וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 8-14 במאי 2022

עודכן לאחרונה: 8.5.2022 / 15:57

יופיטר שמושפע מתסמיני מזל טלה - צורך בסיפוקים מידיים ופתיל קצר - עלול להביא איתו פרק זמן טעון מאוד ובו לחצים שהצטברו שעלולים להשתחרר במהירות ולגרום לאנשים לפעול ללא מחשבה נוספת. השבוע כדאי לנו לשמור על עצמנו ולנסות להקשיב לתחושות הבטן שלנו

אז... מה מייצג את השבוע הקרוב? בעיקרון אלה שני כוכבים: אחד קטן ואחד גדול, אחד מייצג את התקשורת שלנו ואחד את הדרך שבה אנחנו מרחיבים את אזורי הפעולה שלנו, אבל הם מייצגים שתי מגמות הפוכות: מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, שילך אחורנית ויכריח אותנו להתמודד עם כל מה שקרה בחודש האחרון, ויופיטר, כוכב השפע, שהולך קדימה ומבטיח בטרייה אנרגטית ענקית למשך שנה. זה אומר שפע של אקשן, אבל במזל טלה הלוחמני האנרגיה הזו עלולה לקבל גם טוויסט אלים... בואו נחשוב חיובי.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. מרקורי עובר להילוך אחורי במזל תאומים.
2. יופיטר עובר ממזל דגים הרגשני למזל טלה האנרגטי.

המעבר המעניין של השבוע - זהו מעברו של יופיטר, כוכב הנסיעות והשפע, ממזל דגים העדין והרגשני, למזל טלה הלוחמני והאנרגטי. יופיטר נמצא בכל מזל בערך כשנה. כעת הוא מסיים מעבר במזל דגים, במה שנראה כשנה מאוד רגשית ורגשנית, מלאה אפס אנד דאונס ומצבי רוח משתנים במהירות. יופיטר עשוי להביא איתו מעורבות אנרגטית גבוהה מאוד במזל טלה, מה שאומר מוטיבציה רבה לא לדיבורים אלא לפעולות, בעיקר פעולות שמאופיינות בסגנון מזל טלה: יוזמות מהירות, פעילות פיזית אקטיבית ואפילו אגרסיבית, גישה תחרותית ואפילו לוחמנית, ומלחמה על העקרונות והדברים החשובים לכם כולל טריטוריה, כשהדגש הוא על סיפוקים מיידיים ולכן גם על תהליכים קצרים ואימפולסיביים ולא תהליכים ארוכים ומחושבים.

יופיטר מרחיב את פעילות וסגנון המזל שבו הוא נמצא ולכן הוא יפעל בעצם כסוג של טלה פלוס: טריטוריאלי, אגוצנטרי, ילדותי, ובעל פתיל קצר. מהמקום הזה אפשר לצפות גם לעלייה בפעילות לוחמנית מסוגים שונים, בעיקר בחודש הראשון של המעבר שלו למזל טלה. אם נוסיף לכך את הימים הראשונים של שהותה של ונוס במזל טלה שגם היא עלולה להביא איתה אלימות לשבוע שבועים הראשונים שלה במזל הזה והפיגוע ביום העצמאות הוא דוגמא טובה לכך, אפשר לצפות כשהשנים האלה נמצאים ביחד במזל הזה תהיה גם עלייה בפעילות הטרור והאלימות בכלל, ולכן כדאי מאוד להזהר ולשמור על עצמנו השבוע וגם בשבוע הבא מפני אירועים אלימים ואימפולסיביים, שלא לדבר גם על סוג של פתיל קצר גם ביחסים הבינאישיים שלנו בכלל.

פשוט - זהירות!

מי בעיקר יושפע ממעברו זה של יופיטר? מזלות קשת, תאומים, בתולה, דגים, טלה, סרטן, גדי ומאזניים.

אישה עצבנית כתבת מחמאות לא רצויות. ShutterStock
היזהרו מפתיל קצר השבוע/ShutterStock

מרקורי עובר להילוך אחורי - וזה קורה במזל תאומים עליו הוא שולט.

דווקא כשבשבוע הקודם הסכים סוף סוף לתת גז ולצאת ממזל שור האיטי שכל כך עצר ותסכל - והנה הוא נאלץ כבר לעשות חשבון נפש, ולחזור אחורנית כדי להשלים תהליכים שעזב באמצע לאחרונה בגלל הצורך לנוע קדימה, ומעגלים רגשיים וחברתיים שלא נסגרו בגלל מעורבות רגשית גבוהה.

מרקורי עובר להילוך אחורי בן שלושה שבועות אחרי שלושה חודשים שבהם הוא נע קדימה. בשלושת השבועות האלה הוא עוסק בעיכול כל מה שקרה בשלושת החודשים שעברו, סגירת מעגלים שמיצו את עצמם ונשארו פתוחים, ופינוי מקום לדף חדש שיפתח ברגע שמרקורי יחזור להילוך רגיל.

במזל תאומים הדגש הוא בעיקר על התקשורת שלנו: מלים שאמרנו ופגעו באחרים, הבטחות שהבטחנו ולא נתנו להם כיסוי, ומעגלים חברתיים שהגיע הזמן לסיים לפני שפותחים מעגלים חדשים.

מי בעיקר יושפע מחזרתו של מרקורי? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים ובגדול - כולנו...

עוד בוואלה!

ילדותי, פזיז וכריזמטי: הכירו את מזל טלה

לכתבה המלאה

התחזית השבועית:

טלה

אל ונוס שנמצאת במזל שלכם ועוזרת לפתוח את הלב, מצטרף השבוע גם יופיטר כוכב השפע והמרחבים, ומכניס אתכם לשנה של התרחבות אישית והרחבת אופקים מכל הבחינות.

עם זאת, השבוע כדאי בכל זאת לפעול בזהירות.

שור

ונוס, שליטת המזל שלכם, שוהה במזל טלה האסרטיבי והלוחמני שמנוגד באופיו לשור השקט והפרקטי. אולי משום כך כדאי להיזהר השבוע מפתיל קצר וכמה דרמות עסיסיות לתיאבון וכעסים שבדרך כלל השור מבליג עליהם אבל הפעם... גלו סבלנות ואיפוק!

תאומים

מרקורי, שליט המזל שלכם, נכנס להילוך אחורי השבוע וכדאי שתיערכו בהתאם. זהו זמן להוריד הילוך מבחינת עשייה, לסגור מעגלי תקשורת שמיצו את עצמכם - ואם צריך גם לתקשר עם אנשים מהעבר, הקרוב או הרחוק.

יוזמות והתחלות חדשות - דחו בינתיים.

סרטן

מעברו של יופיטר, כוכב השפע, למזל טלה המאכלס את בית הקריירה שלכם יעזור מאוד בשיפור התדמית שלכם ובקידום רעיונות ויוזמות החשובים לכם. הגיע הזמן לגדל אמביציה, סרטנונים, ולהגדיר מטרות בהתאם.

זה הזמן לחשיבה ארוכת טווח.

אריה

השמש, שליטת המזל שלכם, יוצאת בהדרגה מהצמידות עם כוכב אורנוס התזזיתי, ונכנסת לאיטה לזווית פעולה עם סטורן הנוקשה.

הגיע הזמן להיערכות ולהתארגנות מחודשת כעת, כשסדרי העדיפויות שלכם משתנים. יופיטר במזל טלה ביחד עם ונוס מחזיר את הריגושים.

בתולה

כניסתו של מרקורי, כוכב התקשורת ושליט המזל שלכם, להילוך אחורי בבית הקריירה שלכם עשויה לעצור יוזמות חדשות ותהליכים מתקדמים, עם צורך בפסק זמן כדי להעריך מחדש את המאמצים שלכם ואת ההיערכות כולה.

יתכן שהגיע הזמן לחשב מסלול מחדש.

מאזניים

אל ונוס שנמצאת בבית היחסים שלכם מצטרף כעת גם יופיטר, כוכב השפע, וישהה שם כשנה. נצלו אותו כדי להרחיב ולהעמיק את מערכות היחסים שלכם, ולהעניק יותר מעצמכם.

אם הלב המאזנאי פנוי - זה בדיוק הזמן לצאת להיכרויות חדשות ומעניינות והפעם לא לוותר ולהתפשר, ולחפש עם לב פתוח פרטנרים שמחים ואופטימיים.

עקרב

יופיטר עובר לבית המקצועי שלכם ומאפשר לכם להגדיר מחדש את המטרות המקצועיות שלכם לשנה הקרובה, בעיקר אם אתם מעוניינים בהרחבת עסק או ראש גדול יותר ואפילו כיוון ניהולי: זה הזמן לבנות לעצמכם סדרי עדיפויות ובעזרתו של יופיטר האופטימי תוכלו גם לממש אותן. קדימה.

קשת

יופיטר, שליט המזל שלכם, שהה שנה שלמה במזל דגים הרגשני ובבית המשפחה שלכם. כעת אחרי שביצע את השדרוגים הנכונים הוא ממשיך הלאה לבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם.

זה בדיוק הזמן לפתוח את הלב ולאפשר לאהבה לחזור ולשכון בתוכו, ואז למצוא את האדם הנכון - גבר או אשה - לחלוק איתם.

גדי

בית ומשפחה - אלה הנושאים שכוכב יופיטר שעובר השבוע למזל טלה ישים עליהם את הדגש בשנה הקרובה. הבית עצמו וסביבתו, בני הבית והמשפחה והאווירה סביב הבית - ממש עכשיו נמצאת במזל טלה. כשיופיטר יכנס לתמונה אפשר יהיה לומר שזו שנת המשפחה שלכם - ובעיקר שנת הביחד.

דלי

ונוס הרגשית שוהה בבית התקשורת שלכם עכשיו, ומאפשרת לדלי שלנו לתקשר מתוך מקום חם ואוהב עם לא מעט קסם אישי.

הילוכו האחורי של מרקורי במזל תאומים עשוי להביא איתו צורך לבחון מחדש מערכת יחסים קיימת או לשדרג מערכת יחסים עם בן הזוג למשהו איכותי יותר. זמן טוב לחידוש קשרים עם אקס או אקסית מיתולוגיים, אך רק אם באמת יש בסיס לחידוש הקשר.

דגים

יופיטר, כוכב השפע, עובר למזל טלה המאכלס את בית החומר והכספים שלכם, ואפשר להכריז בלב שקט שזו השנה שבה תוכלו להשקיע קצת יותר מחשבה ואף לראות פירות בנושאי חומר וכספים.

זמן טוב לשינוים והתארגנויות בחשבון הבנק, וליזמות מקצועיות חדשות ובהן תגמול כספי משופר וחשיבה כלכלית ארוכת טווח.

צפו בתחזית השבועית המורחבת:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully