וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה בקלפים: תחזית למרץ 2022 לפי המזל שלכם

רוני טארוט

עודכן לאחרונה: 3.3.2022 / 9:51

כמדי חודש, הקוראת בקלפים "רוני טארוט" ביצעה פתיחה אסטרולוגית לפי מזלות האוויר, האדמה, האש והמים. זה מה שמצפה לכם בחודש הקרוב לפי התחזית שלה

פתיחה בקלפים: להישאר או לשחרר ממנו?/.tiktok.com/@ronistarot

לרוני, קוראת בקלפי טארוט ומתקשרת, יש ערוץ טיקטוק פופולארי עם שלל סרטונים של פתיחות בקלפי טארוט והעברת מסרים (כמו הסרטון כאן למעלה: "להישאר או לשחרר ממנו?"). מדי חודש היא מבצעת פתיחה אסטרולוגית לכל המזלות שבגלגל המזלות - ואנחנו כאן כדי לעדכן אתכם מה הייתה הפתיחה שלה לחודש מרץ 2022.

הנה הפריסה העדכנית שלה לחודש הזה לפי המזל שלכם:

פתיחה אסטרולוגית לחודש מרץ למזלות האש והאוויר:

טלה - השמרו מפני אנשים שלא יודעים לשמור סודות. משהו שהוסתר מכם הולך להתגלות בעקבות האינטואיציה שלכם. השתמשו בה בחוכמה! החודש לא כדאי להוציא לפועל החלטות חשובות.

אריה - לאחר מאבקים ומאמצים תצליחו להגיע להצלחה שחיכיתם לה! חודש נפלא שמעלה את הביטחון העצמי שלכם ויחזיר חיוניות בכל תחומי החיים.

קשת - לא לכל בעיה תוכלו למצוא פתרון. נסו להשלים עם הדברים. יתכן ותהיו "קרועים" בין השכל לרגש במצבים מסויימים. עם זאת, זהו זמן טוב למציאת אהבה.

תאומים - חודש בסימן סיום והשלמה. יתכן שתגיעו למצב שבו תרגישו מיצוי ותתקדמו הלאה. תהיה פרידה מדבר מה מעכב. זכרו שהדרך חשובה לפעמים יותר מהתוצאה.

מאזניים - החודש היזהרו מפיתויים. אתם עלולים למצוא את עצמכם נשאבים למקום שלא רציתם להגיע אליו. היו מסתוריים כדי למשוך את תשומת לבם של אנשים שאתם רוצים בקרבתם.

דלי - האושר נכנס לחייכם ומאיר כל פיסה רדומה שהייתה בכם. האופטימיות מגיעה ואיתה אתם יודעים להוקיר תודה על מה שיש. זמן טוב להכרויות ואהבה.

פתיחה אסטרולוגית לחודש מרץ למזלות המים והאדמה:

דגים - חודש של השקעה ומאמץ. כדי שדברים יקרו תצטרכו לעבוד בשבילם. שום דבר לא יקרה מעצמו. התרכזו בדרך ולא במטרה. אל תתביישו להראות את כשרונכם.

עקרב - אושר מגיע לחייכם. הסתכלו על הדברים הפשוטים שעושים לכם טוב והוקירו תודה! דברים מסתדרים בנושא זוגיות ומשפחה.

סרטן - תסמכו על העוצמה שלכם. זה הזמן להכתיב ולקבוע את מהלך העניינים! יש לכם את כל מה שדרוש כדי להצליח ולגדול בכל תחום.

שור - קחו חופש ולהיו הרפתקנים. זה לא הזמן לשבור את הראש על בעיות. תשאפו גבוה אך אל תכנסו למחוייבויות כובלות.

גדי - תתכוננו להתחדשויות ומהפכים! זה הזמן להכניס לחייכם דברים חדשים ומרעננים ולסיים דברים שלא מועילים יותר. זה אולי יכאב אבל ההתפתחות שלכם תהיה משמעותית!

בתולה - הכל עובד כמו שצריך. צפויה להיות סגירת מעגל עם אדם או עניין מסויים. תהיה נטייה לפרפקציוניזם. הישמרו מכך. לחלקכם יהיה עניין עם חו"ל.

אתם מוזמנים להתעדכן גם בהורוסקופ היומי שלנו בלחיצה כאן >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully