וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ לסוף השבוע: 9-11 ביוני 2022

עודכן לאחרונה: 9.6.2022 / 17:16

לחלקכם זה הולך להיות סוף שבוע של מנוחה וטעינת מצברים - ואחרים הולכים למצות אותו היטב בשלל חוויות עם משפחה וחברים. הנה בדיוק מה שמצפה לכם בסוף השבוע הקרוב לפי חלוקה למזלות

טלה

זוגיות ויחסים - זה האישו של השישי הזה, טלאים. הירח שוהה בבית היחסים שלכם, מרכך אתכם ושם דגש מיוחד על בילוי בשניים. זמן להשקיע בקשר הקרוב ובפרטנרים שלכם או לצאת לדייט. לדייט שלכם יש סיכוי גבוה להצליח, בעיקר בשישי.

בשבת - חשוב להיזהר מאוד בכבישים ולא לקחת סיכונים מיותרים. זה דווקא יום טוב לשיחות עומק אחד על אחד עם מי שאתם חושבים שצריך.

שור

ונוס, שליטת המזל שלכם, ממשיכה להתקדם לקראת צמידות עם אורנוס התזזיתי שתגיע לשיאה בשבת. מה זה אומר? הרבה לחצים, מתחים וצורך בספייס.

כן, זה הולך להיות סוף שבוע מתוח במיוחד עבורכם, שוורים. זמן טוב לנקות משקעים שהצטברו. רק אל תנתקו קשרים, כי אתם צפויים להתחרט על זה.

תאומים

השמש ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת וזה של התאומים הוא כרגיל שמח במיוחד. הירח המאזנאי מביא איתו צורך להרחיב אופקים ולפעול בהתאם. אל תחכו עם זה ליום ראשון.

הנאות ובילויים - השישי הזה מתאים יופי לאלה, בעיקר בילוי במקום חדש ולא מוכר. בשבת - מנקים את הלב ומדברים על הכל ולעומק כדי לפתוח דף תקשורתי חדש.

הורוסקופ יומי לכל המזלות >>

סרטן

נושאי בית ומשפחה על הפרק - וביתו של הסרטן שהוא גם מבצרו כידוע, זקוק גם הוא לתחזוקה, ארגון ואפילו שינוי אווירה.

שישי ביתי לפנינו וזה אומר שמדורת השבט הסרטנית המוכרת עובדת כעת: ארוחת ערב מקרבת לבבות תתאים עכשיו בול.

בשבת - פותחים את הלב ונותנים לאהבה להיכנס. הסיכויים שלכם למצוא אהבה בשבת גבוהים.

עוד בוואלה!

6 המזלות שלא אכפת להם מאף אחד מלבד עצמם

לכתבה המלאה

אריה

תקשורת - זו מילת המפתח של הסופ"ש הזה, אריות. הירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם וזה בדיוק הזמן לדבר, לשתף ולחלוק, בלי פחד (לא שיש להם כזה).

בשישי השקיעו את הזמן לסמול טוק נפלא ובערב - חיזור מהסוג הגורלי. בשבת משקיעים בבית וסביבתו ומארחים אנשים קרובים. אתם עוד תזכו לשבחים על האירוח שלכם.

הורוסקופ. ShutterStock
אל תצאו לסופ"ש הזה מבלי להתעדכן במה כדאי לכם להתמקד בו/ShutterStock

בתולה

אחרי יומיים של אקשן ממוקד מטרה, הגיע הזמן לתרגם אותו למעשים. הירח עובר לבית הכספים וזה הזמן לארגן מחדש את חשבון הבנק ולשנות סדרי עדיפויות.

הנאות קטנות - זה האישו בשישי הזה כשהדגש הוא קודם כל על מסע קניות גדול לבית ולמשפחה ואחר כך קפה במקום החביב עליכם. בערב ובשבת - מפגש עם חברים ושיחות אל תוך הלילה. דברו - ועל הכול.

מאזניים

אחרי יומיים שלא הייתם במיטבכם, האנרגיה שלכם משתנה: הירח עובר למזל שלכם, הקסם האישי שלכם מתחזק וזה הזמן ליוזמה חדשה ומעניינת.

בשישי הקסם האישי שלכם בשיאו אז תרשו לעצמכם להיות אתם. שימו לב שהצמידות המדויקת בין ונוס לאורנוס עלולה לגרום לדרמות קטנות וצורך להיות לבד. אל תנתקו קשרים בטעות.

עקרב

נראה שאתם לא ממש במיטבכם בשישי הזה: הירח המאזנאי ממליץ על מנוחה בחברת אדם אהוב ושינה מוקדמת. זה בדיוק הזמן להוריד הילוך, לדחות תכניות ולמלא מצברים.

בשבת האקשן חוזר: טיול או מפגש עם חברים יעשו לכם שבת מקסימה ויתנו לכם כוחות לפתוח את השבוע החדש.

הורוסקופ יומי לכל המזלות >>

קשת

הצד החברתי שלכם הופך פעיל במיוחד בימים האלה וזה בדיוק הזמן למצוא לכם שיתופי פעולה לתכניות ויוזמות חדשות: עדיין הדברים לא בשלו לגמרי אז קצת סבלנות...

חברים, מכרים וידידים - את השישי הזה כדאי לבלות איתם, בעיקר עם חברים שמזמן לא ראיתם. בשבת - מורידים הילוך, לא מתעייפים בטיול מתיש אלא שומרים על הכוחות וטוענים מצברים לקראת השבוע החדש.

גדי

בית הקריירה שלכם אקטיבי מאוד כשהירח שוהה בו, אבל מול הדרייב החזק נמצאים יופיטר ומרס בבית המשפחה. נסו לשלב בין השניים.

בשישי הזה נראה שדווקא אתם נמצאים במרכז האקשן: זמן ליציאה לא שגרתית, להופעה מעניינת או לסרט טוב. בשבת - מפגש חברתי רב משתתפים והיכרות עם חברים חדשים. הרשו לעצמכם להיפתח.

דלי

הירח מביא איתו פתיחות לרעיונות חדשים ולגישה קצת אחרת, רחבה ומרחיבה. ונוס מתקרבת לאורנוס, שליט המזל שלכם, והדרמות כבר באוויר. פעלו בזהירות!

בשבת זמן מצוין לטיול למקום שבו עוד לא הייתם - או לביקור אצל חברים. כפי שציינו, הצמידות בין ונוס הרגשית לאורנוס התזזיתי עלולה להביא איתה שינויים במצב הרוח. גלו סבלנות.

דגים

גם מרס וגם יופיטר נמצאים בבית הכספים שלכם, מדרבנים אתכם להסתער על החיים. השמש במזל תאומים לוחצת על הצורך לעשות שינויים ולפעול אחרת. עשו את הדברים - אבל בזהירות.

בשישי הירח המאזנאי מביא איתו רצון לשיחות עומק מעניינות או לסרט חכם - שבעקבותיו יגיעו שיחות עומק מעניינות אחרות. אם אתם יוצאים - היזהרו בכבישים.

בשבת מפגש עם קרובי משפחה שמזמן לא ראיתם והרחבת המעגל החברתי שלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully