וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תעזרו בטארוט כדי לפענח האם הדייט שלכם מתאים לכם?

כיצד נוכל לדעת דרך שימוש בקלפי הטארוט האם הגבר או האישה שזה עתה הכרנו הם בדיוק כפי שהם מציגים את עצמם או שמא יש שם דגלים אדומים חבויים? ואיך כל זה קשור לבושם? הנה הפרטים

דייט. ShutterStock
מי אתם באמת? דרך קלפי הטארוט תוכלו לקבל מושג/ShutterStock

אתם חייבים להודות בזה: אחד הדברים שאנחנו הכי רוצים לדעת זה האם האנשים בחיינו - הדייטים, בני הזוג, החברים והקולגות - באמת נכונים לנו לטווח ארוך, להבין "מה הקטע שלהם" ואם כדאי לנו לקחת סיכון ולהכניס אותם אל חיינו?

למעשה בכל קשר אישי יש שלוש רמות של היכרות (פלוס-מינוס) - שטחית, בינונית ועמוקה. בעיקר יש שלוש רמות של אישיות שאדם חושף בקשר שלנו בהתאם: הרמה הראשונית השטחית והבולטת היא מן הסתם זו שניחשף אליה בהתחלה ונפגוש בה רוב הזמן, אולם אל הרמות החשובות, אל תווי האישיות הכי חשובים - אנחנו נחשפים רק בהמשך ורק כשאנחנו כבר קשורים למי שמולנו.

בואו נדגים: כולנו מכירים בשמים נכון? בושם ורדים למשל מריח נפלא, אבל בבושם כזה אין רק ורדים. יש כמה וכמה צמחים שנחשפים בשלבים שונים של "לבישת הבושם". כשאנחנו רק משפריצים על עצמנו בושם, נריח בהתחלה את הוורד, אחרי שעתיים דווקא יצוץ ריח של יסמין (שהיה שם כל הזמן) ורק אחרי 4 שעות נריח את הריח השורשי העצי והעמוק יותר של הענבר שמצוי באותו הבושם ממש.

אותו הדבר קורה כשאנחנו מכירים אדם חדש ולא רק בן זוג פוטנציאלי, אלא בכלל - בני אדם. בהתחלה אנחנו נחשפים לתו האישיות הראשוני שלהם - נגיד לעובדה שהם מעין ליצנים סופר מצחיקים כאלה, אחר כך אולי נגלה שהם עובדים עם ילדים בסיכון - וכך נבין שיש הרבה רצינות ועומק מאחורי ה"צחוקים" שלהם, ורק בסוף נכיר את הרובד הנסתר שבהם והאפשרויות רבות - אולי הם סובלים מהתמכרות, או שיש להם בכלל כישרון כתיבה חבוי, אולי הם אנשים שלא יכולים להתחייב או להיפך נאמנים בטירוף - את זה נגלה רק במעבה הקשר, כשכבר נכיר היטב.

בושם. ShutterStock
אל תשפטו על פי הריח/ShutterStock

הבעיה היא שאנחנו לא יכולים לדעת את כל זה על ההתחלה. אנשים הם לא בקבוק בושם שעליו רשומים כל הרכיבים, לצערנו. אנחנו מכירים תו מסוים נוסף באישיות של החבר שלנו רק כשהסיטואציה מאפשרת זאת וזה לא קורה על ההתחלה.

רוני, תלמידה באחד הקורסים, התבאסה קשות כי היא "קשקשה" קצת עם בחור שהכירו לה. הם קבעו דייט אבל הוא דחה אותו. בהתחלה היא הבינה את מצבו כי הוא רופא והוא בטח עסוק, אלא שעכשיו הוא גם הפסיק להתכתב והוא הבריז לה בפעם השנייה. כשעשינו פריסת קלפים על הבחור, גילינו שהוא מיוצג על ידי קלף נסיך החרבות. כלומר, למרות שהבחור רציני מאוד בעבודה שלו ורציני לגבי לימודיו, לגבי קשרים הוא כנראה דווקא פחות רציני. במילים אחרות, אם התווים הבולטים שבו הם רצינות וכובד ראש, התו שמסתתר מתחת הוא דווקא תו של חוסר רצינות במערכות יחסים. לכן, לפחות בשלב זה, רוני צריכה לשים את הרופא היפה בצד ולהתמקד ב"תו החשוב" - התו שמראה לנו איזה מין בן זוג הוא יהיה.

כשאנחנו פוגשים אדם שמוצא חן בעניינו, אנחנו בקלות שוכחים לשאול את עצמנו: "האם האדם הזה יהיה טוב אליי ויענה על הצרכים האישיים שלי?" ודעתנו מוסחת על ידי התווים השטחיים, "ריח הוורדים" הראשוני בבושם שהסנפנו שגורם לנו לסחרחורת של התאהבות. רוני החליטה - ובצדק - להרפות ולהמשיך הלאה לחלוטין. המקרה הזה הוא מקרה קל יחסית כי רוני עוד לא מאוהבת ומחויבת, היא רק קצת התאהבה בפנטזיה של "הרופא היפה".

עוד בוואלה!

מה ההבדל בין סתם קריאה בטארוט לאומנות של ממש? הנה 3 הסודות

לכתבה המלאה
טארוט קלף נסיך החרבות page of swords. וואלה!, מערכת וואלה!
קלף נסיך החרבות/מערכת וואלה!, וואלה!

אז איך נשתמש בידע של הקלפים כדי לפצח את מי שעומד מולנו?

בעזרת קלפי הטארוט נוכל להבין דינמיקה ביחסים בין אישיים, לבדוק מה מפעיל את האדם שמולנו ואיפה הוא ניצב במערכת היחסים - לא כדי לרגל אחריו או לחשוף אותו, אלא כדי להבין כיצד לעבוד איתו, איזו גישה לנקוט ואיך להתנהל מולו באופן הכי מועיל. אנחנו נרצה להבין איזה מין טיפוס הוא ואיפה עלינו "להיזהר" באינטראקציה, או לחילופין, איזו גישה תוציא ממנו ומהקשר את המיטב?

שאלה חשובה לא פחות היא כיצד לא נרצה להשתמש במידע הזה? לא נרצה כמובן ליצור איזו דעה קדומה נחרצת מראש. אם אנחנו רוצים להכיר מישהו ולתת לו צ'אנס, אנחנו נעשה זאת גם אם הקלפים שלו לא משהו - תרתי משמע. אנחנו פשוט ניקח את כל המידע בחשבון ונזהה הרבה יותר מהר נורות אדומות או צורך בשינוי גישה בעת הצורך. המטרה אינה להימנע מאינטראקציות אלא לברור אותן ולבחור נכון יותר, להתאים את עצמנו ולהיות ערוכים.

הקלפים עוזרים לנו להחליט כי הם מראים לנו את כל התווים של הסיטואציה ולא רק את התווים השטחיים. למעשה, לרוב הקלפים דווקא מראים לנו בדיוק את התווים שאנחנו עוד לא רואים! בדיוק בגלל זה הם עוזרים לנו לעשות את ההחלטה הנכונה, לראות מעבר לפסאדה או למראית העין, לראות את הלב של הסיטואציה, את העניין האמיתי או את תווי האישיות הנסתרים באדם מולנו.

הכותב הוא מנדלבוים שגיא. מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully