וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 20-26 בפברואר 2022

עודכן לאחרונה: 20.2.2022 / 13:57

נראה שהכוכבים משחקים איתנו קצת בימים הקרובים והופכים את השבוע לרגשני, פזיז, לא צפוי וגדוש בדרמות שמתרחשות כשאנחנו לא מבינים או לא מפרשים נכון את זה שלידנו

ונוס ומרס ממשיכים להביא איתם מתחים לדיאלוג הזוגי ולכל מערכות היחסים שלנו השבוע. יותר מכל, אנחנו זקוקים כעת לרגיעה וליציבות, אבל נראה שמרס ומרקורי נחושים למשוך את השטיח מתחת לרגלינו בכל פעם כשאנחנו מתקרבים אליה, ליציבות הזו, כאילו אנחנו הם אלה ששמים לעצמנו רגליים ועוד מתפלאים אחר כך איך ולמה זה קורה.

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:
1. השמש עוברת ממזל דלי למזל דגים.
2. מרקורי, כוכב התקשורת, יוצר זווית פעולה מדויקת עם אורנוס.
3. מרס וונוס נצמדים ונפרדים שוב ושוב לאורך השבוע.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של השמש ממזל דלי החברתי והפתוח למזל דגים הרגשני והמופנם. השמש היא זו שקובעת פה את סגנון הפעולה וההוויה הבסיסי כמו גם את התדר האנרגטי. המזל שבו היא נמצאת מהווה מעין אמירה סגנונית ותדרית לגבי התהליכים שכולנו עוברים. במזל דלי, השייך ליסוד האוויר השכלתני והחברתי, ניסתה השמש לחבר אותנו שוב לקהילה ולעולם סביבנו, אחרי חודש מופנם וקשוח במזל גדי שבו התרכזנו בעצמנו ובמטרות המעשיות והמקצועיות שלנו.

כעת היא עוברת למזל דגים שגם הוא מופנם, השייך ליסוד המים הרגשני והאישי, ונראה שכולנו נהפוך לקצת יותר רגישים ומרגישים, נעלבים ומתעלים, לוקחים הכל באופן אישי יותר לטוב ולרע, אבל גם יצירתיים יותר - ומבטאים באופן גלוי יותר את כל סוגי הרגשות. מהר מאוד תפגוש השמש גם את יופיטר כוכב השפע, וכשזה יקרה זה יהיה זמן מצוין למילוי לוטו, טוטו ושאר עזרי הצלחה למיניהם, ולתת פתח למזל.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה, דלי, עקרב, שור, דגים, קשת, תאומים ובתולה.

בני זוג בשיחה. bbernard, ShutterStock
היזהרו מתגובות קיצוניות כשדברים יוצאים משליטה/ShutterStock, bbernard

הזווית הקשה של השבוע - זו זוית הפעולה בין מרקורי, כוכב התקשורת שלנו שנמצא במזל דלי, לבין כוכב אורנוס התזזיתי שנמצא במזל שור. הזווית הזו בעייתית בכל מה שקשור לתקשורת שלנו: כעסים פתאומיים, החלטות פזיזות, מסקנות מהירות מדי של דברי אחרים, תגובות קיצוניות כשדברים יוצאים משליטה - כל אלה ועוד הן חלק מהאפשרויות שהזווית הזו עלולה לגרום. משום כך כדאי מאוד להיזהר בתקשורת שלנו השבוע, שכן קל לזרוק מילים אבל קשה להחזיר אותן למקום לאחר מכן.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזווית הזו? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, דלי, אריה שור ועקרב.

הצמידות המעצבנת של השבוע - זו הצמידות המתמשכת כבר מהשבוע הקודם בין מרס האגרסיבי לונוס הרגשית. ונוס, שיצאה לפני עשרה ימים מהילוך אחורי, עדיין לא חזרה לקצב הרגיל שלה, ומרס נצמד אליה שוב ושוב כעת, הורס לה ולכולנו את ההרמוניה, ומביא איתו טאץ' מעט כוחני וכועס לסיטאציות של קרבה. זה לא זמן קל לדיאלוג הזוגי בכלל וליחסים בפרט, כשהפתיל של כולנו קצר כל כך, וכל תגובה עלולה לגרור תגובות נגד קיצוניות.

בזמן שכזה - עדיף להשקיע קצת יותר דווקא במגע, חוץ מסקס: פשוט חיבוק, ליטוף, שנת כפיות עדינה, לצאת לשקיעה ולהחזיק ידיים (כשאין גשם - וגם כשיש). זהו זמן לתת לרומנטיקה לנצח, אבל עם פחות מילים ויותר גוף... לפעמים פשוט כיף לחבק בשקט, לחבק ברוך, בלי מילים, ולאפשר לשני הלבבות להירגע, וזה - אפשרי.

מי בעיקר צריך להיזהר עכשיו, בזמן הצמידות הזו? מזלות טלה, מאזניים, סרטן, גדי, שור, עקרב, אריה ודלי.

עוד בוואלה!

האם אפשר לסמוך עליכם? אלו 7 המזלות המסוכנים ביותר

לכתבה המלאה

התחזית השבועית:

טלה

מרס, שליט המזל שלכם, ממשיך להתנהל בצמידות לונוס הרגשית ומצבי הרוח עולים ויורדים בהתאם. לפעמים זה כיף אבל זה גם עלול לגרום לבלגן, ועם כל הכבוד - לא כל שבוע פורים.

צאו לחגוג ולהשתחרר קצת - אך היזהרו בתגובות שלכם.

שור

שבוע מרגיז מלווה בכמה דרמות לא צפויות - ופה ושם גם בכעסים פתאומיים. מרס ממשיך להיות צמוד אל ונוס, מתרחק וחוזר, וקשה מאוד ליצור יציבות רגשית ביחסים השבוע.

נסו פעילויות מהנות משותפות.

להורוסקופ היומי של מזל שור (ושאר המזלות) לחצו כאן >>

תאומים

לתאומים יש שבוע קריזיונרי למדי, עם מצבי רוח קיצוניים, אפסים ודאונים.

אתם לא צפויים השבוע - אפילו כלפי עצמכם - וכדאי לעשות קצת ספורט כדי לשחרר את הגוף, אבל להיזהר בדרכים ומאוד!

סרטן

מרס, ונוס ופלוטו בבית היחסים שלכם כעת - וזו לא סיטואציה שעושה לכם חיים קלים, בטח לא בדיאלוג עם מי שנמצא ממול. אוהב... לא אוהב... אוהב... לא אוהב.. אין רגע דל השבוע, אבל גם אין שום תחושת יציבות.

חשוב להימנע ממאבקי אגו קטנים שיכולים להרוס הכל.

אריה

השמש, שליטת המזל שלכם, עוברת ממזל דלי השייך ליסוד האוויר השכלתני, למזל דגים המאכלס את יסוד המים הרגשני. המעבר הזה מדגיש את הצורך לבטא רגשות, אבל המעורבות הרגשית הגבוהה הזו עלולה לגרום להחלטות גרועות.

להורוסקופ היומי של מזל אריה (ושאר המזלות) לחצו כאן >>

בתולה

מעבר השמש למזל דגים המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם הופך את הקשרים הקרובים לנושא המודגש השבוע.

זהו זמן להעמיק קשרים, להיות קשובים יותר לפרטנרים שלכם - ואם הלב הבתולי הביקורתי פנוי - לצאת לדייט מקסים ולצוד נפש תאומה.

מאזניים

ונוס, שליטת המזל שלכם, סוערת ומסעירה עכשיו כשכוכב מרס צמוד אליה, והיא מביאה איתה שבוע לא שקט, הן מבחינה אישית ורגשית והן מבחינת יחסים.

שבוע שעלול להיות גם לא קל מבחינה כלכלית - שמרו על הכסף שלכם ואל תבזבזו שלא לצורך.

עקרב

מרקורי שבמזל דלי מאפשר לכם לשפר מאוד את התקשורת המשפחתית השבוע, לשתף ברגשות ובתכניות - כולל מסיבת פורים משותפת - ולדבר על הכל.

השמש שעוברת למזל דגים, המאכלס את בית הרומנטיקה שלכם, מחדדת את הצורך בשיחות רגשניות כשהאישו הוא - איך לא - אהבה.

קשת

יופיטר, שליט המזל שלכם, עובר למזל דגים, וכך הקשת שלנו השייך ליסוד האש הפועל והמפעיל, נאלץ להיכנס לפרק זמן רגשני שמכריח אותו להתמקד בעולם הרגש, על כל השלכותיו, לטוב ולרע.

הגיע הזמן לטפל ברצינות בבית במשפחה ובמה שביניהם, קשתים, ולשים בצד לזמן מה את כל מה שקשור לצד ההרפתקני שלכם.

גדי

סטורן, שליט המזל שלכם, נמצא כעת בתנופה: הוא מתקדם במעלה מזל דלי ומאותת שהגיע הזמן לבדוק אזורי פעולה חדשים ואפשרויות לא מוכרות. כעת הזמן לפתוח את הראש - ואת הלב - לצאת קצת מעצמכם ולשנות גישה: מסגירות ומופנמות - לפתיחה והיפתחות לעולם.

להורוסקופ היומי של מזל גדי (ושאר המזלות) לחצו כאן >>

דלי

השמש שחגגה לכם ימי הולדת עוברת השבוע לבית החומר והכספים שלכם, והגיע הזמן לקרוא את עצמכם לסדר מבחינת הצד הפרקטי של החיים.

זמן לעשות סדר בחשבון הבנק ולהגדיר מטרות כלכליות לתקופה הקרובה.

דגים

מזל טוב דגיגים! השמש עוברת למזל שלכם ותפגוש שם בהמשך את יופיטר, כוכב השפע, וביחד השניים עשויים להביא איתם כמה וכמה הזדמנויות נאות לצמיחה והתפתחות אישית, לעשייה פורה, ואפילו יותר מזה: הגיע הזמן לחגוג יום הולדת בכיף, כי השנה תהיה אפילו טובה יותר בהמשך.

צפו בתחזית השבועית בהרחבה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully