וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 12-18 ביוני 2022

השבוע הדברים יתחילו לזרום ביתר קלות, אי ההבנות והקצרים בתקשורת יעלמו לאט לאט ונחזור לתקשר אחד עם השני ברוגע ובהבנה. אולם, שיקול הדעת שלנו לא יהיה במיטבו ולכן חשוב להיזהר

השבוע האחרון לא היה קל. זה היה שבוע מעורפל של אי ודאות, אנרגיה עוצמתית ולוחמנית שלא מצאה לה את הדרך להפוך לאנרגיה פרקטית ותחושות של תסכול. זה התבטא אישית, חברתית, פוליטית... בהחלט לא היה לנו קל.

ומה קורה השבוע? אפשר לומר שבגדול מגיע שינוי: התקשורת שלנו משתפרת השבוע כשמרקורי חוזר לעצמו ועובר למזל תאומים, אבל הדרך? פה זה הולך ומסתבך, כשנפטון מבלבל את השמש ואותנו. אין טוב בלי רע.

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:
1. מרקורי עובר למזל תאומים.
2. השמש בזווית פעולה לנפטון המטשטש והמערפל.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברו של מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, ממזל שור המעשי והאיטי השייך ליסוד האדמה, למזל תאומים התקשורתי והמהיר השייך ליסוד האוויר. את המעבר הזה נרגיש כולנו בתקשורת שלנו: הדברים יתחילו לזרום ביתר קלות, אי ההבנות והקצרים בתקשורת יעלמו לאט לאט ובעיקר - הזרימה תהיה מהירה יותר ויהיה לנו כיף גדול יותר לתקשר האחד עם השני - ועם העולם. זווית הפעולה שיצור מרקורי בתחילת השבוע עם יופיטר, כוכב השפע, גם תאיץ את הדברים בהמשכו ואפילו תביא איתה גל אופטימי מאוד, אם כי לאופטימיות הזו לא תמיד יהיה בסיס. בקיצור, מבחינת תקשורת - שבוע שיתחיל קצת ברגל שמאל אבל בהמשך - הכל יזרום וישתפר.

מי בעיקר יושפע ממעברו של מרקורי? מזלות תאומים, בתולה, קשת ודגים.

אסטרולוגיה. ShutterStock
אפשר לומר שבגדול מגיע שינוי: התקשורת שלנו משתפרת השבוע כשמרקורי חוזר לעצמו ועובר למזל תאומים/ShutterStock

לא הכל לטובה

השבוע יש לנו זווית קשוחה שאי אפשר להתעלם ממנה. מדובר בזווית הפעולה בין השמש לנפטון המטשטש והמערפל. נפטון מביא איתו ערפול, בלבול ומעורבות רגשית גבוהה במיוחד, אלמנט שמקשה מאוד על קבלת החלטות, וקושי לפעול באופן מעשי. המעורבות הרגשית הזו מביאה איתה מצבי רוח משתנים במהירות, אפס אנד דאונס, מסמוס החלטות פרקטיות וקושי להתמקד במה שחשוב באמת. נדנדת הרגש הזו מביאה איתה בעיקר תחושות של אי יציבות, תסכול ואכזבה. לכן, כששיקול הדעת שלנו אינו במיטבו, אולי כדאי לדחות החלטות משמעותיות בחיינו לשבוע הבא.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות אריה, עקרב, שור, דלי, דגים, קשת, בתולה ותאומים.

עוד בוואלה!

6 המזלות שלא אכפת להם מאף אחד מלבד עצמם

לכתבה המלאה

התחזית השבועית

טלה

כוכב מרס ממשיך לנוע במזל טלה האנרגטי אבל חוסר זוויות לכוכבים אחרים עלול לגרום לכם לחוש שאין לאן לנתב את האנרגיה העוצמתית שלכם. אל דאגה - בהחלט יש לכם. השקיעו בדברים שדחיתם עד היום וממשו את הפוטנציאל של השבוע הזה כדי לסמן וי על משימות ישנות.

שור

מתח עד אמצע השבוע בגלל הצמידות של ונוס עם אורנוס, ומאמצע השבוע - הקלה ורגיעה. השמש ומרקורי בבית הכספים שלכם מדגישים את הצורך לפעול בחשבון הבנק.

תאומים

מרקורי, שליט המזל שלכם, עובר למזל תאומים שם נמצאת גם השמש וחוגגת לכם יום הולדת. כעת אפשר גם לפעול וגם לתקשר באיכות המהירה והמילולית השמחה של התאומים. כיף.

סרטן

זוויות הפעולה בין מרס ויופיטר למזל שלכם עדיין אקטיביות מאוד והסרטנון שלנו עצבני וחסר שקט, בעיקר בנושאי בית ומשפחה. חשוב לא להיכנס לעימותים שעלולים להסלים במהירות. זמן טוב לארגון הבית.

אריה

השמש, שליטת המזל שלכם, יוצרת זווית פעולה אקטיבית ולא קלה עם כוכב נפטון הרגשני, והמעורבות הרגשית שלכם גבוהה במיוחד. החלטות חשובות בנושאי חומר וכספים דחו לשבוע הבא.

בתולה

מרקורי, שליט המזל שלכם, עובר לבית הקריירה שלכם שם נמצאת גם השמש - והתקשורת שלכם עוברת שדרוג רציני. זמן להגדיר מטרות וכבר בתחילת השבוע לצאת למימוש.

מאזניים

ונוס, שליטת המזל שלכם, פותחת את השבוע כשהיא צמודה לאורנוס התזזיתי והמתחים באוויר. אולם באמצע השבוע המתחים נעלמים והחיוך חוזר. יופיטר ומרס ממול מאתגרים אתכם ברעיונות חדשים.

עקרב

ונוס שוהה עדיין במזל שור המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, מיקום שעוזר לשדרג את מערכות היחסים והקשרים הקרובים שלכם. זמן להוריד את השריון ולאפשר לאחרים להתקרב.

קשת

יופיטר, שליט המזל שלכם, נכנס השבוע לזווית עולה למרקורי, כוכב התקשורת, במזל תאומים ממול, אלמנט שהופך את הקשת שלנו לדברן במיוחד. זמן לומר את כל המילים שלא הספקתם לומר בשבוע האחרון.

גדי

הכוכבים מרס ויופיטר מאכלסים את בית הקריירה שלכם ודוחפים את הגדי שלנו לעשייה מוגברת: תנו לאמביציה שלכם להתבטא אבל הזהרו מאופטימיות יתר.

דלי

כמה דרמות קטנות עלולות לפתוח את השבוע ומומלץ להיזהר שלא להגזים. קצרים בתקשורת עלולים להגיע עד יום שלישי. בהמשך הדברים נרגעים, אולם חשוב השבוע לא לנתק קשרים.

דגים

השמש יוצרת השבוע זווית פעולה עם נפטון הרגשי, שליט המזל שלכם, ואתם עלולים לסבול מקושי להתאפס וממצבי רוח משתנים. היצמדו לעובדות וללו"ז שלכם - והמנעו מדרמות מיותרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully