וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדת ההינדית מזהירה: 8 הימים הקרובים אסורים לחגיגות

עודכן לאחרונה: 10.3.2022 / 21:58

על פי המיתולוגיה ההינדית שמונה הימים שלפני פסטיבל ההולי המפורסם אסורים לכל סוג של טקס חגיגי - החל מחנוכת בית ועד לנישואין. אולי כדאי שתתחילו לבטל תכניות

הגענו לימי הולאשטק, 8 הימים לפני פסטיבל ההולי הנחשבים לימים רעים. לפי המיתולוגיה ההינדית, בשמונה הימים שלפני פסטיבל ההולי המפורסם בהודו ובנפאל אין לערוך כל טקס משמח, כגון חנוכת בית, אירוסין, נישואין, רכישת בית או רכב, השקת עסק והענקת שם לילוד. תקופה זו שלפני ה"הולי" נחשבת לחסרת מזל ואנשים נקראים להיזהר בה ולדחות אירועים משמחים ככל הניתן.

פסטיבל הצבעים, ה"הולי", ייחגג השנה ב-18 במרץ (שישי). כלומר ה"הולשטאק" מתחיל השנה ב-10 במרץ (היום!) ויימשך עד ה-17 במרץ (חמישי הבא). פסטיבל הולי נחוג יום אחרי ליל הירח המלא של חודש פהאלגונה ומציין את סוף החודש כסמל לניצחון הטוב על הרע. בכל מקדש הינדי בהודו נערך פסטיבל, כשבדרך כלל החוגגים מוציאים מהמקדש את פסל האל, נושאים אותו על כתפייהם ויוצאים לתהלוכה ברחוב - שם המאמינים סוגדים לו. האווירה בפסטיבל תוססת, המשתתפים שותים בהנג (מריחואנה עם חלב חם) וזורים זה על זה אבקה בצבעים עזים. כל טקס משמח ב-8 הימים שלפני הפסטיבל אסור בהחלט.

אל תשכחו להתעדכן בהורוסקופ היומי שלנו >>

פסטיבל הולי. ShutterStock
פסטיבל ההולי השנתי/ShutterStock

הצצה לפסטיבל:

במיתולוגיה ההינדית, תקופת ההולאשטק נחשבת למבשרת רעות מכיוון שבזמן זה עונה פרהאלדה על ידי אביו היראניאקשיפו ואחותו של אביו הוליקה (תזרמו). במהלך הולאשטק טבען של כל כוכבי הלכת הוא אש ורבים מאמינים שאנרגיה רעה משוחררת בטבע. ב-Indiatvnews מדווחים כי זו גם הסיבה שחברי האסיפה המחוקקת שנבחרו לאחרונה בהודו ממתינים עם השבעתם כשרים עד תום שמונה ימי ההולאשטק. תכננתם אירוע חגיגי בשבוע הקרוב? אולי כדאי לכם לשנות תכניות, רק כדי להיות בטוחים.

חושבים שיש לכם תוכן מעניין לשיתוף במדור הרוח וההורוסקופ שלנו? כתבו לנו >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully