וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנומרולוגית חושפת: הצד שלא הכרתם בשורדת אלה אייבינדר

יפעת אורלב נומרולוגית קבלית ומערבית

עודכן לאחרונה: 23.11.2021 / 0:16

אלה אייבינדר היא אחת השורדות האהודות בתולדות "הישרדות", אך תאריך הלידה שלה חושף שהיא חזקה יותר דווקא כשהיא לבד. זה מה שהיה לנומרולוגית יפעת אורלב לספר לנו על אלה ועל מה שמצפה לה ב-2022

אלה אייבינדר כבשה את ליבנו עוד כשהכרנו אותה לראשונה ב-2014, בעונה הרביעית של "המירוץ למיליון". כיום היא אחת השורדות היותר אהובות ב"הישרדות", כשביטויים שלה מהתכנית הופכים לממים ומככבים בטיקטוק.

אלה אייבינדר נולדה ב-8.12.1988. א', האות הראשונה בשמה, יושבת בין ספירת החוכמה לספירת הבינה בעץ החיים הקבלי. גימטריית השם אלה נותנת את הספרה 9, שמעידה על אישה בעלת אג'נדה, וורבלית ותקשורתית מאוד.

יום הלידה שלה הוא 8, דבר המעיד על אישה שמחוברת לקרן השפע הקבלי (ספירת ההוד). הכוונה היא שלא משנה כמה אלה תוציא כספים על פאן ושופינג לנשמה - ואולי תחשוש (לרגע) על "מה יהיה מחר?" - המזל תמיד ידפוק לה בדלת והיא בסוף תסתדר. מה שנקרא: שורדת אמיתית.

מספר הגורל של אלה הוא 1 (צמצום תאריך הלידה שלה למספר חד ספרתי). מספר גורל 1 משמעותו שאלה סומכת קודם כל רק על עצמה. היא מעדיפה הרבה פעמים את הלבד מאשר להיות בתוך קבוצה. כמה שאלה נראית כלפי חוץ חברותית ו"סחבק", היא הרבה פעמים מעדיפה להיות לבד ולהתמודד עם ענייניה בעצמה. האות א' שבשמה מחזקת את זה מאחר שהיא אות אווירית - שמשמעותה היא שאלה זקוקה לספייס, כלומר היא זקוקה ללבד הזה כדי להיטען אנרגטית. יש אנשים שכדי להתמלא צריכים להיות בקרבת אנשים - והיא בדיוק ההיפך.

הישרדות 2021, אלה אייבינדר. רשת 13, צילום מסך
הישרדות 2021, אלה אייבינדר/צילום מסך, רשת 13

המשולש הנומרולוגי שלה (נגזרת השם, מספר גורל ויום הלידה) מעיד על אישה חזקה, רגישה ועקשנית. מצד אחד היא תראה כלפי חוץ שכלום לא ישבור אותה, אבל ברגע שהיא מעמיסה על עצמה יותר מידי - היא יכולה להגיע למצב רגשי של התקפי חרדה, חוסר עניין, ניתוק או דכדוך. עם זאת, יכולת ההתמודדות שלה במצבי משבר טובה. היא אכן תחווה עליות וירידות בחייה - אבל היכולת שלה לקום מתוך כאב נחשבת לטובה יחסית.

בגלל חוסר בספירת "הנצח" שמדברת על "האני הפנימי- התת מודע", אלה נוטה שלא לקשיב לקול הפנימי שלה, מה שמשפיע על מצב רוחה. במודע היא בשליטה, מצליחה ואהובה, אולם התת מודע שלה מבקש משהו אחר. הייתי ממליצה לה להתמקד יותר בחיבור לאמת הפנימית, התמקדות באושר לטווח ארוך ולא רק בחיי זוהר שמניבים עבורה אושר נקודתי. היות וכל המספרים בתאריך הלידה שלה מורכבים ממספרי "חומר" (מחוברים לאדמה), חיבור לרוחניות יניב עבורה איזון נשמתי. מספר הגורל 1 הוא חומרי, יום הלידה 8 חומרי וכן גם גימטריית שמה חומרית: זה מראה על כוח, קשיחות ורגישות - אך גם על עקשנות מחשבתית, קושי נפשי ועצב.

עוד בוואלה!

צופית גרנט ושולי רנד: האם זה באמת זיווג משמיים? פרשנות נומרולוגית

לכתבה המלאה
הישרדות אלה אייבינדר. אביב חופי
אלה אייבינדר היא שורדת אמיתית - יכולת ההתמודדות שלה במצבי משבר טובה מהנראה לעין/אביב חופי

ומה מצפה לה בשנה הקרובה?

אלה נמצאת השנה בעיתוי של חשבון נפש (שנה 7 על פי הנומרולוגיה המערבית), שנה בה היא עדיין מתנדנדת בין אנרגיות מלאות חדוות עשייה לימים שבא לה להיות רק עם עצמה.

העיתוי הזה מסתיים לו בחודש דצמבר 2021 הקרוב ואז אלה תיכנס לעיתוי הרבה יותר מבורך, אנרגטית, כלכלית ואתגרית. העשייה שלה בשנת 2022 תהיה מתורגמת לכסף: מצפים לה שיתופי פעולה רבים הכוללים אולי עוד ריאליטי או הנחיית תוכנית או פאנל, לצד סגירת מעגלים מסויימים בחייה לטובת דברים חדשים שיפתחו אצלה במהלך 2022 . אז יהיה עליה לקבל החלטות - מה לקחת ומה לא? - ועדיף שתקבל את ההחלטות האלה לבד ומבלי שאחרים יבלבלו אותה.

מבחינה זוגית, ישנו ציווי גורל למיסוד והולדה - שעשוי להיות גם עם גבר שעבר את פרק א' בחייו ויש לו ילדים משלו. לכן מומלץ שלא תתמקד רק במציאת זוגיות עם רווק, כי במפה שלה יש גם את האופציה הנוספת לזוגיות עם פרק ב'. בכל אופן, אלה תהיה אמא. אמא רצינית ודמות מחנכת וראויה.

אלה נחשבת לאישה מאוד חכמה ואינטליגנטית והמחשבות שלה כל הזמן רצות בראש. היות והיא נחשבת לטיפוס אנליטי, כל סיטואציה בחייה, כל אכזבה, כל כאב, כל התמודדות יעברו "ניתוח מצב" בתודעה שלה, מה שלפעמים גורם לה לתשישות נפשית וחוסר אנרגיה. אני ממליצה לאלה לשלב שיחות עם קאוצ'ר להעצמה, בחירה בקומץ חברי אמת שילוו אותה בכל דבר ועניין, מדיטציות לנשמה והבנה שהחיים לא כאלה מורכבים כפי שהיא חושבת. 2022 צופה לה מסע מאתגר ומעניין - ובעיקר חיובי.

הכתבת היא יפעת אורלב, נומרולוגית קבלית ומערבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully