וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צופית גרנט ושולי רנד: האם זה באמת זיווג משמיים? פרשנות נומרולוגית

יפעת אורלב נומרולוגית קבלית ומערבית

עודכן לאחרונה: 16.11.2021 / 10:25

רבים הרימו גבה על הזוגיות של צופית גרנט ושולי רנד, שנראה - לפחות בתחילת הדרך - כי אינם מתאימים כלל. ניסינו לבדוק מה פשר ההתאמה הזוגית שלהם בנומרולוגיה - ושם מצאנו שהשניים לא רק מתאימים, אלא גם משלימים זה את זו וזקוקים זה לזו. הנה הניתוח המלא

שולי רנד צופית גרנט חתונה/איציק אוחנה

צופית גרנט ושולי רנד, הזוג המדובר בישראל, חבר זה לזו כנגד כל הסיכויים. חיבורים בין אנשים הם ברובם נשמתיים. גם אם אדם גדל בסביבתיות חילונית, דתית או אתאיסטית, שונה ממושא זיווגו, כאשר הזיווג המיוחל מגיע - הוא מחבר בין אנשים ברבדים הנשמתיים הכי גבוהים שיש.

אין ספק שהרבה מאוד אנשים התרגשו מהחתונה הצנועה והמיוחדת של צופית גרנט ושולי רנד, שהתקיימה בדיסקרטיות כמעט מלאה עד לחופה המיוחלת. עם זאת, היו גם כאלה שהיה להם הרבה מה לומר על הזיווג, על הדרך, על הרבנות ועל המשפחה והילדים שנותרו לכאורה מאחור. אולם, אהבת אמת - כשהיא באה נכון ובאופן הכי מדוייק שיש - תמיד תנצח.

הנומרולוגיה היא כלי מצויין לבחינת התאמה נומרולוגית בין אנשים או שותפים לדרך. אז מה אומרת הנומרולוגיה הקבלית והמערבית על ההתאמה ביניהם?

צופית גרנט:

צ' אות ראשונה בשם נמצאת בנתיב התחתון של עץ החיים הקבלי בין הנצח (7) למלכות (10).

שולי רנד:

ש' אות ראשונה בשם נמצאת בנתיב המשולש העליון בעץ החיים הקבלי בין החוכמה (2) לבינה (3).

צופית - מספר שם 1 - צופית כשמה כן היא - צופה למרחקים. יכולת לראות דברים מלמעלה ולהיות מנהיגה, לביאה, מעשית ועניינית - ומצד שני היא בעלת יכולת הכלה גבוהה, טוב לב, אותנטיות יוצאת מן הכלל ויכולת לשנות תדר בכל רגע נתון. צופית צריכה גם את הלבד שלה. כדי לחשוב, כדי לתכנן וכדי להתמלא אנרגטית. היא אוהבת אנשים ואוהבת אדם, אבל כדי לחזק את הנשמה שלה היא זקוקה גם להתבודדות, לירוק, לשקט.

שולי- מספר שם 4 - אנרגיה של אש, יכולת להשלים (שולי) עם דברים בחייו. עם זאת גם יכולת להיתקע על הפרטים הקטנים ולא לשחרר. שולי צריך להיות רוב הזמן בתנועה, בעניין ובעשייה.

צופית גרנט. אביב חופי
לצופית גרנט יכולת לראות דברים מלמעלה ולהיות מנהיגה, לביאה, מעשית ועניינית/אביב חופי

חיבור מספרי השם של שניהם: צ' (צופית) 90 בגימטריה + ש' (שולי) 300 בגימטריה = 390 - בצמצום לחד ספרתי נקבל את הספרה 3 שמיוחסת למזל וברכה.

תאריך הלידה הלועזי של צופית - 13.11.1964 - מספר גורל 8. יום לידה 13 שיושב על החוכמה והחסד ומדבר על תיקון עם דמויות זכריות בחייה.

תאריך הלידה הלועזי של שולי רנד- 6.2.1962 - מספר גורל 8. יום לידה 6 שיושב על ספירת התפארת בעץ החיים הקבלי מה שמדבר על אהבת האדם ולקיחת דברים פנימה לבטן, לכן חשוב לפעמים להוציא דברים החוצה ולדבר על מה שמפריע.

לצופית ולשולי יש את אותו מספר גורל (צמצום תאריך הלידה שלהם למספר חד ספרתי) . מספר הגורל הוא 8. 8 הוא סימן האין סוף אבל גם בגימטריית אותיות האלוהים וצמצומם למספר חד ספרתי נקבל את הספרה 8. צופית ושולי הם אנשים חזקים ב-DNA הנומרולוגי שלהם, נשמות שבאו לעולם לחוות קושי ולצמוח ממנו בזכות "תיקון הנתינה". 8 הוא מספר קלאסי של חומר, הכוח וההישרדות . כדי לאזן את המספר 8 החומרי, המעשי והחזק יש לעשות תיקון רוחני של הנשמה.

בגדול על פי הנומרולוגיה הקבלית, לשני מספרי גורל 8 יתכנו מאבקי כח אלא אם כן יום הלידה שלהם יושב על נתיב התיקון הרוחני. בגלל שיום הלידה הן של שולי והן של צופית יושבים על תיקון רוחני בעץ החיים הקבלי (ספירות החוכמה, החסד והתפארת - משולש בית הילל) שבא אחרי התיקון הזוגי והחומרי של שניהם, הסדק בחיי שניהם שחיבר אותם ברמה הרוחנית הגבוהה ביותר של עץ החיים, היא זו שהכניסה את השכינה ביניהם ויצרה ביניהם אהבה של פעם בחיים. אני רואה את המשולש הזה בעץ החיים הרבה פעמים בקשרים קארמתיים של אנשים (קשר קארמתי הוא קשר גורלי שמגיע מגלגולים קודמים).

עוד בוואלה!

הנומרולוגית מצדיקה: "שרית חדד יצאה מהארון בדיוק בזמן הנכון"

לכתבה המלאה
יום הקולנוע שולי רנד. רפי דלויה
צופית ושולי הם אנשים חזקים ב-DNA הנומרולוגי שלהם, נשמות שבאו לעולם לחוות קושי ולצמוח ממנו/רפי דלויה

השנה האישית בה מימשו את החתונה: צופית - שנה 2: שנה של יצירת קשרים זוגיים ועסקיים. שולי - שנה 4: שנה של משוב, מעברים, בניה ותיקון. ביחד נקבל את הספרה 6 (2+4) שמדברת על בית ומשפחתיות שיגיעו ממקום של אהבה, משוב ובניה.

אם שולי רנד היה מגיע לחייה של צופית 9 שנים לפני כן, הזיווג הזה היה בלתי אפשרי. גם לשולי וגם לצופית. איך אומרים? הכל עניין של טיימינג. שניהם נכנסו לעיתוי תדרי שבה הנשמה של שניהם הייתה "מוכנה". מוכנות הנשמה בהבנה שהעולם האמיתי לא מצוי דווקא בחיי הזוהר או בחיי החומר. העולם האמיתי מצוי בנתינה, באהבת חינם ובאהבת הבורא. העולם האמיתי הוא בניית משפחה יציבה שיש בה אהבת אמת ואיזון נשמתי.

החיבור לדת ולאמונה עושה ועוד תעשה לצופית טוב ברמה הרוחנית בגלל שהשם צופית (והשם הוא שורש הנשמה) יושב על ספירת ה-7 - הנצח בעץ החיים הקבלי שעושה Restart לנשמה, אחרי התיקון שלה, ומגיעה בסופו של עניין לספירת המלכות. החיבור הזה סוגר מעגל בחייה של צופית שהרגישה רוב הזמן כמו מלכה ללא ממלכה. ועכשיו היא גם המלכה וגם הממלכה.

אצל שולי יש עוד כברת דרך לעבור ברמת התיקון שלו עם המשפחה והילדים. צופית היא האישה המתאימה למסע הזה בזכות הדרך שעברה שחיזקה אותה מנטלית והפכה אותה לאישה שלמה, מלאת אהבה ואיכפתיות אמיתית. בזכות כל אלה צופית תהיה לצידו עוד שנים רבות ובפרט בשנתיים הקרובות עם התיקון האישי הנקודתי שלו, כדי לשפר את העתיד המשותף שלהם.

הזיווג המפתיע הזה מרגש אותנו ברמה האישית. נאחל לשניהם מסע משותף, מחזק, אוהב ומתקן. אין כמו אהבה לנשמה. מזל טוב לזוג המאושר!

הכתבת היא יפעת אורלב, נומרולוגית קבלית ומערבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully