וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ לסוף השבוע: 19-21 במאי 2022

לאחר שבוע פעיל במיוחד, הגיע הזמן להירגע קצת בבית ובטיולים בחיק הטבע. הנה התחזית האסטרולוגית לחמישי, שישי ושבת לפי חלוקה למזלות

טלה

אמביציה ודרייב - אלה הנושאים החשובים של חמישי הזה. הצמידות בין מרס, שליט המזל שלכם, לנפטון מדויקת, רגשנית ובעייתית. היצירתיות שלכם משמעותית עכשיו, אבל איתה גם הצורך במיקוד.

נראה שהשישי הזה הוא זמן האיכות שציפיתם לו. מסיבה טובה, מפגש חברתי או מנגל בהחלט מביאים איתם שעות שמחות. בשבת - הקיפו את עצמכם בחברים, והרבה מהם...

שור

בחמישי הירח שוהה במזל גדי השייך גם הוא ליסוד האדמה, אלמנט שעשוי להביא איתו יום נינוח יחסית. ונוס, שליטת המזל שלכם במזל טלה, מביאה איתה דרייב חזק אבל גם חוסר שקט.

בסוף השבוע הירח הגדיי וונוס במזל טלה מביאים איתם רצון לפגוש נופים אחרים. זמן לחיק טבע מזדמן, צימר בגליל או שקיעה בנגב - השור הרומנטי תמיד מחובר לטבע.

תאומים

בחמישי הילוכו האחורי של מרקורי עלול להקשות עליכם לפעול כעת כשהדרך לא ממש ברורה. קחו לכם רגע להתאפס.

שישי ושבת יהיו משמעותיים מבחינתכם: השמש נעה קדימה ועוברת למזל שלכם, ומיד פוגשת שם את מרקורי, שליט המזל שלכם, בהילוך אחורי. סופ"ש מעניין, פעיל ועם פוטנציאל של מפגשי עבר והווה.

סרטן

דיאלוג - זו מילת המפתח של יום חמישי, סרטנונים. הירח שוהה לו בבית היחסים שלכם ומאפשר לכם להתבונן לעומק במערכות היחסים שבניתם, לשפר ולשדרג. בערב - בילוי בשניים.

השישי הזה גם הוא יום זוגי למדי: הירח בבית היחסים ממליץ על שיחות עומק זוגיות או לחילופין - דייט. זמן להרחיב את הלב. בשבת - טיול משמח, עם זהירות מיוחדת בכבישים ובדרכים.

עוד בוואלה!

אלה 4 המזלות שאוהבים לקחת סיכונים בחיים - גם אם זה יעלה להם ביוקר

לכתבה המלאה

אריה

משימות ומטלות - אלה מלות המפתח של יום חמישי, אריות. הירח שם את הדגש על כל מה שקשור ליכולת שלכם להתמקד בעובדות: תשלומי חשבונות, עירייה, מוסך וכל הפרטים הקטנים והמרגיזים המוכרים.

בשישי ושבת מפגש מרתק בין השמש, שליטת המזל שלכם, לבין מרקורי, כוכב התקשורת בהילוך אחורי, מביא איתו כמה תובנות חדשות ואולי גם סגירת מעגל מעניינת. זמן לשיחות עומק.

בתולה

על פניו חמישי נראה כמו היום היצירתי של השבוע, בתולות. הירח מדגיש את כל מה שקשור ליכולת שלכם לחשוב היום מחוץ לקופסה, ולא להתעסק בהסחות דעת למיניהן. בערב - רומנטיקה.

בסופ"ש מפגש בין שמש למרקורי, שליט המזל שלכם במזל תאומים, עשוי להביא איתו ימים מרתקים, ועדיף להעביר אותם במפגש עם חברים וידידים מהעבר, הרחוק או הקרוב, ולבילוי במקום לא מוכר.

מאזניים

בחמישי נושאי בית ומשפחה נמצאים על הפרק מצד אחד, וזוגיות ויחסים - מצד שני: במה נשקיע היום? קונפליקט שכזה. לכו על התשובה המאזנאית הקלאסית - גם וגם. נוכל לעבור את היום הזה בהצלחה.

למרות הרצון לנסוע ולהפוך את הסופ"ש הזה ליוצא דופן, זהו זמן איכות ביתי כיפי. שבת עם השמש ומרקורי התאומיים - זמן לחשבון נפש מעניין לקראת שבוע של אקשן מסוג אחר.

עקרב

תקשורת - זו מילת המפתח של יום חמישי הזה. הירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם והעקרב המופנם יכול לנצל את היום הזה ולדבר, לשתף, לחלוק ולאפשר למילים לפעול עבורכם.

בסופ"ש אתם דווקא יכולים ליהנות בגדול, אם תחליטו ספונטנית על טיול מעניין או על יציאה לחיק טבע, בתקווה שלא יהיו פקקים בדרך. ימים מעניינים של מחשבות מעמיקות.

קשת

אחרי יומיים שבהם הייתם במיטבכם, עובר לו הירח לבית החומר והכספים שלכם ומאפשר לכם לתרגם את העוצמה הזו למעשים בשטח. חמישי הוא יום מצוין להתבוננות עומק בנעשה בחשבון הבנק - ופעילות בהתאם.

בשישי יופיטר, שליט המזל שלכם, מביא איתו אנרגיית אקשן מעניינת, אחרי זמן רב שלא ממש הרגשתם בה או נהנתם ממנה. את הסופ"ש הזה נצלו לטיול כיפי בטבע עם חברים או ערבי שיחות אל תוך הלילה.

גדי

לא ממש הייתם במיטבכם בימים האחרונים אבל הנה גם אתם חוזרים היום לתמונה. הירח עובר למזל שלכם בחמישי, הקסם האישי שלכם בשיאו וזה בדיוק הזמן ליוזמות חדשות, התחלות מעניינות וקשרים חדשים.

בשישי זמן איכות נאה עם עצמכם או עם אנשים אהובים וקרובים לכם - אחד מהשניים. בשבת האנרגיה הופכת קלילה יותר, בילוי עם הילדים והרבה צחוקים.

דלי

אחרי כמה ימים מעייפים במיוחד נראה שבחמישי הגיע הזמן להוריד הילוך. זה הזמן לעשות קצת פחות, לנוח יותר, לגלות פחות מעורבות בנעשה בחוץ ולהתמקד בהתבוננות שקטה. זמן למנוחה.

בשישי הזה אתם לא ממש במיטבכם. תנו לעצמכם עוד יום להירגע, ותרו על תכניות בילוי מעייפות והישארו בבית. בשבת זה יהיה יום טוב לזמן איכות עם אנשים שמכירים ואוהבים אתכם כפי שאתם.

דגים

בחמישי הצד החברתי שלכם הופך פעיל במיוחד, אולם קשה לפעול כשכוכב מרס עדיין צמוד, לנפטון שליט המזל שלכם, ומביא איתו גישה תוקפנית ועצבנית. גלו איפוק - וצאו לפעילות ספורטיבית כדי לשחרר לחצים.

השישי יהיה חברתי במיוחד: ידידים, קרובים ומכרים - מגיע לכם סופ"ש של מפגשון מהסוג הזה.

בשבת - הירח עובר לדלי: מתכנסים פנימה, רגעים של התבוננות שקטה, לבד או עם אנשים שלווים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully