וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המספרים לטובתה: זו הסיבה שג'קי אזולאי הגיעה לגמר הישרדות

יפעת אורלב, נומרולוגית קבלית ומערבית

עודכן לאחרונה: 1.4.2022 / 12:07

פיינליסטית "הישרדות", ג'קי אזולאי, היא אחת המתמודדות הדומיננטיות ביותר העונה - ומתברר כי על פי הנומרולוגיה, היא חזקה ומושכת אש גם בחייה האישיים. זה מה שהיה לנומרולוגית יפעת אורלב לספר לנו עליה

הישרדות/צילום: רשת 13

אודה ולא אבוש: אני לא צופה ב"הישרדות" ולא מבינה שם את כללי המשחק או את מאזן הכוחות בין השורדים. עם זאת, בחרתי לנתח נומרולוגית את תאריך הלידה של ג'קי אזולאי, ה-19.8.1983, כדי להכיר אותה מקרוב - דרך עולמם הקסום של המספרים.

השם ג'קי אזולאי יושב בין ספירת החוכמה לספירת החסד בעץ החיים הקבלי מה שמדבר על "תיקון" שעליה לעבור עם דמויות זכריות בחייה.

בעץ החיים שלה ראיתי ניתוק באות ו' שבשם המשפחה שלה. אותו ניתוק קיים בין ספירת הכתר לספירת הבינה, והוא מדבר על חסרים נשמתיים אצלה הקשורים עמוק בילדותה ובאים לביטוי בהתנהלות הכללית והיומיומית שלה.

יום הלידה 19 מדבר על נתיב הכח בעץ החיים הקבלי והוא מספר לנו על אישה חזקה השומרת על ילדיה בקנאות רבה, כמו שרק אמא לביאה שומרת על גוריה הקטנים. איך אומרים? כשאמא ג'קי בשטח - כל הסביבה במתח.

מספר הגורל של ג'קי הוא 3.

שנה אישית - 6, אליה היא נכנסת מיום הולדתה הקרוב באוגוסט 2022. תכף ארחיב לגביה.

ג'קי אזולאי זועמת על לייה, הישרדות VIP. צילום מסך 13, רשת
אל תקטינו אותה: ג'קי היא אישה חזקה ודומיננטית גם בחייה האישיים/רשת, צילום מסך 13

אז מי את ג'קי אזולאי?

בהיבט של הנומרולוגיה המערבית, ג'קי אזולאי יושבת על הציר הכי יצירתי ואומנותי שיש (מספר גורל 3). לג'קי יש יכולות משחק מולדות, היא מניפולטיבית, קוראת יופי את מי שעומד מולה ויודעת יופי איך לתכנן את צעדיה מולו - אם בכלל. זו גם הסיבה שהיא השורדת הדומיננטית של העונה ושרבים רואים בה כמנצחת.

ג'קי ממוקדת מטרה ויודעת בדיוק לאן היא רוצה להגיע. החיבור שלה לקרן השפע הקבלי מצדיק את המהלכים הכלכליים שלה. היא יודעת שהיא תסתדר, היא יודעת שהיא מעניינת ומושכת אש וחיי הסלבריטאיות שלה חייבים לבוא עם מלא צהוב שאותו היא מכירה ואוהבת לספק ביד רמה.

קרן השפע הקבלי אליו היא מחוברת בניתוח הנומרולוגי מדבר על היכולת שלנו להרוויח את כספנו בכל דרך ובקלות יחסית. לג'קי יש חוש הומור מצויין, לצד הרבה מאוד כח שאותו היא מנתבת לפעמים למריבות מיותרות. העקשנות המחשבתית הזו עשויה לבוא לרעתה. לא תמיד צריך לומר הכל, ג'קי יקרה. הרבה פעמים מומלץ לעצור, לחשוב ולספור עד 10.

הפתיל הקצר שלה מגיע עמוק מתוך הילדות שלה, כי אז כנראה לא תמיד נתנו לה במה. כדי להשמיע את עצמה ולהראות לכולם שהיא שווה, מתוחכמת ומעניינת (והיא בהחלט כזאת) - היא תמיד "השמיעה את קולה" וכמה שהווליום היה יותר גבוה, ככה אור הזרקורים זרח לכיוונה מהר יותר.

עוד בוואלה!

הנומרולוגית חושפת: הצד שלא הכרתם בשורדת אלה אייבינדר

לכתבה המלאה
ג'קי אזולאי. רפי דלויה
"לג'קי יש חוש הומור מצויין, לצד הרבה מאוד כח שאותו היא מנתבת לפעמים למריבות מיותרות"/רפי דלויה

ג'קי אזולאי היא אוטודידקטית וחדה. היא לא צריכה ללמוד באקדמיה ללימודי מינהל עסקים כדי להקים לעצמה עסק או לדעת לנהל משא ומתן כזה או אחר. עם זאת יש לה נטיה לבזבזנות - ועליה לשמור היטב על הכסף שלה שעוד יבוא.

התיקון הקארמתי עם דמויות סמכותיות בחייה מגיע מהיחסים בילדות שלה עם דמות האב. התקשורת בבית הייתה פחות רגשית ויותר אינפורמטיבית. יש איזון חזק יותר במפה שלה עם דמות האם (נתיב קלף הכח), ששם התקשורת הרגשית הייתה טובה יותר. עם זאת, עץ החיים מדבר על הרבה חסרים בילדות שמשפיעים מאוד על התנהלותה בהווה. התודעה שלה מדברת על כך שצריך להיות "חזקה" ו"להישמע חזק" כדי להראות נוכחות וכח.

דווקא במערכת הזוגית שלה, כאשר ג'קי מקבלת אהבה נטו, היא יודעת להיות רכה יותר. ברגע שהיא לא מרגישה מאויימת, ג'קי באה במיטבה. מצחיקה, מחוייכת ולא בכוננות תקיפה. יש בה צד רך שצועק לצאת החוצה כשהמצלמות כבויות.

ג'קי יודעת להיות אחות טובה, בת טובה וחברה טובה אם היא בוטחת באדם שמולה.

הישרדות VIP | ג'קי מקבלת את הכרטיס הראשון לגמר. רשת
הישרדות VIP | ג'קי מקבלת את הכרטיס הראשון לגמר/רשת

מה צפוי לה השנה?

השנה הייתה ועודנה השנה הנומרולוגית של ג'קי אזולאי. שנה 5 שמדברת על שינויים במצב האישי ומלא תקשורת סביבה, לצד פחד שלה מביקורת.

באוגוסט 2022 ג'קי אזולאי נכנסת לשנה 6, שנה בה אולי הגבר שלצידה ירצה להתקדם במערכת היחסים, או שצפויה לה שמחה משפחתית אחרת.

בשנה זו ג'קי תהיה הרבה יותר הרמונית עם עצמה ותיתן יותר דגש למשפחה ולילדים הזקוקים לה.

אני ממליצה לג'קי לפנות לתחומי המשחק (במה או קולנוע) או לפתוח עסק שקשור ליצירתיות הגבוהה שלה, מידיה הטובות במטבח ועד לעבודה עם קהל נשי. תחום העסקים יקרוץ לה וחשוב שתיקח לצידה רואה חשבון שידע לנווט אותה נכונה בהתנהלות הזו.

פסח בפתח וג'קי, לה יש חיבור רוחני טוב עם בורא עולם, צריכה למצוא את הזמן לעשות קצת לעצמה באמת ולא רק כלפי חוץ, להשליך מעליה את החמץ ולהיכנס לנתיב כשר ומבורך לנשמה. בהצלחה ג'קי!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully