וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיסטיקנית העיוורת עמדה בהצלחה במחצית מהתחזיות שלה ל-2022 - וזו סיבה להילחץ

20.7.2022 / 23:47

אחרי שחזתה לכאורה את המלחמה באוקראינה - נראה שהמיסטיקנית העיוורת המתה באבה וונגה קלעה נכונה לשתי תחזיות נוספות שלה לשנת 2022. יש עוד שלוש נבואות שלה שנותר לחכות לראות אם יקרו - ואולי כדאי שנתפוס מחסה כי הן די מטרידות

הנבואות של באבה ונגה שהתגשמו/Ancient Aliens: Baba Vanga | History

בתחילת השנה חשפנו עבור קהל המאמינים של המסיטיקנית העיוורת המתה באבה ונגה את 6 התחזיות המטרידות שלה לשנת 2022. מוקדם יותר השנה התברר לנו שאחת התחזיות שלה התגשמה לכאורה - כשזו ציינה בנבואתה: "כולם יופשרו, כמו קרח. רק אחת תישאר ללא נגיעה - תהילתו של ולדימיר, תהילת רוסיה" - וככל הנראה דיברה על המלחמה באוקראינה (מן הסתם אפשר לקשר את דבריה גם לאירועים אחרים, אבל רבים ממאמיניה רואים בזה מימוש נבואה). כעת מתברר שהמיסטיקנית חזתה נכונה שתי תחזיות מטרידות אחרות שלה לשנת 2022, כך שאם היא תמשיך בקצב הזה - כנראה שהמשך השנה לא הולך להיות מזהיר עבורנו.

ב-Lad Bible טוענים כי תחזיותיה המוקדמות של המתקשרת האגדית מתממשות כעת ברחבי העולם. אחת מהן נוגעת לשטפונות אינטנסיביים שיכו במספר מדינות באסיה ואוסטרליה. היא "עמדה בהבטחותיה" לאחר דיווחים על חלקים מאוסטרליה שהוצפו מוקדם יותר השנה והובילו לפינויים המוניים. התחזית השנייה שלה נוגעת לערים שיסבלו ממחסור במים כתוצאה מבצורת - וגם זה קורה כרגע באירופה. News Corp מדווחת כי פורטוגל ביקשה מאזרחיה להגביל את השימוש במים, ואיטליה עוברת כעת את הבצורת החמורה ביותר שלה מאז שנות ה-50. אם נסמוך על כך שבאבא ידעה בדיוק על אירועים אלו ולא זרקה לאוויר שיטפונות ובצורות כאירועים קיצוניים שסביר להניח יקרו מתישהו בערים מסוימות - נראה שיש לנו עוד 3 תחזיות לדאוג מהן השנה.

באבה ונגה. פייסבוק, צילום מסך
באבה ונגה ממשיכה להפתיע?/צילום מסך, פייסבוק

באבה מנבאת לנו התפרצות עולמית של נגיף קטלני חדש שיגיע הפעם מסיביר, פלישת ארבה קטלנית בהודו ופלישה חמורה אפילו יותר של חייזרים שיקחו עמם שבויים. פחד אלוהים.

המיסטיקנית שלנו נולדה ב-1911 ועל אף העובדה שהיא נפטרה כבר ב-1996, היא עדיין עולה לכותרות מדי שנה עם נבואותיה מעבר לקבר. כשהיא עוד הייתה בחיים, היא סיפרה בפתיחות על חייה - כשלדבריה הם השתנו לחלוטין בילדותה כאשר נסחפה בידי סופת טורנדו שהותירה אותה עיוורת. עם זאת, מאז אותו מאורע, היא ניחנה לדבריה ביכולות לראות את העתיד. היא הותירה מאחוריה תחזיות הרסניות יותר ופחות עד שנת 5079, אז לכאורה העולם יגיע לסופו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הנה כל התחזיות שלה ל-2022:

על אף שרבות מהתובנות שלה היו רחוקות מלהתממש, כמה מהן התגשמו בדיוק מפתיע. המובילה ביותר הייתה זו הנוגעת לפיגועי ה-11 בספטמבר. היא אמרה ב-1989 שאמריקה תפגע מ"שתי ציפורי פלדה" ב-2001. רבים ראו קשר בין דבריה למאורעות ה-11 בספטמבר. מאמיניה סבורים גם שהיא חזתה את הצונאמי באוקיינוס ההודי ב-2004, את בחירתו של ברק אובמה לנשיאות, את התפרקות ברית המועצות ואת האיחוד מחדש של מזרח ומערב גרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully