וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ לסופ"ש: 13-14 במאי 2022

עודכן לאחרונה: 12.5.2022 / 20:14

לסרטן הסופ"ש הזה הולך להיות ביתי מתמיד, בעוד לגדי מומלץ לצאת לבלות באיזו מסיבה טובה. הנה התחזית האסטרולוגית לסוף השבוע עבור כל המזלות

טלה

את סוף השבוע הזה כדאי להשקיע במערכות היחסים הקרובות ובזוגיות בכלל. הירח המאזנאי שממול מאפשר לכם להעמיק קשר זוגי ולבלות בשניים.

אם הלב המאזנאי העדין פנוי עכשיו - זה הזמן לדייט מושלם. מבטיחים לכם שהוא יהיה כזה - לפחות מהצד שלכם.

אם זוגיות היא לא המטרה שלכם - השקיעו את הזמן בתכנון שיתופי פעולה מקצועיים.

שור

השמש ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת, אבל סוף השבוע הזה יתאים בעיקר להשקעה במחוייבויות שלכם: מחוייבות חברתית או מחוייבות משפחתית, חברים שקבעתם איתם - זה יום להרגיש מי באמת נמצא אתכם בימים טעונים שכאלה - ולבלות איתם.

תאומים

מרקורי, שליט המזל שלכם, ממשיך לנוע בהילוך אחורי וזהו סוף השבוע הראשון שאפשר להרגיש בו את התנועה הזו.

זה בדיוק זמן להרים טלפונים לידידים וחברים מהעבר, להזכיר להם נשכחות ואולי אפילו להפגש... יהיה כיף.

סרטן

על פניו זה נראה כמו סוף שבוע מהסוג שהסרטנים אוהבים במיוחד. הירח שוהה במזל מאזניים וזה הזמן לסתלבט ביתי אמיתי שכולל אירוח אנשים קרובים, אוכל טוב ושינה עטופה בחיבוק... אין כמו בבית.

עוד בוואלה!

אלה 4 המזלות שאוהבים לקחת סיכונים בחיים - גם אם זה יעלה להם ביוקר

לכתבה המלאה

אריה

השמש, שליטת המזל שלכם, מתחילה לחטוף מזווית הפעולה עם סטורן הנוקשה והכובד מתחזק, אבל הירח המאזנאי מביא איתו סופ"ש תקשורתי במיוחד.

זמן מצוין לפגישות שמחות ולהרבה מילים שלא אמרתם לאחרונה לאנשים קרובים. נצלו זאת.

בתולה

זהו סוף שבוע של הנאות קטנות מבחינתכם, בתולות. אין צורך לנסוע רחוק או להתיש את עצמכם בכבישים: כעת הזמן להחליף כוחות מול כל הסדרות שהקלטתם השבוע וליהנות בגדול מסופ"ש שקט יחסית.

הילוכו האחורי של מרקורי עשוי לזמן אנשים מפתיעים מהעבר, אלמנט שמאפשר סגירת מעגלים.

מאזניים

הירח שוהה במזל שלכם בסוף השבוע הזה והקסם האישי שלכם בשיאו. זה בדיוק הזמן לסדרת מפגשים מקסימים, לאירוח חברים וידידים - וליציאה לבילוי במקומות בהם עדיין לא ביקרתם: סופ"ש של הפתעות...

עקרב

נראה שאתם לא ממש במיטבכם בסוף השבוע הזה, עקרבים: הירח שוהה במזל מאזניים וזהו זמן לקחת פסק זמן אחרי שבוע מעיק ומתיש, להיות קצת לבד ובעיקר לטעון מצברים ולנוח. אתם זקוקים לזה כרגע יותר מכל.

קשת

הצד החברתי שלכם פעיל במיוחד בסוף השבוע הזה, קשתים. זהו זמן טוב להתמקד במעגלים החברתיים שלכם ואולי אפילו לצאת ולהכיר כמה חברים חדשים ומעניינים. זמן מצוין גם לצאת לטיול בטבע.

גדי

נראה שדווקא אתם נמצאים במרכז העניינים בסוף השבוע הזה. למרות הכובד שמביא איתו סטורן, שליט המזל שלכם בזווית לשמש, כדאי לצאת למסיבה טובה או למפגש חברתי רב משתתפים, ליהנות בגדול ולא להשאר בבית. תנו לעצמכם להשתחרר קצת.

דלי

נסיעות וטיולים - נראה שזה הזמן הטוב שלכם לכך, דליים: הירח שבמזל מאזניים מביא איתו את הצורך לצאת לדרכים, לבקר חברים שגרים רחוק או סתם לשנות אוויר ואווירה... בכל מקרה - אל תשארו בבית.

דגים

סוף השבוע הזה מביא איתו צורך בנפש שתבין ותקבל אתכם כפי שאתם, דגיגים. זהו זמן לנקות משקעים שהצטברו, לנהל שיחות נפש רגשניות ולהתמקד בתחושת הביחד החברית: קחו חבר טוב באמת - וסעו לטייל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully