וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפ שיעזור לכם להתמודד עם הצד האפל של השותף שלכם - לפי המזל שלו

3.7.2022 / 23:30

לגור עם שותפים עשוי לפעמים להיות סיוט, בעיקר כי לא תמיד קל לנו להבין את הראש של השותף שלנו. האסטרולוגית מונישה הולמס טוענת שכדי להבין אותם טוב יותר וללמוד לחיות איתם בהרמוניה, כדאי להציץ רגע במזל שלהם

שותפים. ShutterStock
הטיפ המוצלח ביותר למגורים עם שותפים - לפי המזל שלהם/ShutterStock

זה לא פשוט לגור איתו. הוא לא בן או בת הזוג שלכם, ברוב המקרים הוא גם לא החבר הכי טוב שלכם. למעשה לרוב הוא אדם זר שאתם רק לומדים להכיר. אנחנו כמובן מדברים על מגורים עם שותפים: כל מי שגר עם אחד או שניים (או שלושה) כאלה בדירה אחת יודע כמה מורכב זה יכול להיות. הרבה פעמים אתם מוצאים את עצמכם מנסים לאזן את ההרגלים וההעדפות שלכם כדי לשמור על הרמוניה ולא להביא לפיצוץ איתם.

מכיוון שאסטרולוגיה היא מסגרת שיכולה לשפוך אור על היבטים רבים באישיות שלנו, היא יכולה לסייע לנו להבין מה הדבר החשוב ביותר אצל השותף שלנו כשזה מגיע למגורים משותפים. מונישה הולמס, אסטרולוגית ועובדת סוציאלית, בחנה את מיקומם של השמש, הירח והכוכבים ופענחה מהי האסטרטגיה הטובה ביותר למגורים לצד כל אחד מהמזלות שבגלגל המזלות. בשיחה עם Well + Good היא הזכירה שעל אף שגלגל המזלות בהחלט מספק כלים שעוזרים להבין את השותף שלכם טוב יותר - הוא אינו קורא מחשבות ולרוב פשוט כדאי לתקשר ולשאול שאלות.

הנה הטיפ הטוב ביותר של הולמס לחיים עם שותף - לפי המזל שלו:

טיפ למגורים עם מזל טלה: נסו לא להיות שיפוטיים

"מזל טלה זקוק לשותף מאוד לא שיפוטי", אמרה הולמס והוסיפה שעדיף לא להיטפל לקטנות ולא להגיד להם מה לעשות, "טלה יכול להיות אגרסיבי לפעמים, אז כשהוא חוזר הביתה הוא פשוט רוצה להירגע".

מה יעזור להבטיח שהם ימלאו את חלקם במשק הבית? "זה יעזור לתלות גלגל מטלות ויזואלי קטן על המקרר", מוסיפה הולמס, "זה יעזור להם לזכור לעשות את הדברים האלה".

הורוסקופ יומי למזל טלה >>

טיפ למגורים עם מזל שור: צרו תכנית עיצוב פנים

מכיוון שמזל האדמה הזה נשלט על ידי וונוס, כוכב האהבה והיופי, בני מזל שור מתגאים בסביבה הביתית שלהם, אומרת הולמס. "הבית הוא השתקפות של מי הם ומה הם הצליחו להשיג. במידה מסוימת, בית מעוצב יפה מרגיש להם כמו לזכות בגביע". מסיבה זו, חיים עם מזל שור מחייבים את שניכם להיות באותו דעה - או לפחות להסכים - לגבי מראה חלל המגורים המשותף שלכם.

הורוסקופ יומי למזל שור >>

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טיפ למגורים עם מזל תאומים: הבינו שתאומים עשויים לפעול אחרת בתוך ומחוץ לבית

לתאומים יש תחושה פנימית של דואליות. כשהם יוצאים הם מאוד חברתיים אבל ברגע שהם חוזרים הביתה - הם נוטים להתבודד. "בבית הם מחפשים את השקט שלהם. 'בבקשה אל תפריע לי. אני מותש מכל האנרגיה שהוצאתי'", אומרת הולמס. יתכן גם שהתאומים לא ירצו לבצע מטלות או סידורים בבית ביחד, כי הם נהנים לעשות זאת בעצמם. תנו להם את השקט שהם כל כך רוצים בו.

הורוסקופ יומי למזל תאומים >>

שותפים. ShutterStock
"תנו להם את השקט שהם כל כך רוצים בו"/ShutterStock

טיפ למגורים עם מזל סרטן: קבעו ימי ניקיון

סרטן הוא מזל אמפתי ותומך. "בבית שלהם מאוד חשוב להם מהשותפים שלהם", אומרת הולמס, "יש היבט קהילתי בסרטן, שמעריך בית הרמוני ונקי. כדי להבטיח ששניכם נמצאים און-דה-סיים-פייג', נסו לקבוע יום מטלות שבו תוכלו לבצע את כל מטלות הבית כך שהסרטן ירגיש בטוח".

הורוסקופ יומי למזל סרטן >>

טיפ למגורים עם מזל אריה: התחשבו ברגשותיהם

"בני מזל אריה מאופקים בכל מה שקשור לבית שלהם", אומרת הולמס ומציעה להתחשב בשותף האריה שלכם כי לא תמיד הוא יגיד לכם את שעל ליבו. איך? בררו איתו לפני שאתם מביאים אנשים הביתה ועדכנו אותו מראש אם אתם רואים שאתם לא מספיקים למלא אחר מטלות הבית.

הורוסקופ יומי למזל אריה >>

טיפ למגורים עם מזל בתולה: היו פתוחים להפתעות

"עם בני מזל בתולה הרבה יותר כיף לגור ממה שאנשים חושבים", אומרת הולמס, "אם אתם חיים עם בן מזל בתולה בעל חיבה לפרטים הקטנים, סביר להניח שאתם חיים עם אדם אינטלקטואלי מלידה. ככזה, ייתכן שהוא ימלא את הבית שלכם בספרים או באביזרים מטיוליו ברחבי העולם. החיים לצידו אינם משעממים לרגע".

הורוסקופ יומי למזל בתולה >>

שותפים. ShutterStock
"החיים לצידו אינם משעממים לרגע"/ShutterStock

טיפ למגורים עם מזל מאזניים: שאלו מה המשמעות של "בית" עבורם ואיך נראה בית החלומות שלהם

"יצירת בית בוגר חשובה מאוד למאזניים", אומרת הולמס, "עם זאת, אם אתם חיים עם מאזניים בעל חיבה לאסתטיקה, חשוב לנהל איתו שיחה על איך נראה בעיניו 'בית חלומותיו'. זה עשוי להיות מועיל להבין טוב יותר את התפיסה שלו כי בתור מזל שמשווע להרמוניה במערכות יחסים, ברגע שהוא יהיה מרוצה מהבית שלו - לא תשמעו ממנו יותר תלונות. הוא יחיה בהרמוניה גם איתכם. רק מדי פעם וודאו איתו שהכל בסדר".

הורוסקופ יומי למזל מאזניים >>

טיפ למגורים עם מזל עקרב: היו מאוד סבלניים

כשאתה חי עם עקרב, שקול לאשר כל דבר שהם מציעים לגבי מטלות הבית כדי שתוכל להתמודד טוב יותר עם החסרונות המתסכלים שלהם. "יכול להיות שהם פשוט לא מבינים דברים שלכם נראים הגיוניים לגמרי שיקרו בבית. אתם צריכים להיות מאוד סבלניים איתם", אומרת הולמס. אל תמהרו לסרב לגור איתם. העקרבים יכולים גם להביא טאץ' עיצובי מאוד מעניין לדירה שלכם. היא הוסיפה: "הם עשויים להעניק לבית עיצוב פנים ייחודי שאף אחד אחר לא חשב עליו".

הורוסקופ יומי למזל עקרב >>

טיפ למגורים עם מזל קשת: הגדירו גבולות בהקדם האפשרי

מכיוון שמזל קשת נחשב למזל שאוהב חופש, הוא עשוי לעשות את המינימום ההכרחי בכל הקשור למטלות הבית - כדי שיוכלו לחזור לעשות מה שהוא רוצה בלי שיגידו לו מה לעשות. מאחר שהקשת רואה בביתו היכל פתוח לכל, הוא עשוי גם להביא חפצים או יצורים מהרחוב. זו הסיבה שחשוב להציב גבולות למזל האש הזה בהקדם האפשרי. הבהירו לו עם מה אתם מרגישים בנוח ועם מה פחות.

הורוסקופ יומי למזל קשת >>

שותפים. ShutterStock
הגדי אוהב מרחב נקי. נצלו זאת לטובתכם/ShutterStock

טיפ למגורים עם מזל גדי: נסו להבין אילו משימות הם אוהבים ולא אוהבים לעשות

גם במגורים מזל גדי נותר אסטרטגי ומעשי. "הבית הוא כנראה המקום שבו הם נוהגים לנקות את הראש. זה עשוי להיות עבורם נקודת עצירה מהעולם", אומרת הולמס. בגלל זה הגדי אוהב מרחב נקי. היא הוסיפה: "הוא עשוי לסיים בעצמו את מטלות הבית או לתת לאחרים לעשות אותם, תלוי בהעדפותיו. כדאי שתבדקו איתם לפני מה הם אוהבים יותר ומה פחות כשזה מגיע למטלות הבית, אבל בדרך כלל יהיה לכם בית מאוד נקי לצידם".

הורוסקופ יומי למזל גדי >>

טיפ למגורים עם מזל דלי: זכרו שמזל דלי אוהב להתפנק

"למרות שהדלי נחשב בדרך כלל למורד של גלגל המזלות, הוא למעשה אוהב שמפנקים אותו בבית", אומרת הולמס. "בני מזל דלי רוצים שותפים לדירה שהם מאוד מפרגנים ונותנים, כי גם הם כאלה", היא מוסיפה. כדי לחיות בשלום עם מזל דלי, חשוב להציב גבולות בריאים. הם עשויים להסתובב בבית בתחתונים ולשגע אתכם. דרך הפעולה הטובה ביותר היא להודיע להם שאתם פחות מתחברים לצורת ההתנהגות הזאת "רק כדי שהדלי לא ירגיש בנוח מדי להמשיך בזה", אומרת הולמס.

הורוסקופ יומי למזל דלי >>

טיפ למגורים עם מזל דגים: הזכירו להם דברים שהם שוכחים בלי כוונה

יתכן שהדגים החולמניים ישכחו את הגבולות שהצבתם להם. הולמס ממליצה לכם לזכור שאין להם כוונת זדון. שותפכם לדירה, בני מזל דגים, לא בדיוק מנסים לחרוג מהגבולות שהצבתם מראש. הם פשוט מסתובבים עם הראש בעננים ולא זוכרים דבר. מדי פעם עליכם להזכיר להם את הגבולות האלו וגם את המטלות שהם עשויים להזניח.

הורוסקופ יומי למזל דגים >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully