וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה בקלפים: תחזית לאפריל 2022 לפי המזל שלכם

רוני טארוט

4.4.2022 / 0:02

גם החודש הקוראת בקלפים "רוני טארוט" מבצעת פתיחה אסטרולוגית לפי מזלות האוויר, האדמה, האש והמים. זה מה שמצפה לכם בחודש הקרוב לפי התחזית שלה

טארוט: כן, לא או אולי?/tiktok.com/@ronistarot

לרוני, קוראת בקלפי טארוט ומתקשרת, יש ערוץ טיקטוק עם שלל סרטונים של פתיחות בקלפי טארוט והעברת מסרים - ויותר מ-20 אלף עוקבים. מדי חודש היא מבצעת פתיחה אסטרולוגית לכל המזלות שבגלגל המזלות. הנה הפתיחה שלה לחודש אפריל 2022:

נתחיל בפתיחה האסטרולוגית לחודש אפריל למזלות האדמה והמים:

שור - אתם רוצים לקחת את המצב לידיים שלכם. נמאס לכם להיות מבולבלים ולחיות באשליה, אתם רוצים לדעת את האמת. שימו לב כי יכול להיות משבר חריף במערכת היחסים שלכם, שיוביל אתכם לבחון אפשרות לפרידה. אל תבלו הרבה זמן לבד ותסכימו לצאת לדרך חדשה. למרות כל ההתרחשויות המזל מאיר לכם פנים אם רק תסכימו לראות זאת.

בתולה - אתם רוצים לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. יש דברים שלא יכולים להמשיך לעבוד בדרך שבה אתם רוצים, אתם חייבים לבחור. תוכלו להעזר באדם קרוב לפתור את הבעיות שלכם. בנוגע לזוגיות למרות הקשיים שיצוצו אתם תקבלו עזרה ותצליחו להתרומם בשיתוף פעולה של שני הצדדים - תדעו לבקש עזרה. גישה אסרטיבית וברורה החודש טובה יותר מגישה חומרית וכבדה.

גדי - חודש בסימן סיום. זה יכול להתבטא אצל כל אחד בדרך שונה למשל סיום מערכת יחסים או עבודה, מעבר דירה וכו'. למרות הקושי זה היה חייב לקרות. תזכירו לעצמכם שזה ישתלם בסוף. בנוגע לזוגיות יש אופטימיות כי משהו כבר לא מעיק עליכם ואתם פתוחים לקבל הזדמנויות חדשות. התקדמו הלאה בלי להסתכל לאחור. לחלקכם יש מסר אוהב מסבא או סבתא שאינם בחיים. הדליקו נר לזכרם.

סרטן - לגבי מצב כלכלי וקריירה תרגישו מאוד מחוייבים להרוויח ולהתבסס. הדבר יצריך מכם לג'נגל בין משימות. עשו כל שביכולתכם להשקיע ולהתאמץ. בנוגע לזוגיות יש פוטנציאל לאהבה חדשה לרווקים.ות, לתפוסים הקשר דורש מאמץ ונחישות להמשיך. בנוסף פגישה עם חבר מהעבר צפויה לקרות. תאמצו גישה אוהבת ומכילה במקום לבדוק ולבחון כל מהלך שלכם, זה תוקע אתכם במקום.

דגים - החודש אתם מקבלים כוחות מחודשים! נראה שאתם לוקחים את העניינים ליידים שלכם וזה עובד. בנוסף תרגישו יציבות רבה. גישה אופטימית ופתוחה לדברים תהיה טובה לכם. אל תהיו סביב מצבים של דרמות וקיצוניות. צפויה להיות מסיבה/חתונה/חגיגה. בנוגע לזוגיות האהבה פורחת!

עקרב - חשוב למצוא את האיזון הפנימי החודש, במיוחד אחרי שאתם מוציאים מחייכם את מה שהפריע. זה יוצר סערה גדולה שמצריכה מכם התכנסות פנימה, לבד ושקט. זכרו שזה בסדר להיות לבד. אתם לא חייבים להיות "על זה" כל הזמן. התחלה חדשה תגיע כשתהיו רגועים. בנוגע לזוגיות אתם מכתיבים את מהלך העניינים ועושים זאת באופן שקול והגיוני. זכרו כי אתם נאמנים ומחפשים מישהו נאמן כמוכם.

ונעבור לפתיחה האסטרולוגית לחודש אפריל למזלות האש והאוויר:

אריה - מצב לא ברור ומעורפל מוביל אתכם לתשישות ומאמץ יתר. אתם רוצים לקבל תשובות לכל השאלות שלכם ופתרון לכל בעיה אבל הדבר אינו אפשרי כרגע לכן כדאי להרפות קצת מהעומס. אל תחפשו אחר הצלחות גדולות והסתפקו במה שיש. בנוסף זכרו כי זה בסדר לא לחשוף את הסודות שלכם, השארו מסתוריים לפרקים. האינטואיציה שלכם החודש גבוהה תשתמשו בה. בנוגע לזוגיות יהיו מצבים רומנטיים ורגישות יתר מצידכם.

קשת - חודש שבו אתם שמים דברים על דיוקם ומשתמשים בהגיון ובשכל הישר. אין מקום לרגשנות ובדידות. זה הזמן לרקום תכניות חדשות ! תופתעו לגלות שיש מי שיכול לעזור לכם להגשים אותם. בנוגע לעבודה יכולה להיות העלאה במשכורת וחריצות מהצד שלכם - ככל שתשקיעו יותר כך יהיה התגמול. בנושא זוגיות שימו לב שאתם לא מוותרים מראש, תסתכלו על חצי הכוס המלאה.

טלה - נראה כי יש לכם עניין לא פתור עם עצמכם. דאגות ותחושת בדידות מציפות אתכם. כבר הרבה זמן שלא עשיתם משהו טוב בשביל עצמכם. זכרו כי ליקום יש תכניות נפלאות בשבילכם להמשך ואתם לא לבד. בגלל אובדן האמון שלכם אתם נעשים סגורים ולא נגישים לסביבה. שימו לב שכדאי לשחרר ולסמוך קצת על אחרים, לא לבחון ביתר קפדנות מעשים כדי שהזדמנויות יקרו. הרשו לאחרים להיות לכם לעזר.

מאזניים - החודש תקבלו את הכבוד וההערכה שחיכיתם להם. עשיתם את הדרוש בצורה יוצאת מן הכלל ואתם ראויים להכרה הזו. נדמה כי בסופו של דבר קשה לכם להנות מהמצב ואתם נוטים להסתכל על חצי הכוס הריקה. בנוסף, ייתכנו שינויים ותהפוכות גורל לטובה. זה ידרוש מכם עצירה והסתגלות. בנוגע לזוגיות אין התקדמות של ממש בגלל הססנות מצדכם.

דלי - הביטחון העצמי שלכם בשיאו! זה מביא הזדמנויות חדשות וברכה. שימו לב שאתם לא יוצאים מתנשאים. צפו לחיכוכים ומריבות עם אנשים קרובים, אל תוותרו על האמת שלכם. הקפידו לבלות החודש יותר זמן בחוץ. בנוגע לזוגיות יש פוטנציאל להיכרות חדשה! במידה ותפוסים יש שיפור ניכר במערכת היחסים. אפשרי מעברי דירה/עבודה. המצב הכלכלי משתפר.

תאומים - אל תזניחו את המצב הבריאותי שלכם. אתם צריכים מנוחה ורגיעה. יש גבר בחייכם (יכול להיות מזל טלה) שמחליט יתר על המידה בנוגע למצבכם ומונע מכם לעשות את הבחירות שרציתם. אל תכנסו למקום אדיש במידה ואתם רוצים שינוי - תאמינו בעצמכם! המשפחה תופסת מקום חשוב בחייכם החודש. בנוגע לזוגיות יהיו מצבים מהנים אבל לצד השני קשה להראות רצינות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully