וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגיש, ביתי ורומנטי: הכירו את מזל סרטן

עודכן לאחרונה: 11.6.2023 / 0:33

בני מזל סרטן רגישים מאוד, קשורים מאוד למשפחה ולבית וזקוקים להמון ביטחון. הכירו את המזל הכי מפתיע בגלגל המזלות

מזל סרטן. ShutterStock
מה אתה מזל סרטן?/ShutterStock

מזל סרטן
22/6-22/7


מה לא אומרים על הסרטנים? אומרים שהם שפוטים של אמא - והיא זו שמכתיבה להם מה לעשות, שהם שרופים של הבית שלהם וכל מה שקשור אליו, שהם מאוד מחוברים למשפחה שלהם - שחשובה להם לפעמים יותר מעצמם, שהם שפוטים של הילדים שלהם ולא מפסיקים לרוץ אחריהם בבית, שהם אוהבים לאכול - בעיקר כשיש להם מצבי רוח - ושהם יעשו המון בשביל כסף ובכלל בשביל בטחון רגשי - שאף פעם אין להם מספיק ממנו.

מה נכון מכל אלה? ראשית, הבה נכיר את המזל הזה. הסרטן שייך ליסוד המים האמוציונלי והרגשי, ולקבוצת המזלות הקרדינליים, יוצרי האנרגיה. במקרה הזה - זו אנרגיה רגשית שהוא יוצר ומניע אותה הלאה. הסרטן הוא הרביעי בגלגל המזלות. אם בטלה הילד נולד, בשור למד לאכול ובתאומים - לדבר, בסרטן הוא מבין שיש לו בית, אבא, אמא ומסגרת משפחתית.

הסרטן הוא מזל מאוד רגשי (אפילו הרגיש מכולם) וזקוק להרבה חום ואהבה סביבו. הוא מאוד קשור לבית וזקוק מאוד למסגרת של בית כשהוא מתבגר. מה שקורה בבית משפיע עליו אולי יותר מאשר על כל מזל אחר. הבית של הסרטן מסמל גם צורך חזק בבטחון רגשי, משהו שבית ומשפחה בהחלט יכולים לתת לו. אולי בגלל זה האדם הקרוב ביותר לסרטן היא באמת אמו.

מזל סרטן. ShutterStock
הסרטן הוא מזל מאוד רגשי וזקוק להרבה חום ואהבה סביבו/ShutterStock

שליט מזל סרטן הוא הירח, שגורם לשינויים במצבי הרוח של הסרטן לעיתים קרובות, לעיתים ללא סיבה נראית לעין. במפת הלידה הירח מייצג גם את דמות האם ואכן, הקשר בין הסרטן לאמו יהיה אולי חשוב יותר מכל קשר אחר, במודע או שלא במודע. אולי בגלל זה הסרטן הוא מזל מופנם יותר, רך, אמהי, מפנק כשטוב לו וקוטר לא קטן כשרע לו.

המזל הזה גם מאוד אוהב לעצב את הבית שלו ולעצב בכלל, אוהב לטפל באחרים ולהיות אם בית סביבתית לכל מי שזקוק לכזו. מסתבר שלפי כמות החברים של הסרטן המצוי - יש ים של אנשים כאלה. במקרים רבים הסרטן הוא הבית עצמו והכל סובב סביבו: ארוחות גדולות למשפחה ולכולם, שיפוצים קטנים, פרגולה שהוא בונה במו ידיו או מרפסת שסגר בכוחות עצמו - כל מה שקשור לדברים שהוא אוהב, מביא אותו להשקיע בהם ועם הרבה רגש. הרגש הזה הוא גם מה שמפעיל אותו במקומות אחרים ואולי משום כך הסרטן מאוד לוקח ללב כל מה שקשור לביקורת אישית וכללית, אבל כשהוא נעלב - הוא לא שוכח, מתחשבן לא מעט, ולוקח לו הרבה זמן לסלוח ולעבור הלאה.

אולי משום כך המילה ביטחון היא מילה משמעותית מאוד בעולמו הרגיש, הזקוק למעטפת כדי שתגן עליו. בין אם זו אהבה של אלה שסביבו, אהבתם של בני הבית ולפעמים גם התלות שלהם בו - או נושאים הקשורים לחומר וכספים שמעניקים לו את התחושה שהוא בטוח בפני תלאות החיים, שעמוק בפנים די מפחידים אותו.

הסרטן קשור גם לתרופות וארון התרופות שלו יכול בשקט לייצג בית מרקחת בינוני, בגלל הרגישות שלו לגופו ולבריאותו.

מעבר לכך הסרטן גם רומנטי מאוד, אוהב אוכל טוב, נוחות ונוסטלגיה, אספן מושבע של חפצים, מתקשר או מסמס לאנשים שהוא אוהב כמה פעמים ביום כדי לוודא שהם עדיין שם ומתרפק על העבר, גם אם העבר הזה הוא רק שבוע.

עוד בוואלה!

בני מזל סרטן: מצאנו לכם את האיש המושלם לקשר

לכתבה המלאה

למי הסרטנים מתאימים?

כפי שציינו, הסרטן טיפוס מאוד רומנטי. הוא יסתדר מאוד עם הגדי כי הם הפכים משלימים, גם עם הדגים בגלל הדמיון ביניהם ובעיקר עם השור כי הם ממש זקוקים זה לזה.

בין הסרטן לאריה יש משיכה בלתי מוסברת וזה בהחלט יכול לעבוד. עם הבתולה יכול להתפתח קשר נעים וחם ועם העקרב הוא יכול להחזיק המון שנים אם הם יעניקו האחד לשני הרבה ביטחון.

בדקו את ההתאמה הזוגית של מזל סרטן עם שאר המזלות בלחיצה כאן.

יונית לוי. ראובן קסטרו
יונית לוי היא בת מזל סרטן/ראובן קסטרו

מי עוד חוגג איתכם יום הולדת?

יובל המבולבל (23 ביוני 1972), עוז זהבי (24 ביוני 1983), נועה קולר (24 ביוני 1981), אריאנה גרנדה (26 ביוני 1993), מריאנו אידלמן (27 ביוני 1974), בן זיני (29 ביוני 1996), יהודה לוי (29 ביוני 1979), טום קרוז (3 ביולי 1962), ירדן ג'רבי (8 ביולי 1989), רביב כנר (9 ביולי 1994), ג'וזי זירה (12 ביולי 1987) ויונית לוי (12 ביולי 1977).

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully