וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית חולים "רדוף רוחות" הבריח את המבקרים

19.7.2022 / 23:42

קבוצה של ציידי רוחות רפאים טוענת כי נותרו כה מבוהלים מביקור בבית החולים שטיפל בעבר בחולי אבעבועות שחורות, שהם נאלצו לסיים את חקירתם ארבע שעות מוקדם יותר

רוח רפאים תוקפת חתול סקרן/Tik Tok / stardustannie

צוות של מומחי תופעות על טבעיות השיג הרבה יותר ממה שציפה לו בזמן שחקר את בית החולים לשעבר בו אושפזו חולי אבעבועות שחורות.

טוני פרגוסון וצוות ציידי רוחות הרפאים שלו ביצעו את חקירתם במקום שנקרא בעבר "הבניין הסופי", בבית החולים בלייק, גוספורט. הבניין המפחיד הזה שימש כבית חולים למטופלי אבעבועות שחורות לפני יותר מ-100 שנים - ויש מי שמאמין שהוא מוקד לפעילות על טבעית. מספר החולים שנפגעו מהנגיף המדבק מאוד היה כה גדול, שגופות מתות הונחו על הדשא בחוץ מכוסות בשקיות.

טוני רצה לחקור את האזור במשך זמן רב, שכן הוא היה מודע למוניטין המאיים שלו. עם זאת, בסופו של דבר הוא והצוות שלו נבהלו כל כך בחקירתם, שהם נאלצו לסיים את ביקורם שם ארבע שעות מוקדם יותר.

הנה מה שקרה שם:

טוני בן ה-37, מסאות'המפטון, המפשייר אמר: "שמענו הרבה קולות שאמרו לנו 'תהרוג אותה' ו'תפוס אותה'. יצאנו מוקדם משם, כי זה נהיה מאוד מרושע. התכוונו להישאר עד 3 בבוקר אבל עזבנו בשעה 23:00 אחרי שהגענו בשעה 19:00 כי זה נהיה די אינטנסיבי. יש הרבה מקרי מוות שהתרחשו שם - אבעבועות שחורות, התאבדות, שבויי מלחמה - אז יש לך כל כך הרבה מקרי מוות מזמנים שונים".

הוא הוסיף: "היה חדר שנקרא החדר האפל שהרבה אנשים נכנסים אליו ומשתמשים בלוח ויג'י, שנועד לתקשור עם ישויות שונות במהלך סיאנס. יתכן שמשם הגיעה כל האנרגיה המרושעת. לוחות ויג'י מביאות איתן דברים שליליים. נכנסתי לחדר האפל לבד ויכולתי לשמוע בבירור קולות שם איתי. זה לא הרגיש טוב והיו הרבה רעשי דפיקות לא מוסברים. הרגשתי משהו נוגע ברגל שלי לעתים קרובות. לא יכולתי לראות כלום אבל נשארתי רגוע".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

צפו בתיעוד המלא מתוך בית החולים

"הבניין הסופי" הפך לבית חולים לאבעבועות שחורות בשנת 1903, עם חולים שהובאו מבית החולים בלייק הנמצא כ-280 מטרים משם. לטוני, חוקר על טבעי במשך 12 שנה, הצטרפו אשתו בב בת ה-59 וחבריו החוקרים דבי מקאל, 51, ואמילי קאוול, 38, מ-Ghost2Ghost. הוא הוסיף: "מה שזה לא היה שם, נראה שהוא חיפש את הנשים. הנשים היו מאוד לחוצות כשאמרתי להם שניתן לשמוע את הקולות אומרים 'תהרוג אותה' ו'תתפוס אותה'. דבי הרגישה שנגעו בה ודחפו אותה כמה פעמים במטה להפחיד אותה. אנחנו מיומנים ולא נבהלים יותר מדי מדברים כאלה. שם זה באמת היה קיצוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully