וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת אונליפאנס שהנהיגה כת של חטאים מצטלמת בעירום בגלל "מלאכית שבאה בחלום"

עודכן לאחרונה: 9.5.2022 / 14:17

דוגמנית קנדית בת 24 טענה שהיא מכשפה והנהיגה כת של עשרות אלפי אנשים שהיו שולחים לה כסף בכל חודש רק כדי לשמוע אותה מדברת על שבעת החטאים וכעת טוענת שמלאכית ביקרה אותה בחלום כדי להגיד לה שקריירה בתעשיית המין "היא הייעוד שלה" - והיום היא שווה 12 מיליון דולר

אליס אירווינג/thealiceirving

כוכבת אונלי פאנס צעירה טוענת שהיא מכשפה שהייתה עד לא מזמן מנהיגה של כת עם עשרות אלפי אנשים, ששילמו לה סכומי כסף מופרכים רק כדי לשמוע אותה מדברת - ושהקריירה שלה בתעשיית המין החלה בגלל מלאכית שהופיעה להנ בחלום. אליס אירווינג בת ה-24, יצרה כת מסביב לנושא שבעת החטאים - גרגרנות, חמדנות, כעס, עצלנות, גאווה, קנאה ותאוות בשרים. "כת זה נשמע כמו דבר שלילי מאוד, אבל בסופו של דבר זו קבוצה של אנשים שמעריצים רעיון, מנהיג, שלכולם יש את אותה אידיאולוגיה או רעיון", היא סיפרה לדיילי סטאר. לדוגמנית הקנדית היה רק כלל אחד - אין מפגשים אישיים בכלל.

במקום המפגשים המעריצים שילמו לאליס בשביל התענוג של צירופם לקבוצות צ'אט וירטואליות או "מועדונים", שכל אחד מהם קשור לאחד משבעת החטאים, "היו רמות שונות", היא הסבירה, "אנשים היו תורמים בכל חודש סכומים של 10, 100, 1,000, 10,000 או 100,000 דולר". כל רמה הייתה נותנת לחטאים רמה מסוימת של גישה לחוכמה של אליס, החל מכניסה לעמודי הרשתות החברתיות שלה ועד הודעות וידאו או שיחות פייסטיים בנות שעה. באופן מדהים, שני אנשים שילמו באמת 100,000 דולר. הם קיבלו 'בקשה אישית' בשיחה פרטית עם אליס, "אבל מעולם לא התקיימה פגישה אישית".

ככה נראית מנהיגה של כת

הכת גם כללה קידום שיווקי, כשהמשתמשים הוסיפו את השם של אליס לשם המשתמש שלהם ברשתות החברתיות. "מאות אנשים הוסיפו את השם שלי לפני השם שלהם. בכל מקום שהם היו נמצאים, הם ייצגו אותי", היא סיפרה, "בוא נגיד שאתה הולך לכוכב אחר. אנשים אומרים: "למה יש כל כך הרבה אנשים שנקראים אליס משהו? הם היו מוצאים אותי. זה היה גדל וגדל וגדל. בנקודה מסוימת, בלי ששמתי לב, היו 13 אלף אנשים כאלה. אמרתי לעצמי, וואו, זה הרבה אנשים".

עוד בוואלה!

חלום צלול: איך תשלטו על החלומות שלכם?

לכתבה המלאה

למרות שהכת נתנה לאליס תחושת "שליחות", היו גם יתרונות אחרים. אלה הגיעו בזמן חגיגות יסוד הכת, כשהעוקבים שלחו מתנות למנהיגה, במיוחד בזמן השנה השנייה. "מישהו שלח לי טיפ של 20,000 דולר, אחד אחר שלח 100,000 דולר". המתנות לא היו רק כסף, גבר אחד שלח קופסת הפתעה שכללה עשרות אלפי שוקולד קינדר בואנו, מה שבעיניה היה המוזר ביותר.

@alice_irving @KATIA ZAKARIAN(Tiktok Fashion) ♬ original sound - Juliet

חלק מחוכמת החיים שלה

@alice_irving According to @secret.nurse.lexie007 ♬ Streets X blood sweat tears - ?

אליס מתעקשת שהמטרה הראשונית של הארגון הייתה "להפוך את העולם למקום טוב יותר", והיא עדיין שומרת על קשר עם חלק מהעוקבים שלה למרות שהודיעה כי היא פורשת מהתפקיד. "הייתה מטרה טובה, אני לא אגדיר מה טוב או רע, אבל זה עזר לאנשים", היא מספרת, "אני יודעת שכל מנהיגה של כת אומרת את זה, אבל זה היה רק בתפקיד התנדבותי".

"מלאכית אמרה לי בחלום שתעשיית המבוגרים היא הקריירה הנכונה עבורי"

אם הסיפור הזה לא מספיק ביזארי היא טוענת ש"מלאך" ביקר אותה בחלום כדי לומר לה שהיא "בדרך הנכונה" - וכעת היא מרוויחה כמעט שש ספרות בכל חודש מפרסום תמונות נועזות שלה באתרים למבוגרים בלבד ולפי טענתה הונה מוערך ב-12 מיליון דולר.

אירווינג סיפרה בעבר שהיא בטוחה שהיא מכשפה שאנשים דיברו איתה בחלומות מגיל צעיר מאוד. היא אפילו אמרה שחזתה את הרצח הטרגי של אביה כשהייתה רק בת 12. ""ההגדרה של מכשפה השתנתה במהלך השנים והיא מאוד סובייקטיבית. יש כמה מקומות בעולם שבהם זה עדיין לא חוקי, אבל אני לא עושה שום דבר שקשור לקסם אפל או משהו שלילי, אצלי זה ההפך - רק דברים חיוביים". היא טוענת שמגיל צעיר הייתה לה יכולת לחזות דברים שעומדים לקרות או שאנשים היו באים אליה בחלומות עם אזהרות. הדוגמה המזעזעת ביותר הייתה מותו של אביה. "כשהייתי בערך בת 12 היה לי חלום שבו אבא שלי מת בירייה", היא סיפרה, "ואז שבועיים לאחר מכן הוא נורה ומת".

כעת, היא טוענת שחלום אחד כזה שכנע אותה לפתוח בקריירה בתעשיית המין למבוגרים. אליס הייתה סטודנטית לפסיכולוגיה לפני שעשתה את השינוי הדרמטי בקריירה, בתחילה לדוגמנות עירום וצ'אטים במצלמות אינטרנט מכיוון ש-OnlyFans לא היה קיים באותה תקופה.

היא אמרה: "הייתי סטודנטית והחלטתי להפסיק את מה שאני עושה ולהתחיל לעבוד במשרה מלאה בתעשיית המין. היה לי ספק בגלל שהייתי תלמידה טובה אבל הרגשתי שהייעוד שלי בחיים זה בעולם למבוגרים בלבד ועשיתי זאת - ואני לא מתחרטת על שום דבר. הייתי ממש מודאגת מזה, אבל מלאכית באה לבקר אותי בחלומי. היא אמרה לי: 'אני יודעת שהעולם יגיד לך שזו החלטה שגויה, אבל את בדרך הנכונה'".

זה היה חלום יוצא דופן, אפילו עבור 'מכשפה', שבדרך כלל מקבלת ביקורים בחלומות מ"אנשים שאני מכירה שמתו, כמו סבא וסבתא או ההורים שלי".

היא נענתה לעצת המלאכית ולדבריה כתוצאה מכך הרוויחה מיליונים. "אני לא באה ממשפחה עשירה, אפילו להיפך", היא אמרה, "בניתי את העושר שלי בעצמי והגעתי מאפס למולטי-מיליונרית, מגיל 18 עד 24".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully