וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה בקלפים: תחזית ליוני 2022 לפי המזל שלכם

רוני טארוט

3.6.2022 / 6:50

הקוראת בקלפים "רוני טארוט" בפתיחה אסטרולוגית לחודש יוני 2022 - עם חלוקה למזלות האוויר, האדמה, האש והמים. זה מה שמצפה לכם בחודש הקרוב לפי הקלפים

tiktok.com/@ronistarot/@ronistarot

לרוני, קוראת בקלפי טארוט ומתקשרת, יש ערוץ טיקטוק עם מגוון סרטונים של פתיחות בקלפי טארוט והעברת מסרים. מדי חודש היא מבצעת פתיחה אסטרולוגית לכל המזלות שבגלגל המזלות. להלן הפתיחה שלה לחודש יוני 2022:

נתחיל בפתיחה אסטרולוגית למזלות תאומים, בתולה, סרטן, גדי, עקרב ומאזניים:

@ronistarot לתחזית של שאר המזלות כנסו לאינסטגרם לינק בביו??‍♂️ #אסטרולוגיה #טארוט #מזלות #תחזית #הורוסקופ #פוריו ♬ Debussy "Moonlight" Piano Solo(829473) - LEOPARD

תאומים - נראה שיש לכם ים של אהבה לתת לאחר אבל הוא מאכזב אתכם פעם אחר פעם. מבטיח הבטחות ולא מקיים. בנוסף יש משהו שאתם מסרבים לראות ולהתמודד איתו מתוך חוסר ביטחון. התחלה חדשה בתחום של קריירה ועשייה תכנס לחייכם תקחו אותה בשתי ידיים! טיפ לחודש הקרוב: תקחו צעד צעד בכל פעם ואל תוותרו או תרימו ידיים!

בתולה - לא נראה שאתם ממהרים לשום מקום. הבנתם שעדיף לבדוק, להתייעץ ולעמוד על שלכם מאשר לקבל חתול בשק. בנוגע לזוגיות, מי שנמצא בקשר יציב צפוי לקבל הצעת נישואין. מי שלא נמצא בקשר כזה, החודש תתמודדו עם השאלה האם הקשר הזה נהיה רציני או לא. שימו לב רק שאתם לא נכנסים לשאננות יתר.

סרטן - אתם עומדים על שלכם בבטחון ומול כל הסיכויים מצליחים לזכות בכל! שתיקה ומסתוריות לא תועיל לכם. שני אסים שיצאו בפתיחה שלכם מסמלים על כך שגם בזוגיות וגם בקריירה המזל נמצא בצד שלכם ומביא הזדמנויות חדשות ומרעננות! חודש שבו תרגישו מאוד מוערכים.

גדי - לא הכל יעמוד בציפיות שלכם. אי אפשר לצפות לכך שהכל יסתדר אם לא תיקחו אחריות ובחירה. האדם היחיד שתוכלו לסמוך עליו הוא אתם, לכן תקחו את השליטה לידיים שלכם! יש לכם הזדמנות לשינוי גורל: הכל תלוי בכם הפעם! מדיטציה תועיל ברגעי משבר, כמו גם מפגשים חברתיים שיכולים להקל עליכם בהתמודדות.

עקרב - התחזית שלכם החודש מתייחסת לקשר מסויים בחייכם שאתם נראים מאוכזבים ממנו. אתם מגיעים להחלטה לחתוך את הקשר הזה. הנקודה הזו תוביל אתכם לשינוי משמעותי לטובה! כי משהו חדש הולך לקרות מיד אחרי ההחלטה שלכם ונראה שבסוף אתם תקבלו את האהבה לה חיכיתם וציפיתם!

מאזניים - גם אצלכם התחזית מתייחסת לחיי האהבה שלכם! אתם בדילמה ענקית בגלל קשר שאתם מרגישים חיבור אמיתי וחזק עם הצד השני אבל יש לו המון דרישות מכם. מציאת החופש והשאיפות שלכם הכרחית כדי שהקשר ימשיך בצורה טובה. תהיה נטייה החודש לקחת דברים בצורה קשה ולעורר פחדים, אם לא תשימו את זה בצד זה רק יעכב אתכם.

עוד בוואלה!

אסטרולוגים מאשרים: אלה המזלות הדביקים והאובססיביים ביותר

לכתבה המלאה

ונעבור למזלות אריה, דגים, שור, טלה, קשת ודלי:

tiktok.com/@ronistarot/@ronistarot

אריה - תזכרו שאי אפשר לעמוד בפני הקסם האישי שאתם מביאים לעולם. התחזית החודש מבקשת מכם להכיר בתהליכים ובדרך לפני שאתם רצים להשיג את הפתרון. דלת אחת נסגרת ולפני שהשנייה תפתח צריך סבלנות. בנוגע לזוגיות אתם מתלבטים או נמצאים בקשר לא יציב. יש הרבה שתצטרכו להקריב החודש אך אל דאגה יש לכם את הכוחות לכך!

דגים - משהו הולך להתגלות אליכם ואתם תגיעו לתובנה חשובה להמשך הדרך ביחסים שלכם. מזל בתולה/גדי ירצה קשר איתכם אבל זה לא מתאים לכם כל כך. מעבר או שינוי חד צפויים לקרות. זה יכול להיות במעבר דירה/פרידה/סיום עבודה וכו'. הדבר יהיה לטובה בגלל הבנה שלכם מחדש את המציאות.

שור - חודש טוב מאוד מבחינה כלכלית עבורכם! השפע זמין ונמצא בשבילכם. אלת המזל לצדכם! למי שמעוניינת בהריון יש ברכה בעניין. בנוגע לזוגיות יש קשר און אנד אוף, אם זה מגיע מהצד השני הוא לא יודע מה יש לו בידיים אז כדאי שתראו לו ותשימו גבול!

טלה - אתם נוטים להתחבר לאנרגיות נמוכות בגלל חוסר מאמץ ועצלנות. למי מכם שמרגיש לא טוב, השארו בבית להתחזק. מישהו מזל תאומים רוצה להשפיע עליכם, שימו לב למניעים שלו. זכרו שאחרי כל ירידה מגיעה עלייה, סבלנות תעזור.

קשת - הכח נמצא בידיים שלכם, השתמשו בו בחכמה. שימו לב שאתם יכולים להיות עוקצניים מידי בלי כוונה. בנוגע לזוגיות אתם מרגישים חופשיים ורעננים להתחלות חדשות. סוד שאתם מסתירים עלול להתגלות, הזהרו. זמן לבד יכול לעשות לכם טוב ולחזק את האנרגיות.

דלי - פרידה ממצב או אדם מסויים הייתה הכרחית. זה צפוי להעסיק אתכם בעיקר בשעות הלילה. מצד שני, נראה שאתם עם המון כוחות להמשך והעשייה שלכם ביום יום טובה, נכונה ומעוררת אתכם. בנוגע לשאיפות השמיים הם הגבול! הכל פתוח בפנייכם. מזל עקרב רוצה את תשומת לבכם, הקשיבו להם.

עוד הורוסקופ יומי בלחיצה כאן >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully