, אך כאן גם מתווסף לזווית הזו יסוד כוחני ולפעמים אפילו אלים, כשהאגו מעורב כאן ולפעמים גם מקבל החלטות - דווקא כשמי שצריך לקבל אותן הוא ההגיון ולא הרגש. תחת הזווית הזו חשוב מאוד שלא להיכנס לריבים וסכסוכים מכל סוג שהוא - אלה עלולים להסלים בקלות ולגרום לריב רציני ואפילו לאלימות מילולית.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, עקרב, שור, אריה ודלי.

הזווית של ונוס:

זווית הפעולה של ונוס הרגשית עם כוכב סטורן הנוקשה - זו זווית שיש לה אימפקט רגשי לא קל עלינו, כמו כתף קרה שאנחנו מקבלים דווקא כשאנחנו זקוקים לחיוך או לחיבוק. הכתף הקרה הזו מגיעה בדרך כלל ממעורבות של הצד הפרקטי של החיים בעולמות הרגש העדינים שלנו. זה יכול להיות מצב של חסרון כספי או כלכלי שפוגע בבטחון הרגשי שלנו, אך מצד שני מכריח אותנו לפעול באופן הגיוני ופרקטי כדי לפתור בעיות כלכליות ולהחזיר את הביטחון, את הרגליים אל הקרקע, הן רגשית (ביחסים) והן כלכלית (בחשבון הבנק), אלמנט נוסף שונוס אחראית עליו. אפשר לומר שהזווית הזו היא מעין שיעור שונוס מעבירה אותנו דרך סטורן, שיעור שאומר שגם כשפותחים את הלב - לא לשכוח את הארנק, שכן הביטחון הרגשי שלנו מושג על ידי שני האלמנטים האלה במקביל.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזווית הזו? מזלות שור, עקרב, אריה, גדי, סרטן, טלה ומאזניים.

לעוד תחזיות ועדכונים של האסטרולוג יאיר טריבלסקי לחצו כאן >>

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה

זה עלול להיות שבוע מתוח במיוחד: צמידות בין מרס, שליט המזל שלכם, לכוכב אורנוס עלולה לגרום לקצרים בתקשורת, כעסים פתאומיים ופתיל קצר: חשוב ללמוד השבוע לוותר ולהרגיע - ולא להתעקש על המילה האחרונה. סבלנות.

שור

ונוס, שליטת המזל שלכם, ממשיכה לנוע במזל סרטן הרגשני המאכלס את בית התקשורת שלכם ומביאה איתה שבוע של קסם אישי, רך ויכולת להיעזר בו כדי לקדם תוכניות ויוזמות שחשובות לכם. זווית של ונוס עם סטורן מכריחה אתכם להתמקד בעובדות לפני שבורחים אל האהבה.

תאומים

מרקורי, שליט המזל שלכם, עובר לא מעט תהפוכות השבוע לפני שהוא עובר למזל בתולה המעשי ומצבי הרוח משתנים במהירות ואיתם גם התכניות שלכם, התגובות שלכם והיכולת לשנות מטרות ולהתאים את עצמכם למציאות המשתנה גם מבחוץ. דינמיות, יכולת אלתור ושמירה על יציבות - אלה המטרות שלכם.

סרטן

ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם ולהביא איתה רגישות רבה וגם רגשנות יתר ביחסים ובדיאלוג עם העולם. השמש שבבית הכספים שלכם מכריחה אתכם להתמודד עם העובדות ולא עם החלומות. מרקורי עובר בהמשך לבית התקשורת שלכם וזה הזמן להפעיל גם את המילים בחכמה ולהתמקד במטרות האמיתיות שלכם.

אריה

השמש, שליטת המזל שלכם, ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת תוך שהיא יוצרת זווית הרמונית עם יופיטר, כוכב השפע שבמזל טלה. את האנרגיה הזו אפשר להשקיע בצמיחה והתפתחות אישית השבוע ובתכניות ארוכות טווח. גם נסיעה עשויה להוות כעת משהו שיעזור לכם להיפתח לאזורי פעולה חדשים ולאנשים לא מוכרים. הרחיבו מעגלים.

בתולה

השבוע הזה נפתח קצת ברגל שמאל, כשמקבץ הכוכבים במזל אריה מכביד עליכם מאחורי הקלעים עם שלל משימות ומטלות מסוגים שונים. בהמשך השבוע עובר מרקורי למזל שלכם, משהו משתחרר שם והתקשורת שלכם הופכת זורמת, מעשית ונעימה יותר. רק סבלנות. עדיין חשוב לנקות משקעים שעוצרים אתכם מאחורי הקלעים.

מאזניים

ונוס, שליטת המזל שלכם, ממשיכה לנוע בבית הקריירה והתדמית שלכם. הקסם האישי שלכם - ביחוד הצד העדין והקסום שלו - חזק במיוחד השבוע. זווית פעולה בין ונוס לסטורן עלולה להקשות ולאכזב - ולגרום לכם להרגיש שאתם לבד במערכה. השקיעו קצת יותר מחשבה בתכנית כלכלית חכמה לטווח ארוך.

עקרב

הדרייב שלכם לעשייה ולמימוש חזק במיוחד השבוע, אבל כשמרקורי עובר מבית הקריירה שלכם לבית החברתי נראה שהגיע הזמן לעבוד קצת יותר על הקשרים שלכם ובעיקר על הקשרים עם מוסדות וארגונים בחייכם. זמן לדחוף קדימה רעיונות ויוזמות - ובעיקר למצוא לעצמכם שיתופי פעולה שיעזרו לכם לממש אותם בשטח.

קשת

משהו טוב קורה לקשתים האמביציוזיים השבוע: מרקורי, כוכב התקשורת, עובר לבית הקריירה שלכם ועוזר לכם לקדם את האמביציה שלכם ואת היכולת לדחוף דברים קדימה. זמן טוב לשפר ולשדרג תדמית ובעיקר - לדבר, לשתף, לחלוק ולתת למילים להגדיר מטרות.

גדי

ונוס הרגשית ממשיכה גם השבוע לנוע בבית הזוגיות והיחסים שלכם ולפעול באופן מרכך ואמפטי כדי לעדן את השריונות של הגדי המופנם. נצלו את המיקום הזה כדי להיפתח לרגשות עדינים, למילים רכות ולהרבה אהבה שהגדי הקשוח לא בקלות מתמסר לה. מרקורי שעובר למזל בתולה מאותת על הצורך בנסיעה שמחה שתשנה את מצב הרוח ותביא איתה מטרות חדשות וגישה שונה ומאפשרת.

דלי

השמש ממשיכה לנוע בבית היחסים שלכם וזהו הזמן להגדיר מחדש את המקום הרגשי שבו נמצא כעת כל אחד מכם. צמידות טעונה בין אורנוס, שליט המזל שלכם, לבין כוכב מרס האגרסיבי עלולה לגרום לשבוע עצבני וחסר מנוח, ריבים קטנים ודרמות מיותרות - וגישה תוקפנית וחסרת סבלנות. חשוב כעת לא לנתק קשרים אלא לדבר ולשתף. זמן טוב לרעיונות מבריקים ולתובנות חדשות.

דגים

זווית מתח בין מרקורי לנפטון עלולה להביא איתה תקשורת רגשנית אך מבולבלת ולא ברורה - וכמה החלטות גרועות כששיקול הדעת המעשי שלכם אינו במיטבו. בהמשך - כוכב מרקורי עובר אל בית הזוגיות והיחסים שלכם ומאפשר לכם לתרגם למילים את כל הרגשות שתחוו השבוע.

צפו בתחזית המורחבת:

רוצה להיות האסטרולוג של עצמך?

קורס Master 1 בשיטת הקוד הרגשי הייחודית שלי ילמד אותך איך להפוך את המפה האסטרולוגית שלך למקור מידע אישי, רגשי, חברתי ומקצועי - שלא תוכל לקבל בשום מקום אחר! להיות האסטרולוג של עצמך זה אומר להבין לכוון ולשלוט בחייך - ובכל צומת רגשי שתגיע אליו.

לכל הפרטים על הקורס לחצו כאן >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully